Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

Jak większość użytkowników wie, repliki AGM są kiepsko wykonane. Jeśli chodzi o GB to mój pracuje jak 40letni Ursus. Głośno i mało wydajnie. Chciałbym to zmienić i nie wiem jakie części zmienić aby to jakoś pracowało ( w miarę cicho).

Więc co można zmienić w GB?

Przede wszystkim liczyłbym na jakieś linki z gunfire.pl bo tam będę robił większe zamówienie.

Nie liczę na odpowiedzi : kup zestaw FTK systemy albo jakiś inny za 400plnów. Jak bym miał kasę, to nie kupiłbym AGM.

Chodzi mi o konkretne podpowiedzi aby chodziło to wszystko jakoś lżej i ciszej.

Z góry dziękuję za wyrozumiałość na moją niewiedzę. Nie mam po prostu czasu aby przeczytać te wszystkie tematy na temat tuninngu. Poza tym moja wiedza co do czego i po co równa się zeru. Po prostu jak kupię i rozłożę GB to będę widział gdzie to ma być.

THX i pzdr.

 

Edit.

Czym to wszystko jeszcze posmarować? Wystarczy jakiś smar dostępny w każdym warsztacie czy bawić się czymś innym?

Edited by JJ z TF
Link to post
Share on other sites

no kolego jak ty w dolcach liczysz to się chyba nie dogadamy :)

No myślę że tak ze 150plnów mógłbym włożyć.

 

http://gunfire.iai-shop.com/product-yid-11...t-Gear-Set.html

To nie wystarczy? czy moze jeszcze coś do tego?

CZym wyciszyć? Słyszałem coś o BU ale czym to się różni od tego powyższego zestawu to nie wiem.

Edited by JJ z TF
Link to post
Share on other sites

Różni się wszystkim BU - to zestaw głowicy cylindra, cylindra, gł. tłoka i dyszy - wszystko z nieznacznie zwiększoną średnicą i wyciszone (specjalne gumy założone na gł. tłoka i cylindra - by działało ciszej). To co pokazałeś to zestaw zębatek i tłoka wątpliwej jakości.

Link to post
Share on other sites

To tak , gunfire omijaj dużym kołem . Do GB po pierwsze zakupił bym zestaw podkładek i porządnie ustawił zębatki , wyregulował położenie silnika , to powinno dużo pomóc a dalej tylko odkładać kasę na zestaw cylindra powiedzmy CA .

 

 

PS.Ale są też przypadki jak choćby z SR25 PJ , te pierwsze miały zile odlany chwyt i ustawiał silnik pod złym kontem , pomagała dopiero wymiana chwytu .

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites

Rozłożyłem GB i oto co mam w środku.

Usunąem zdjęcia, bo były zbyt duże. Może zrobisz miniaturki? Medium.

Chyba nie powiecie że te składniki są g****** warte.

Zębatki dobrej firmy, chyba i łożyskowana głowica tłoka.

Ale mam problem. Po złożeniu i próbie strzału tłok zostaje w tylnej pozycji.

W czym jest problem. Złożyłem tak jak było. czy to wina za dużej ilości smaru(na zębach tłoka też jest smar)?

Już nie mam pomysłu co z tym zrobić.

Link to post
Share on other sites
Tylko że Mki AGM w stoku mają 450 FPS .

Nie mam emki tylko HK416 ale to bez różnicy. Moc to 420fps.

a po rozebraniu wymieniałeś coś?

NIc nie wymieniałem. Nie wiem po co go w ogóle rozbierałem. Działało dobrze tyle że głośno. No i naprawiłem :(

shimmingu

Nie rozumiem

łożyskowanie na prowadnicy zbytnio nie dociska sprężyny

Na prowadnicy nie ma żadnego łozyskowania. Te łożyska na zdjęciu to z głowicy.

Łożyska daje po jednym na stronę. Może tu leży problem.

Znowu żeby na tłoku nie są wyślizgane żeby coś tam się blokowało.

 

Po jaką cholere to rozbierałem. ehh

Edited by JJ z TF
Link to post
Share on other sites

filmik obejrzałem i nachodzą mnie pytania.

1. Czy wielką rolę gra ustawienie drugiej zębatki na "godzinę pierwszą"?

2. Zdecydowanie nałożyłem dużo więcej smaru niż na filmiku. W cylinder również. To źle?

3. No u mnie trochę latają te zębatki, ale podkładki włożyłem tak jek wcześnie leżały.

Link to post
Share on other sites

filmik obejrzałem i nachodzą mnie pytania.

1. Czy wielką rolę gra ustawienie drugiej zębatki na "godzinę pierwszą"?

 

Nie prawie żadnej... chyba, że lubisz swój tłok, ale jak wczujesz się w przyzwyczajenie przemka10, a raczej jego brak, to może cię nie polubić i strzeli... focha.

 

2. Zdecydowanie nałożyłem dużo więcej smaru niż na filmiku. W cylinder również. To źle?

Na zębatkach da się to jeszcze przeżyć, ale cylinder może "rzygać" smarem na gumkę i ona też może strzelić focha i nie podkrecać kulek.

 

3. No u mnie trochę latają te zębatki, ale podkładki włożyłem tak jek wcześnie leżały.

 

Shimming to na polski podkładkowanie (shim - podkładka), odpowiednie to zrobienie, powoduje lepszą pracę mechanizmu, mniejsze zużycie no i ten lans, że możesz napisać, iż umiesz i zrobiłeś shimming ;-).

 

Ogólnie życie dżirboksa jest przepełnione smarem, a czasem jego brakiem, podkładkami i ciężką pracą w szkielecie z gównolitu. Pogłaskaj go czasem to może będzie lepiej pracował :-F.

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

filmik obejrzałem i nachodzą mnie pytania.

1. Czy wielką rolę gra ustawienie drugiej zębatki na "godzinę pierwszą"?

2. Zdecydowanie nałożyłem dużo więcej smaru niż na filmiku. W cylinder również. To źle?

3. No u mnie trochę latają te zębatki, ale podkładki włożyłem tak jek wcześnie leżały.

1. Tak ponieważ ma ona taki dzyndzelek który naciąga płytkę dosyłacza z dyszą i jeśli będzie to źle założone to może być problem z działaniem GB.

2. można więcej nałożyć na zębatki ale też z umiarem, do cylindra daj cieniuteńką warstwę smaru na cylinder wewnątrz tak aby nie było nadmiaru i żeby zminimalizować tacie.

3. Poszukaj temat o podkładkowaniu zębatek, wydłuży drastycznie to ich żywotność a też staną się cichsze, no i na koniec jak kolega wyżej napisał będziesz mógł się pochwalić że zrobiłeś to i to w dodatku samodzielnie:)

Link to post
Share on other sites

Nieprawda. Koledzy radzą Ci bardzo dobrze, ale czytać nie potrafisz i jesteś troche zarozumiały. To wszystko o co pytasz było już na forum, wystarczy, że poszukasz. O smarach to z Poldeckim żeśmy tony napisali, tak samo OLO o shimmingu. Praktycznie to wszystko co możesz zrobić niskim kosztem, aby wyciszyć replikę, poprawić jej kulture pracy.

Link to post
Share on other sites

Heh. Jedna z głównych przeczyn blokującego się tłoka w tylnej pozycji to:

 

a) słaba bateria, używasz stocka?

b) słaby shimming

 

Dokładnie - jak nie formowałeś ogniw akuku mikropro. i ładujesz stock'ową ładowarką to masz odpowiedź.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
słaba bateria, używasz stocka?

Nie używam stocka. Sprawdzone na dość mocnej batce 12V.

3 strzały i znowu blokada w tylnej pozycji.

Dodam że wymieniałem kable na nisko oporowe. Czy tzw "zimne luty" mogą być powodem mojego problemu?

Poradźcie coś bo już nie mam nerwów. chyba kupie cały GB Boyia i będzi spokój.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...