SzaryWilk Posted March 19, 2009 Report Share Posted March 19, 2009 Myślę nad wymianą w swoim bazowym G36 K od JG sprężynę na 130 oraz baterie 9.6/10.6 Oto jakie części chciałem w wymienić w środku : - Nowy tłok : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=357 - Głowica Tłoka : http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=374 - http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=499 - prowadnica sprężyny. Do tego sprężyna 130 + bateria. Jak sądzicie można bezpiecznie składać? Bo nie mam zbyt dużego doświadczenia osobiście w tuningu. Link to post Share on other sites
przemek10 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 (edited) Zmienił bym prowadnicę na łożyskowaną i wątpię czy zębatki wytrzymają . Na twoim miejscu dał bym M120 + BU CA . Edited March 20, 2009 by przemek10 Link to post Share on other sites
AnR Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Ależ ona jest lożyskowana. Za pomocą podkładki z sztucznego tworzywa. Ale fakt, zawsze lepiej na lożysku kulkowym. Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Głowica tłoka nie jest konieczna do wymiany - szkoda kasy. Prowadnica P&J Tłok jest git, ale na M130 pociągnie parę-parenaście tysięcy cykli - dokupisz jak padnie. Łożyska sprawdź jakie masz i kup w zależności - 6mm/7mm ślizgi - kulki są dosyć drogie. Tutaj obowiązkowo i zestaw podładek by się zdał taki za 15/20 złociszy (wiem, zdzierstwo), poczytaj o podkładkowaniu zębatek i niestety pod taką sprężyne będzie trzeba to zrobić dobrze + dobrze nasmarować całość, zębatki wytrzymają ale bez dobrego shimmingu ich żywot znacznie ulegnie skróceniu. Do tego SP120 (M120 Guarder'a) + 9.6V Firefox'a (wejdzie w chwyt i nie będzie problemu). Jak gumkę już masz wymienioną to repliczka będzie bardzo ładnie śmigać. Link to post Share on other sites
Johann Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Łożyska jeszcze. Bardzo ważna sprawa. :) Tłok, prowadnica, łożyska, guma, sprężyna, bateria i chyba wszystko w temacie. Zęby trzymają u mnie na M130. :) Link to post Share on other sites
SzaryWilk Posted March 21, 2009 Author Report Share Posted March 21, 2009 Dzięki za pomoc niedługo sie za to zabiore ;) Link to post Share on other sites
Spond Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Witajcie, dzisiaj miałem chwilę czasu i dokonałem podobnych zmian w moim G36 tzn: Sprężyna M130, Prowadnica Systemy, Bore-UP CA. I mam pewien problem :( otóż wspomagałem się filmikami i opisami całość złożyła się dość prosto, jak cholera trudno to potem zamknąć. I tu zaczynają się problemy. O tuż po podłączeniu baterii i naciśnięciu spustu silnik wykonuje PRAWIE cały cykl, sprężyna zostaje naciągnięta i zostaje w takiej pozycji i za cholerę nie chce się zwolnić. Po otwarciu szkieletu zatrzask powrotny puszcza i następuje strzał. Co z tym zrobić???? Proszę o kilka wskazówek. Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Są 2 przyczyny bateria jest za słaba albo łożyskowanie na raz głowicy i prowadnicy zmniejsza miejsca na sprężynę do tego stopnia że nie może się już bardziej ścisnąć i zwolnić tłok . Link to post Share on other sites
Spond Posted April 3, 2009 Report Share Posted April 3, 2009 Co do łożyskowania to wpadłem na to wyjąłem łożyskowanie od strony tłoka, skręciłem wszystko i padł jeden strzał następnie znowu zacinka. A bateria może być faktycznie słaba chińskie 8,4V. Link to post Share on other sites
Spond Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Dzisiaj zrobiłem kilka kolejnych testów a oto ich wyniki: -założona prowadnica systemy, i stara sprężyna=ZACINKA -założona stara prowadnica i stara sprężyna=STRZELA -założona stara prowadnica i nowa sprężyna=ZACINKA Co wy na to?? Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Silnik jest prawidłowo ostawiony ? Nie skopałeś podkładkowania ? Pamiętam że 1 zielony u mnie wpakował po prostu wszystkie podkładki z zestawu pod zębatkę i się dziwił co nie gra :wink: Link to post Share on other sites
Spond Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 (edited) Sorki ale nie mogę edytować. Znalazłem winowajce :P I proszę o radę co z tym zrobić... Wybebeszyłem łożyskowanie głowicy i łożyskowaną prowadnicę, zrobiło się więcej miejsca i CUD strzela! No i moje pytanie CO Z TYM ZROBIĆ..... Jakieś łożyskowanie musi być i jak rozwiązać ten problem?? Może po prostu mocniejsza bateria albo lepszy silnik. Jakie jest wasze zdanie? Co do podkładkowania to myślę że jest ok postępowałem według opisu OLO z któregoś tematu, zębatki chodzą gładko i mają minimalne luzy. Edited April 4, 2009 by Spond Link to post Share on other sites
przemek10 Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Przede wszystkim bateria mocniejsza , ja nawet nie próbowałem 9.6 a od razu dałem 10.8 ( też mam G36 na M130 tylko że CA) dalej wymień kable bo te stokowe są jak w 20 letnim polonezie , na koniec przydały by się zęby o innym przełożeniu , coś TU albo STU , chińskie silniki są dobre i nie ma sensu wymieniać . Link to post Share on other sites
Spond Posted April 4, 2009 Report Share Posted April 4, 2009 Aha oki dzięki wielkie. A jak wytłumaczyć to że po wyjęciu łożyskowania wszystko działa pięknie nawet na chińskiej baterii 8,4?? Link to post Share on other sites
Antol Posted April 8, 2009 Report Share Posted April 8, 2009 Nie ten dział, temat poruszany wielokrotnie, zamykam. Link to post Share on other sites
Recommended Posts