Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Myślę nad wymianą w swoim bazowym G36 K od JG sprężynę na 130 oraz baterie 9.6/10.6

 

Oto jakie części chciałem w wymienić w środku :

 

- Nowy tłok : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=357

 

- Głowica Tłoka : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=374

 

- http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=499 - prowadnica sprężyny.

 

Do tego sprężyna 130 + bateria. Jak sądzicie można bezpiecznie składać? Bo nie mam zbyt dużego doświadczenia osobiście w tuningu.

Link to post
Share on other sites

Głowica tłoka nie jest konieczna do wymiany - szkoda kasy.

Prowadnica P&J

Tłok jest git, ale na M130 pociągnie parę-parenaście tysięcy cykli - dokupisz jak padnie.

Łożyska sprawdź jakie masz i kup w zależności - 6mm/7mm ślizgi - kulki są dosyć drogie. Tutaj obowiązkowo i zestaw podładek by się zdał taki za 15/20 złociszy (wiem, zdzierstwo), poczytaj o podkładkowaniu zębatek i niestety pod taką sprężyne będzie trzeba to zrobić dobrze + dobrze nasmarować całość, zębatki wytrzymają ale bez dobrego shimmingu ich żywot znacznie ulegnie skróceniu.

 

Do tego SP120 (M120 Guarder'a) + 9.6V Firefox'a (wejdzie w chwyt i nie będzie problemu). Jak gumkę już masz wymienioną to repliczka będzie bardzo ładnie śmigać.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Witajcie, dzisiaj miałem chwilę czasu i dokonałem podobnych zmian w moim G36 tzn: Sprężyna M130, Prowadnica Systemy, Bore-UP CA. I mam pewien problem :( otóż wspomagałem się filmikami i opisami całość złożyła się dość prosto, jak cholera trudno to potem zamknąć. I tu zaczynają się problemy. O tuż po podłączeniu baterii i naciśnięciu spustu silnik wykonuje PRAWIE cały cykl, sprężyna zostaje naciągnięta i zostaje w takiej pozycji i za cholerę nie chce się zwolnić. Po otwarciu szkieletu zatrzask powrotny puszcza i następuje strzał. Co z tym zrobić???? Proszę o kilka wskazówek.

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj zrobiłem kilka kolejnych testów a oto ich wyniki:

-założona prowadnica systemy, i stara sprężyna=ZACINKA

-założona stara prowadnica i stara sprężyna=STRZELA

-założona stara prowadnica i nowa sprężyna=ZACINKA

Co wy na to??

Link to post
Share on other sites

Sorki ale nie mogę edytować.

Znalazłem winowajce :P I proszę o radę co z tym zrobić...

Wybebeszyłem łożyskowanie głowicy i łożyskowaną prowadnicę, zrobiło się więcej miejsca i CUD strzela! No i moje pytanie CO Z TYM ZROBIĆ..... Jakieś łożyskowanie musi być i jak rozwiązać ten problem?? Może po prostu mocniejsza bateria albo lepszy silnik. Jakie jest wasze zdanie?

Co do podkładkowania to myślę że jest ok postępowałem według opisu OLO z któregoś tematu, zębatki chodzą gładko i mają minimalne luzy.

Edited by Spond
Link to post
Share on other sites

Przede wszystkim bateria mocniejsza , ja nawet nie próbowałem 9.6 a od razu dałem 10.8 ( też mam G36 na M130 tylko że CA) dalej wymień kable bo te stokowe są jak w 20 letnim polonezie , na koniec przydały by się zęby o innym przełożeniu , coś TU albo STU , chińskie silniki są dobre i nie ma sensu wymieniać .

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...