Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

DESTRUKTORS FALLOUT


Recommended Posts

DESTRUKTORS FALLOUT

Data: 3.05.2009

Miejsce akcji: Inqubator (dla zmotoryzowanych / ulica Szyb Waleny, miasto Ruda Śląska)

Zbiórka: 0900 bunkier

Koniec zapisów i wymarsz na respy: 0925

Czas działań 1000-1800

Ograniczenia amunicji: w zależności od rasy

Ograniczenia Fps: 666

Ograniczenia wiekowe: 16+ zgoda rodziców

Pirotechnika: Zakazana

impreza zgłoszona na policje

Wpisowe: 3zł

Ilość uczestników: 145

 

W skrócie:

Manewry z elementami milsima, wzorowane na grze komputerowej "FALLOUT". Obowiązuje stylizacja. Wprowadzone zostają ograniczenia amunicji - inne dla poszczególnych frakcji. Podczas gry będzie obowiązywała waluta ”kapsel”, która zostanie rozprowadzona wśród uczestników gry.

 

1. Strony konfliktu / ograniczenia ilościowe uczestników:

a) SUPERMUNTANCI / 20 + 5 w liście rezerwowej

b) LUDZIE PUSTYNI / 50 + 5 w liście rezerwowej

c) ADEPCI BRACTWA STALI / 15 + 5 w liście rezerwowej

d) WYZNAWCY ATOMU / 40 + 5 w liście rezerwowej

e) MIESZKAŃCY KRYPTY „101” / 20 + 5 w liście rezerwowej

f) HANDLARZE / 2 ( ORGANIZATORZY )

 

AKTUALNA LISTA UCZESTNIKÓW:

http://destruktors.w.interii.pl/lista%20uc...s%20fallout.doc

 

 

2. Charakterystyka, ograniczenie amunicji oraz stylizacje:

 

a) SUPERMUNTANCI

Supermutantów tworzy maszyna w podziemnej bazie wojskowej. Baza ta znajduje się na terenie skażonego radioaktywnie lasu, gdzie zwykły człowiek nie wytrzymie nawet 10 minut. Są to bezmyślne stworzenia, mówiące o sobie w trzeciej osobie, których bawi śmierć i niszczenie wszystkiego, co pozostało po starej cywilizacji. Atakują dzikimi szturmami z okropnymi okrzykami. Nie handlują, jednak uwielbiają błyszczące przedmioty. Powstając w bazie wojskowej mają dostęp do nowoczesnej broni oraz ogromne (wręcz nieograniczone) zapasy amunicji (osoby chętne odwzorowywać supermutantów muszą mieć karabiny maszynowe lub szturmowe, inne bronie niedozwolone). Są dobrze zbudowani fizycznie, a ich skóra posiada zielony odcień ( organizator gwarantuje zieloną farbę maskującą ) odziani w podarte ubrania nie posiadający kamizelek taktycznych, a jedynie zwykłe plecaki krążą po lokalnym terenie.

fallout3newscreens20080tb3.jpg

 

b) LUDZIE PUSTYNI

Są to potomkowie tych, którym nie udało się zamieszkać w kryptach przed wojną atomową. Buszują po lokalnych terenach plądrując wszystko co stanowi jakąkolwiek wartość. Posiadają oni jedynie ekwipunek oparty na pasie taktycznym i/lub mały plecak. Na pustkowiach trudno o amunicję, każdy z ludzi pustyni ma jej jedynie 200 sztuk.

mad-max-2.jpg

 

c) ADEPCI BRACTWA STALI

Są to ludzie którzy postanowili przyłączyć się do Bractwa Stali. By stać się pełnowartościowym członkiem bractwa, muszą oni przejść inicjacje bojową. Zostają oni wyekwipowani w doskonały sprzęt wojskowy (kamizelki taktyczne, hełmy, mile widziane duże plecaki wojskowe np. 80L. ) W bój wyruszają z 500 sztukami amunicji.

dscn02074cjaa5.jpg

 

 

d) WYZNAWCY ATOMU

Są to ludzie, którzy poświęcili swe życie ideologii atomu. Uważają, że każdy atom to osobny wszechświat, a dzięki wybuchom atomowym mogą dzielić te atomy, tworząc tym samym nowe wszechświaty. Uważani za niegroźnych szaleńców. Gdy mogą starają się handlować. Chodzą ubrani w długie szaty z kapturami do przenoszenia potrzebnych przedmiotów używają plecaków. Każdy wyznawca nosi 300 sztuk amunicji.

mnich5fh.jpg

 

 

e) MIESZKAŃCY KRYPTY „101”

Potomkowie tych, którzy przed wojną schronili się w bunkrach zwanymi kryptami. Życie w krypcie sprawiło, że są zdrowsi od mieszkańców powierzchni. Zostali zmuszeni do opuszczenia swego schronienia po awarii centralnego komputera. Komputer odpowiadał za doprowadzenie czystej wody i kontrole podziemnych upraw. Mieszkańcy krypty są ubrani na niebiesko (niebieskie dżinsy lub dres i niebieskie bluzy), a na plecach mają napisany numer krypty - „101”. Ekwipunek noszą w torbach przewieszonych przez jedno ramie(w ostateczności plecaki). Ich głównym celem na pustkowiach jest zdobycie części które pozwolą naprawić centralny komputer. Krypta ta była z założenia kryptą naukową więc nie posiada zbytnio amunicji. Mieszkaniec krypty wychodząc w teren posiada jedynie 300szt amunicji.

fallout1_2.jpg

 

 

f) HANDLARZE

Jest to tak silna frakcja że nawet supermutanci się ich boją i nie strzelają do nich. Nikt nie wie skąd się wzięli i skąd mają taki dostęp do technologii z którą się nie chętnie dzielą. Ubrani w białe koszule poruszają się po lokalnych drogach starym samochodem i oferują oni głównie amunicje, czystą wodę oraz informację. Pełnią oni role organizacyjną na lokalnym terenie.

istockphoto_4402293-al-capone-gangster-style.jpg

 

 

3. Miejsca baz/respy

a) SUPERMUNTANCI baza w radioaktywnym lesie / baza w radioaktywnym lesie

b) LUDZIE PUSTYNI brak miejsca bazy / pustkowia (za Tesco)

c) ADEPCI BRACTWA STALI brak miejsca bazy / gdzieś w lesie

d) WYZNAWCY ATOMU Kościół w Megatonie / Sala odrodzenia w Kościele

e) MIESZKAŃCY KRYPTY „101” bunkier / las za bunkrem

f) HANDLARZE brak miejsca bazy / brak miejsca respa

p.s. mapki pojawią się w najbliższym czasie

 

4. System trafień i oddawania swojej własności:

a) SUPERMUNTANCI

Po oberwaniu pojedynczym nabojem lub serią padają na ziemię. Ich nadludzkie zdolności pozwalają im przeżyć (okrzyk „ja być ranny” lub „ranny”). Ranny Super mutant może się czołgać i nadal walczyć przez 2 min. Strzelanie do rannego super mutanta nie ma sensu, bo i tak trzeba czekać, aż się wykrwawi. Gdy supermutant się wykrwawi, leży przez 10 minut brzuchem do góry z czerwoną szmatą na brzuchu i ma obowiązek dać pierwszej napotkanej osobie wszystkie kapsle jakie posiada, Swój skalp, oraz rzeczy z danego zadania jeżeli posiada je. Jeżeli supermutant oddał już całą swoją własność może przed upływem regulaminowych 10 minut powstać i udać się na respa. Jeśli w ciągu 10 minut nie pojawi się nikt zabiera swoje rzeczy ze sobą.

b) ADEPCI BRACTWA STALI

po oberwaniu pojedynczym nabojem lub serią stają się krytycznie ranni padają na ziemie gdzie leżą przez 10min ( mogą się jedynie resztkami sił przeczołgać ok. 5m ) i oddają pierwszej napotkanej osobie wszystkie kapsle oraz fanty z scenariusza jeżeli takie posiadają. Krytycznie rannego może wyleczyć jedynie medyk adeptów, poprzez obwiązanie bandażem jednej z kończyny. Jeżeli osoba, która do nich podeszła poprosi ich o nieśmiertelniki misi je oddać. Jeżeli ranny adept oddał już swoją własność innej osobie i uznał że nikt nie zdoła go uleczyć może udać się na respa. Udając się na respa nie mają już obowiązku oddawania własności.

c) LUDZIE PUSTYNI, WYZNAWCY ATOMU ORAZ MIESZKAŃCY KRYPTY „101”

po oberwaniu pojedynczym nabojem lub serią umierają i padają na ziemie gdzie leżą przez 10min i oddają pierwszej napotkanej osobie wszystkie kapsle oraz fanty z scenariusza jeżeli takie posiadają. Jeżeli osoby te oddały już całą swoją własność mogą przed upływem regulaminowych 10 minut powstać i udać się na respa. Udając się na respa i nie mają już obowiązku oddawania własności.

d) HANDLARZE

są nieśmiertelni! Zakaz strzelania w kierunku samochodu i do handlarzy!

e) NAJEMNICY

po oberwaniu pojedynczym nabojem lub serią umierają i padają na ziemie gdzie leżą przez 10min i oddają pierwszej napotkanej osobie wszystkie fanty z scenariusza jeżeli takie posiadają. Jeżeli osoby te oddały już całą swoją własność lub nie posiadały niczego co mogłyby oddać mogą przed upływem regulaminowych 10 minut powstać i udać się na respa. Udając się na respa i nie mają już obowiązku oddawania własności.

 

5. System respowania

a) SUPERMUNTANCI 10min. Dla każdej osoby

b) LUDZIE PUSTYNI 8 osób na respie

c) ADEPCI BRACTWA STALI 10min. Dla każdej osoby

d) WYZNAWCY ATOMU 5 osób na respie

e) MIESZKAŃCY KRYPTY „101” 10min. Dla każdej osoby

 

6. Strefa zdemilitaryzowana ( Megatona )

Jest to teren 50m. od kościoła. Na tym terenie panuje całkowity zakaz strzelania. W tej strefie żyje sporo osadników którzy prowadzą tam swój byt. Supermutańci mają całkowity zakaz zbliżania się i wchodzenia do miasta

Ludzie fabuły „Megatony”:

- Arcy kapłan Atomu ( jest najważniejszą osobą w megatonie, dba o kościół i jego dobre imię. Handluje także amunicją)

- Główny akolita ( jest oddany arcykapłanowi i Religi atomu )

- Szeryf ( pilnuje porządku szeroko rozumianego )

- Żona szeryfa ( prowadzi coś w rodzaju sklepu spożywczego u niej kupisz nuka kole, kiełbasy, bułki. )

- Strażnik ognia ( pilnuje by nie zgasło ognisko )

- Myśliwy ( skupuje głowy supermutantów )

- Kronikarz bractwa stali ( skupuje nieśmiertelniki )

- Hazardzista ( u niego można zakładać się o różne rzeczy z innymi graczami i rywalizować w grach karcianych itp. )

- Żebrak ( stary schorowany człowiek proszący o leki wódę itp. )

- Mała Ania ( supermutańci zabili jej rodzinę, szuka swojego wujka )

- Najemnicy czarnego szpona ( osoby które za odpowiednią kwotę będą nam pomagać w walce )

 

7. Używanie „broni białej”W każdej z frakcji dopuszczalne jest używanie „broni białej” . Jako broń białą rozumiemy: pałki, kije bejsbolowe, oraz broń sieczną- miecze i topory wykonane tak jak tu http://monku.pl/aurra/node/30 trafienie bronią białą powoduje ten sam efekt co trafienie z broni palnej.

 

8. Konstruowanie przedmiotów

Będzie możliwość kupienia u kupców planów przedmiotów specjalnych, które będą się składały z różnych części, a połączone w jedną rzecz będą miały sporą wartość dla kupców. Przykłady: sziszkebab, pakietnica, radarówka, itp.

 

9. Nastawienie poszczególnych frakcji względem siebie

a) SUPERMUNTANCI – Wrogo nastawieni względem wszystkich frakcji poza swoją

b) LUDZIE PUSTYNI – Wrogo nastawieni do wszystkich frakcji włącznie z sobą nawzajem

c) ADEPCI BRACTWA STALI – Wrogo nastawieni do ludzi pustyni i supermutantów. Neutralni do wyznawców atomu. Pomocni dla mieszkańców krypty „101”

d) WYZNAWCY ATOMU Wrogo nastawieni do ludzi pustyni i supermutantów. Neutralni do mieszkańców krypty „101” i adeptów bractwa stali

e) MIESZKAŃCY KRYPTY „101” Neutralni względem wszystkich frakcji

f) HANDLARZE / 2 ( ORGANIZATORZY ) Neutralni względem wszystkich frakcji

 

9. Wybierając stronę konfliktu prosiłbym o dokładne przemyślenie czy na pewno będzie do Was pasować dana frakcja i czy jesteście w stanie ją dobrze odwzorować. Ekipy które mają zamiar wystąpić w większej ilości prosiłbym o przemyślenie możliwości podzielenia się pomiędzy różne frakcje. Osoba która będzie mogła sama wybrać frakcje lepiej będzie się czułą w swojej roli i lepiej będzie ją odzwierciedlać niżeli wybór narzucony przez dowódce( nie wystylizowanych uczestników będziemy usuwać z pola gry). Mile widziane używanie nie tylko argumentów siłowych, ale również dyplomatycznych (bądź też kombinacji obydwu)

 

10. zgłoszenia prosze wysyłać na maila destruktors@interia.pl (mile widziane zgłoszenia grupowe) według następującego wzoru:

 

Zamknięcie listy zgłoszeń 26.04.2009 o 24:00

 

ksywa:

team:

Data ur:

Broń:

Frakcja:

 

11. Zanim zadasz pytanie przeczytaj poniższy FAQ może znajduje się tu twoje pytanie.

1. W jaki sposób odbywa się kupowanie amunicji?

Odp.

1a)zdobywacie kapsle

1b) odnajdujecie osoby handlujące amunicją

1c) kupujecie amunicje

 

kupując amunicje dodajecie ją do tego ca akurat wam zostało

2. Pytanko odnośnie amunicji - prawdopodobnie będę miał ze sobą klocka. więc jak mam rozumieć limit - 200 kulek na AKMa + glocka czy 200 na AKM i 25 na glocka?

Odp. 200 ammo do broni głównej i maxymalnie 30 ammo do broni bocznej

 

3. Co sie dzieje gdy skończy mi się amunicja ? (zakładając ze nie mam kapsli na kupno)

Odp. W tej sytuacji wracasz na respa i od razu wracasz do działania z startowym zapasem amunicji

 

4. Na co idzie wpisowe?

Odp. na te manewry skołujemy sporo rekwizytów: drewniany zegar, kilkanaście krzeseł ( wiadomo wszystko trzeba najpierw zorganizować i dowieść na miejsce) . Dodatkowo za kapsle można będzie kupić nuka kole, kiełbasy i bułki ( a my nie możemy płacić naszą walutą w normalnym sklepie ).

 

5. Czym będą się różnić zadanie zlecane przez dowódce i organizatora strony a zadaniami od „ludzi fabuły”

Odp. zadania zlecane przez „ludzi fabuły” będą czysto zarobkowe, a zadania zlecane przez organizatora i dowódcę strony będą miały charakter fabularny czyli będą prowadziły do wygranej którejś z stron lub będzie szło podczas nich znaleźć coś bardzo potrzebnego do wykonania ogólnego celu

 

6. Czy można ściągnąć okulary/gogle w okolicach strefy zdemilitaryzowanej lub wewnątrz kościoła?

Odp. Nie, od momentu rozpoczęcia manewrów całkowity zakaz ściągania gogli.

 

7. Czy mogę przebywać na respie innej frakcji lub w ich okolicy?

Odp. Przebywanie i zbliżanie się na bliżej niżeli 50m do respa innej frakcji zabronione, prosiłbym dodatkowo by nie wystąpiła sytuacja w której czekamy na przeciwnika celem jego zaatakowania tuż przy jego respie.

 

8. Jak rozpoznam człowieka fabuły?

Odp. Będą posiadali na lewym ramieniu białą opaskę

 

9. Czy ludzi fabuły będę spotykać tylko w megatonie?

Odp. Niekoniecznie czasami spotkamy ich na pustyni, w lesie lub akurat w takich momentach w których byśmy się tego nie spodziewali.

 

10. Gdzie mogę zgłaszać oznaki łamania regulaminu?

odp. Wszelkie naruszenia regulaminu i inne problemy można zgłaszać u organizatorów strony, ludzi fabuły, kupców.

11. Facet w białej sukience pieprzy cos o atomie, mogę go zastrzelić?

odp. Akurat tego faceta nie można zastrzelić bo będzie przebywał w strefie zdemilitaryzowanej. Jednak niektórzy ludzie fabuły będą normalnie brali udział w walkach itp. W tych sytuacjach można ich zabić.

 

12. znalazłem zamkniętą skrzynkę, mogę ją zabrać ze sobą?

odp. Możesz, jednak by ją otworzyć jeżeli jest zamykana na klucz musisz troche poszukać klucza, pytać ludzi fabuły itp.

 

13. handlarz zmienił ceny, to nie fair!

odp. Popyt i podaż, targowanie. Handlarz ma pełne prawo do zmieniania cen itp.

 

14. Czy medyk z adeptów bractwa stali może leczyć inne rasy?

odp. Nie może leczyć innych frakcji wyjątek stanowią ludzie fabuły jeżeli im się to będzie opłacać.

 

15. Czy kapsle z nuka coli będą używane w handlu?

odp. Nie ( kapsle stanowią wydrukowane wcześniej „kapsle”)

 

16. Jak powinien być ubrany fotograf?

odp. Obowiązkowo musi posiadać ochronę oczu oraz kamizelkę odblaskową pomarańczową lub żółtą.

 

17. Czy z handlarzami będzie jakiś kontakt ( telefon, radio ) czy będzie trzeba na nich czatować bądź szukać.?

odp. Z zasady będzie trzeba ich szukać po lokalnych terenach, niektórzy z ludzi fabuły będą mogli sprzedać informacje. Gdzie akurat się znajdują ( nie konieczne poprawne )

 

18. Czy człowiek fabuły lub handlarz może mnie oszukać?

odp. Człowiek fabuły jak najbardziej może oszukać ( wynikać to może z jego nie wiedzy lub zrobić to umyślnie ) handlarze raczej nie będą kłamać.

 

19. Nie wystrzeliłem ani jednego strzału czyli mam startowy limit np.200 potem kupiłem u handlarza 100 naboi czyli mam 300. Po chwili ktoś mnie zabija. Wracam na respa i respuje się z tą amunicją dodatkową czy startuje z limitu startowego

odp. Startujesz z limitem startowym

 

20. To ma być cos w stylu pełnego odgrywania roli? Czyli mamy robić cos w stylu ze zapominamy kim jesteśmy?

odp. Dokładnie o to chodzi by stać się na okres manewrów kimś innym.

 

21. Każda osoba musi mięć nieśmiertelnik?

odp. My załatwiamy tylko adeptą bractwa stali, będą to kartki z nadrukami które będą się znajdować na respie adeptów, Reszta nie musi mieć nieśmiertelników.

 

22. Czy mogę współpracować z innymi frakcjami?

odp. O ile uda ci się innych do tego namówić nie ma problemu

 

23. Mogę zaatakować kogoś z mojej frakcji w celu jego obrabowania?

odp. Jedyna frakcja w jakiej przewidujemy takie zachowania to u ludzi pustyni, oczywiście może się to zdarzyć w innej frakcji ale jest to bardzo nie mile widziane

 

24. W miejscu w którym miała się znajdować skrytka z cennymi rzeczami nic nie ma o co chodzi?

odp. Najprawdopodobniej już ktoś wcześniej musiał znaleźć twoją skrytke

 

25. Czy można używać "broni białej"(miecz zrobiony z rur pcv i obłożony gąbką )??

http://monku.pl/aurra/node/30

odp. Tak można używać takiej broni. Szczegóły używania tego rodzaju broni są opisane w jednym z punktów regulaminu

 

27. Ile kosztuje wynajęcie najemnika?

Odp. Najemnicy sami ustalają kwotę za jaką będą pracować

Edited by wacho
Link to post
Share on other sites

- Odgrywanie specyficznych ról

- Stroje poszczególnych stron

- Trupy zostają przez określony czas na polu bitwy

- Wprowadzenie handlu

- Kilkunastu pozorantów

 

Przynajmniej w moim rozumieniu to są elementy milsima

Link to post
Share on other sites

3. Co sie dzieje gdy skończy mi się amunicja ? (zakładając ze nie mam kapsli na kupno)

Odp. W tej sytuacji wracasz na respa i od razu wracasz do działania z startowym zapasem amunicji

 

To chyba bardzo zły pomysł, proponuję to przemyśleć jeszcze raz bo przy takim rozwiązaniu nikt nie będzie kupował amunicji 8)

 

No i fakt trochę mało tu milsima :wink: ale ogólnie pomysł bardzo fajny :)

Link to post
Share on other sites

- Odgrywanie specyficznych ról

- Stroje poszczególnych stron

- Trupy zostają przez określony czas na polu bitwy

- Wprowadzenie handlu

- Kilkunastu pozorantów

 

Przynajmniej w moim rozumieniu to są elementy milsima

 

W moim rozumieniu to elementy LARPa... no może poza 3 punktem ewentualnie.

 

MilSim - Czyli najdokładniejsze symulowanie pola walki (wojny, konfliktu zbrojnego), z wywiadem, logistyką, taktyką, strategią.

LARP (ang. live action role-playing) – odmiana gry fabularnej rozgrywana na żywo.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Z przykrościa musze oznajmić, iz impreza jest ODWOŁANA :!: :!: :poddanie:

 

Aktualnie podejmujemy próby znalezienia terenu zastępczego, który spełni wszystkie wymagania by zachować klimat jak i pomieścić wszystkie frakcje.

 

Wszystkich zapisanych przepraszamy za zaistniałą sytuacje, ale obiecujemy, że lista uczestników będzie nadal aktualna. Postaramy się by nowy ewentualny termin podać jak najszybciej i by wszystko od strony formalnej/prawnej było w 100% zalatwione

Link to post
Share on other sites

Szczerze współczuje :???: , szkoda, że spotkanie upadło, bo zapowiadało się BARDZO dobrze: czytelnie przygotowany post, przejrzyste zasady. Mam nadzieję, że impreza jeszcze powstanie :!:

 

PS. Jeżeli mogę coś doradzić, przy organizowaniu większych spotkań, na wszystko zawsze Panowie posiadajcie wiążące obydwie strony umowy, zgodnie z obowiązującym prawem RP. Wtedy nie byłoby pewnie takich nieprzyjemnych sytuacji.

Edited by grotpl
Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...