Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

@Germ

Chodziło ciężko w obie, ale proponuje już zostawić temat moich "upgradeów" :-F

 

 

@joseph

Dzieje się dokładnie to samo co u mnie. Zobacz w palcach jak kręci się silnik (lekko czy ciężko). Chcę tym sprawdzić pewną prawidłowość, gdyż nie wykluczam, iż to tutaj tkwi problem. Jeżeli jednak silnik podczas przekręcania w palcach zębatki stawia dość duży opór (taki powinien stawiać) to przyczyny trzeba szukać dalej.

W każdym razie zamówiłem teraz silnik i zobaczę efekty.

Jak tylko go dostanę to powiem czy pomogło.

Link to post
Share on other sites

@ICAC

To źle, jak chodzi ciężko w obie strony.

Tłok powinien wchodzić ciężko, a lekko się wyjmować. Podejrzewam, że to mogło być przyczyną awarii - wszystko się ścierało, aż starło na amen.

Edited by Germ
Link to post
Share on other sites

sprawdziłem emke miernikiem i okazało sie że nie dochodził (znaczy dochodził ale nie zawsze przez co był dziwny odgłos siadającej baterii)prąd do silnika wystarczyło odkręcić płytke selektora i podgiąc te 2 blaszki (nie wiem jak to sie nazywa) pod nim:) wiem powinienem to sprawdzić na początku ale nie miałem miernika. Tak czy inaczej dziękuje wszystkim za pomoc. Wszystko już działa:)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...