Spond Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Witajcie, mam dość spory problem w moim g36 JG. Otóż wszystko działa poza selektorem ognia. Ogień ciągły jest ale nie działa pojedynczy. Rozebrałem całość i staram się znaleźć przyczynę, patrze po forum i znalazłem opis działania semi-auto. http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=...&hl=gearbox I są tam takie linijki: - Minośród, będący częścią zębatki tłokowej, popycha dźwigienkę przerywacza w dół. - Dźwigienka przerywacza podnosi kostkę stykową z języka spustowego. - Kostka stykowa odskakuje do tyłu, obwód elektryczny zostaje przerwany. Rozbebeszyłem wszystko oglądam i niby działa tak jak powinno jeżeli trzymam kostkę stykową palcem. Jeżeli tego nie robię to kostka porusza się w przód i do góry i tak mniej więcej w połowie drogi spada z dźwigni spustu. Macie jakiś pomysł co z tym zrobić bo ja już nie mam do tego siły... Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted April 11, 2009 Author Report Share Posted April 11, 2009 Sorki że nie edytowane ale już nie mogę :( Innymi słowy ta kostka zwierająca styki którą porusza spust ciągle podskakuje i spada ze spustu. Co jest z tym grane ? Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted April 11, 2009 Report Share Posted April 11, 2009 Jeśli dobrze zrozumiałem co piszesz to miałem to samo tyle, że w gb v.2. spróbuj nakleić na bok kostki stykowej 3-4 warstwy taśmy izolacyjnej i zamknij wtedy GB. Kostka nie powinna się ześlizgiwać ze spustu i powinno banglać ok. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted April 12, 2009 Author Report Share Posted April 12, 2009 Ok, jeszcze nie próbowałem z taśmą ale wiem już dlaczego to nie działa. W trybie auto przerywasz jest uniesiony i wcale nie ma kontaktu z kostką ani spustem. W trybie pojedynczym przerywasz unosi się i ściąga kostkę ze spustu. I tu mam problem przerywacz unosi kostkę a ta nie chce wrócić na swoje miejsce. Cofa się ale dalej jest podniesiona ponad dźwignie spustu. Jakieś pomysły? Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 Dlatego mówię żebyś nakleił na kostkę 2-3 warstwy taśmy izolacyjnej, wtedy połówki gearboxa będą ją mocniej dociskać a co za tym idzie powinna mieć kontakt z przerywaczem. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted April 13, 2009 Author Report Share Posted April 13, 2009 Dobra problem rozwiązany. To było prostsze (głupsze) niż ktokolwiek by pomyślał. Winowajcą była za mocno dokręcona śrubka odpowiadająca za blokadę spustu. Temat do zamknięcia. Dzięki wielkie za pomoc jackobi! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.