ICAC Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 @Germ Chodziło ciężko w obie, ale proponuje już zostawić temat moich "upgradeów" :-F @joseph Dzieje się dokładnie to samo co u mnie. Zobacz w palcach jak kręci się silnik (lekko czy ciężko). Chcę tym sprawdzić pewną prawidłowość, gdyż nie wykluczam, iż to tutaj tkwi problem. Jeżeli jednak silnik podczas przekręcania w palcach zębatki stawia dość duży opór (taki powinien stawiać) to przyczyny trzeba szukać dalej. W każdym razie zamówiłem teraz silnik i zobaczę efekty. Jak tylko go dostanę to powiem czy pomogło. Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 (edited) @ICAC To źle, jak chodzi ciężko w obie strony. Tłok powinien wchodzić ciężko, a lekko się wyjmować. Podejrzewam, że to mogło być przyczyną awarii - wszystko się ścierało, aż starło na amen. Edited March 24, 2009 by Germ Quote Link to post Share on other sites
ICAC Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Germ, ale to już ustaliłem kilka postów wyżej :-P Na szczęście poszły tylko zęby tłoka (ocalały może 3,4 z końców) a zębatki wszystkie całe Quote Link to post Share on other sites
joseph_m1 Posted March 26, 2009 Author Report Share Posted March 26, 2009 sprawdziłem emke miernikiem i okazało sie że nie dochodził (znaczy dochodził ale nie zawsze przez co był dziwny odgłos siadającej baterii)prąd do silnika wystarczyło odkręcić płytke selektora i podgiąc te 2 blaszki (nie wiem jak to sie nazywa) pod nim:) wiem powinienem to sprawdzić na początku ale nie miałem miernika. Tak czy inaczej dziękuje wszystkim za pomoc. Wszystko już działa:) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.