SzaryWilk Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Myślę nad wymianą w swoim bazowym G36 K od JG sprężynę na 130 oraz baterie 9.6/10.6 Oto jakie części chciałem w wymienić w środku : - Nowy tłok : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=357 - Głowica Tłoka : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=374 - http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=499 - prowadnica sprężyny. Do tego sprężyna 130 + bateria. Jak sądzicie można bezpiecznie składać? Bo nie mam zbyt dużego doświadczenia osobiście w tuningu. Link to post Share on other sites
przemek10 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 (edited) Zmienił bym prowadnicę na łożyskowaną i wątpię czy zębatki wytrzymają . Na twoim miejscu dał bym M120 + BU CA . Edited March 20, 2009 by przemek10 Link to post Share on other sites
AnR Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Ależ ona jest lożyskowana. Za pomocą podkładki z sztucznego tworzywa. Ale fakt, zawsze lepiej na lożysku kulkowym. Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Głowica tłoka nie jest konieczna do wymiany - szkoda kasy. Prowadnica P&J Tłok jest git, ale na M130 pociągnie parę-parenaście tysięcy cykli - dokupisz jak padnie. Łożyska sprawdź jakie masz i kup w zależności - 6mm/7mm ślizgi - kulki są dosyć drogie. Tutaj obowiązkowo i zestaw podładek by się zdał taki za 15/20 złociszy (wiem, zdzierstwo), poczytaj o podkładkowaniu zębatek i niestety pod taką sprężyne będzie trzeba to zrobić dobrze + dobrze nasmarować całość, zębatki wytrzymają ale bez dobrego shimmingu ich żywot znacznie ulegnie skróceniu. Do tego SP120 (M120 Guarder'a) + 9.6V Firefox'a (wejdzie w chwyt i nie będzie problemu). Jak gumkę już masz wymienioną to repliczka będzie bardzo ładnie śmigać. Link to post Share on other sites