Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Myślę nad wymianą w swoim bazowym G36 K od JG sprężynę na 130 oraz baterie 9.6/10.6

Oto jakie części chciałem w wymienić w środku :

- Nowy tłok : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=357

- Głowica Tłoka : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=374

- http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=499 - prowadnica sprężyny.

Do tego sprężyna 130 + bateria. Jak sądzicie można bezpiecznie składać? Bo nie mam zbyt dużego doświadczenia osobiście w tuningu.

Głowica tłoka nie jest konieczna do wymiany - szkoda kasy.

Prowadnica P&J

Tłok jest git, ale na M130 pociągnie parę-parenaście tysięcy cykli - dokupisz jak padnie.

Łożyska sprawdź jakie masz i kup w zależności - 6mm/7mm ślizgi - kulki są dosyć drogie. Tutaj obowiązkowo i zestaw podładek by się zdał taki za 15/20 złociszy (wiem, zdzierstwo), poczytaj o podkładkowaniu zębatek i niestety pod taką sprężyne będzie trzeba to zrobić dobrze + dobrze nasmarować całość, zębatki wytrzymają ale bez dobrego shimmingu ich żywot znacznie ulegnie skróceniu.

Do tego SP120 (M120 Guarder'a) + 9.6V Firefox'a (wejdzie w chwyt i nie będzie problemu). Jak gumkę już masz wymienioną to repliczka będzie bardzo ładnie śmigać.

• 2 weeks later...

Witajcie, dzisiaj miałem chwilę czasu i dokonałem podobnych zmian w moim G36 tzn: Sprężyna M130, Prowadnica Systemy, Bore-UP CA. I mam pewien problem :( otóż wspomagałem się filmikami i opisami całość złożyła się dość prosto, jak cholera trudno to potem zamknąć. I tu zaczynają się problemy. O tuż po podłączeniu baterii i naciśnięciu spustu silnik wykonuje PRAWIE cały cykl, sprężyna zostaje naciągnięta i zostaje w takiej pozycji i za cholerę nie chce się zwolnić. Po otwarciu szkieletu zatrzask powrotny puszcza i następuje strzał. Co z tym zrobić???? Proszę o kilka wskazówek.

Dzisiaj zrobiłem kilka kolejnych testów a oto ich wyniki: