syfon Posted March 6, 2009 Report Share Posted March 6, 2009 Witam, zakupiłem gearbox G&P, aby zamontować go w moim M4, niestety po zamontowaniu gb G&P w body Boyi okazało się, że selektor nie chce się przełączać w pozycję ognia ciągłego. Moje zabiegi skończyły się złamaniem płytki selektora w gearboxie G&P. Przełożyłem do niego płytkę od Boyi, ale okazało się, że łożysko pod płytką troszeczkę za bardzo wystaje i płytka przemieszcza się z trudem, a do tego ciągle nie chce się przełączać w pozycję AUTO. Może ktoś z Was wie jaką płytkę zamontować, albo co muszę przypiłować, aby hulało:) Dzięki za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 7, 2009 Report Share Posted March 7, 2009 Powiększ kanały w płytce selektora (lub zrób nowe) tak, żeby przesuwała się bez większych oporów. Quote Link to post Share on other sites
syfon Posted March 7, 2009 Author Report Share Posted March 7, 2009 A co do problemów z przełączaniem na Auto, to jaką płytkę selektora zamontować? Chyba że trzeba wymienić przełącznik, czy od razu zacząć piłować? Quote Link to post Share on other sites
syfon Posted March 13, 2009 Author Report Share Posted March 13, 2009 Znam już odpowiedź na swoje pytanie:) Trzeba wsadzić bebechy do szkieletu gb od Boyi:) Temat do zamknięcia. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
rain777 Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 dosyć dziwna sytuacja-ja też kupiłem kompletny GB G&P i wsadziłem do body z m4 ras Boyia i żadnych problemów nie było Quote Link to post Share on other sites
zdzisiu Posted March 26, 2009 Report Share Posted March 26, 2009 Znam już odpowiedź na swoje pytanie:) Trzeba wsadzić bebechy do szkieletu gb od Boyi:) Temat do zamknięcia. Pozdrawiam To nie za dobry pomysł, biorąc pod uwagę, że szkielet G&P jest dużo mocniejszy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.