zlotybb Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Witam. Mam pytanie , czy ktoś wie jak zdjąć zębatkę z silniczka?? Ostatnio zaczeło mi coś chrobotać i zauważyłem ze mam zjechane ząbki i postanowiłem je zmienić. Wiec może mi ktoś jakoś powiedzieć jak ją zmienić??? Dziękuję z góry za pomoc. PoZdRo. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Przepraszam a gdzie było, bo jak bym nie formułował pytania w wyszukiwarce to nie mogę znaleźć takiego tematu. Gogin jeśli znasz link do owego tematu to proszę podaj. Co do reszty to po co te posty? Nic nie wnoszą do tematu. Zlotybb przede wszystkim musisz mieć zębatkę silnikową na wymianę, nie wiem jaki masz silnik ale masz dwie opcję: 1)Na zębatce powinieneś mieć śrubkę imbusową dzięki której po odkręceniu będziesz mógł bez problemu wymienić na nową. 2)Jeśli owego imbusa nie masz, to bierzesz silnik w imadło, i delikatnie wybijasz zębatkę z trzpienia. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Ludzie, OMFG, forum jest jak bracia koala. Jesteśmy po to aby pomagać! :-F Nie będę taki tylko podam linka, jak znajdę. Tylko ta szukajka nie działa. :wink: :wink: Niech to admini naprawią. Quote Link to post Share on other sites
fiedotow Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Grzechotnik, podaj linka a ja zamknę... A pogaduchy do poduchy... Quote Link to post Share on other sites
zlotybb Posted March 18, 2009 Author Report Share Posted March 18, 2009 Okej Dziękuje za pomoc ja ma ten silnik bez śrubki imbusowej to już dam sobie radę z nią. Mam jeszcze jedno pytanie jakiej firmy polecacie mi tą zębatkę ?? Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 A jakiej firmy masz silnik? Quote Link to post Share on other sites
zlotybb Posted March 18, 2009 Author Report Share Posted March 18, 2009 Golden Eagle high-power. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1669 http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=67 Ja osobiście bym wybrał G&P, moim zdaniem będzie bardziej kompatybilna. Quote Link to post Share on other sites
zlotybb Posted March 18, 2009 Author Report Share Posted March 18, 2009 Okej , dzięki za pomoc. podro Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Zębatki CA się nie wciśnie na ośkę typu TM, G&P - jest ścięta czyli wejdzie tylko na ścięte trzpienie. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 (edited) Przepraszam a gdzie było, bo jak bym nie formułował pytania w wyszukiwarce to nie mogę znaleźć takiego tematu. Gogin jeśli znasz link do owego tematu to proszę podaj. No coś takiego... A ja wklepałem "Zębatka osi silnika" i ło boszsz - jest !11!!!!1!! KLIK PS. Do autora tematu - ZĘBATKA OSI SILNIKA to ta która jest na osi silnika (przenosi obroty z silnika) na zębatkę silnikową(to już ta w dżirboksie, która odbiera obroty z tej złośliwej ZĘBATKI OSI SILNIKA). Poprawne nazewnictwo też bywa przydatne, szczególnie przy poszukiwaniach ;-). Edited March 21, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 ...w dżirboksie... Poprawne nazewnictwo też bywa przydatne Gogin jak już czepiasz się poprawnego nazewnictwa to powinieneś był napisać (jak chcesz pisać fonetycznie) "w GIRboksie" a nie w "dżirboksie" ;) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Gogin jak już czepiasz się poprawnego nazewnictwa to powinieneś był napisać (jak chcesz pisać fonetycznie) "w GIRboksie" a nie w "dżirboksie" ;) To już jest czepianie się, poskarżę się mamie !!1!1!!! Używam polskiej angielszczyzny bo nie zwykło się znaleźć polskiej sensowanej nazwy dla "gearbox'a ? A może ZnAl'owej puszeczki z przekładniami zębatymi i napędzającym je silnikiem elektrycznym, która lubi pękać przy żałosnych siłach na nią działających ? Tak w moim mniemaniu brzmiał by GEARBOX w języku polskim. Tak więc czep się pan dżirboksa ;-). Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Też mam problem z zębatką osi silnika tylko innej natury, otóż kupiłem zestaw guardera ftk 150 do Ak, do tego silnik systema turbo. W jednym z serwisów gdzie wkładano mi ten zestaw pan powiedział że zębatka silnikowa systemy nie pasuje do zębatek guardera z zestawu. Generalnie całość działa, jedynie kultura pracy gearboxa jest zła, tzn przy strzelaniu broń wydaje bardzo nieprzyjemne dla ucha dźwięki powodem których jest rzekoma niekompatybilność zębatki osi silnika systemy z zębatkami guardera. I teraz co z tym fantem zrobić, czy wymiana zębatki osi silnika na zębatkę np G&P albo CA bądź G&G coś da, czy zębatki tych firm lepiej pracują z zębatkami guardera. Dodam że zmieniłbym na zębatkę osi silnika guardera ale niestety nie ma jej w sklepach obecnie a jest mi to potrzebne że się tak wyrażę na gwałt. Za wszelkie pomocne informację oraz przemyślane komentarze od ludzi którzy spotkali się z podobnym problemem z góry dziękuje Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Gdzie składali ci gnata? Mam taką samą konfigurację (FTK M150 + systema Magnum) i nie mam żadnych problemów. Widocznie serwis nie potrafił ustawić tego zestawu (zębatek), potrzebne są modyfikacje, z racji tego że zębatki są większe od normalnych... Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Nie ważne jaki to serwis nie chce im robić ani złej ani dobre reklamy także dywagacjami na ten temat nie zajmujmy się. Sprawa jest porsta mogę wydać te kilkadziesiąt złotych i dokupić zębatke osi silnika. Chciałbym tylko wiedzieć jakiej firmy zębatka będzie dobrze działać z zębatkami guardera - jak pisałem wyżej z braku zębatki guardera w specshopie muszę się kupić zębatką innej firmy pytanie tylko która będzie pasować z zestawem guardera. Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 Nie ważne jaki to serwis nie chce im robić ani złej ani dobre reklamy także dywagacjami na ten temat nie zajmujmy się. Sprawa jest porsta mogę wydać te kilkadziesiąt złotych i dokupić zębatke osi silnika. Chciałbym tylko wiedzieć jakiej firmy zębatka będzie dobrze działać z zębatkami guardera - jak pisałem wyżej z braku zębatki guardera w specshopie muszę się kupić zębatką innej firmy pytanie tylko która będzie pasować z zestawem guardera. A po co chcesz kolejne PLN wydawać? odpowiednie wypodkładkowanie i regulacja silnika i gra gitara. Też swojego czasu miałem zębatki Guardera+systema turbo i grało bez zgrzytu. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 No jeżeli zgadzasz się, żeby Cię tak traktowali to ok. Twój wybór... Uważam, że skoro ktoś składa gnata, to powinien wiedzieć czego się podejmuje i powinien wiedzieć o co chodzi w danym problemie. Jeżeli ktoś stara się "zwalić" winę przy składaniu części, które normalnie u innych pracują, to wydaje mi się, że jest coś nie tak. Oczywiście zdarzają się odstępstwa od reguły, lecz wątpię żeby akurat zębatka osi silnika. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted April 10, 2009 Report Share Posted April 10, 2009 OK pogadam z nimi, zobaczymy. Dzięki za pomoc w tej kwestii. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.