bomba095 Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 (edited) Zanim wydam pieniądze , chciałbym się upewnić , czy ta konfiguracja ma sens, Gearbox: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2136 Zębatki: stok z JG Silnik: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1993 Zestaw Cylindra: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2396 Spring: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=302 Tłok: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1993 Czy na tej konfiguracji będzie można strzelać ogniem ciągłym i wytrzyma przynajmniej rok Edited May 1, 2009 by bomba095 Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 (edited) m140 , strzelanie seriami i rok ma wytrzymać? Takie cuda to tylko w erze.... Do tego co masz dolicz jeszcze nowe zębatki z innym przełożeniem + jakiś pancerny tłok... + pewnie nowy silnik itp... Ogólnie to ja bym zszedł z wymaganiami do m120 + ew borek i powinno działać... Inaczej na tuning wydasz dużo więcej niż kosztuje sama replika a może się to posypać bardzo szybko.... Nie bardzo rozumiem po co chcesz m140 do tego- chcesz zrobićpara snajperkę ? Już chyba lepiej kupić kałacha cymki- tam jest coś powyżej m130 i nawet działa... Edited May 1, 2009 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 1, 2009 Author Report Share Posted May 1, 2009 Chyba masz racje ale kolega ma tego kałacha i kulki latają mu jak chcą pozatym nie podobają mi kałachy ,a stokowy części wytrzymają springa 120 Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Chyba masz racje ale kolega ma tego kałacha i kulki latają mu jak chcą pozatym nie podobają mi kałachy ,a stokowy części wytrzymają springa 120 A kto Ci to powiedział? :D Na chińczyka nie ma reguły. Tłok od mojego hk416jg działa juz ponad rok w drugiej juz giwerze, działając ciągle na M120. Gdy M120 załozyłem do g36k jg, to tłok poszedl prawie od razu (dlatego teraz mam ten od hk416) Z zebatkami jest roznie, niektore chinole wytrzymaja M140, inne nie. Tego Deep Fire zestawu nie polecam. Plaska glowica tloka i M140 zabija Ci gb. Wez najlepiej Bore up Systema, M130, tlok Deep Fire pancerny i do tego musisz wtedy dokupic komore hop up od g36 CA Quote Link to post Share on other sites
arek200 Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Pomyliło ci się i zamiast linku do tłoka dałeś drugi link do silnika. Jak kolega wyżej pisze - BU z płaską głowicą i M140 to masakra dla szkieletu, do tego na full auto ? Prowadnica sprężyny to też minimum do tego zestawu wyżej - ale na m130 to ograniczone trochę serie. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 szkielet mam ten jest miodzio. lecz niestety koszyk na silnik chiński nie chciał wejsc. pasuje tylko DF lub przerabianie chińskiego. ( nikłe szanse). zębatki padna ci. zamaist borka DF bierz guardera. z resztą załóż preckę i dobą gumkę i przy borku komorę zmień na CA. ja bym zrobił tak: szkielet stock, zeby stok, tłok mzoe jakis lepszy ale nie alu :/ borek guardera, precka, gumka, m120 spring systemy ( guardery są mocniejsze) i masz ok 420fps. któe starczą ci bez problemu i tak sporo moze byc. Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 2, 2009 Author Report Share Posted May 2, 2009 Tłok miałbyć ten http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2346 a jaki silnik do sprężyny m120 żeby rof był jako taki na chinskiej bateri 9.6. A co do zestawu cylindra to ten będzie bardziej odpowiedni http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=919 ? Spring: http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=302 pomyliłem llink miał być do sprężyny m130 Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 2, 2009 Author Report Share Posted May 2, 2009 Przepraszam że dwa posty pod żąd ale nie mogę edytować . Ten zestaw cylindra odpada bo ponoć jest nieszczelny więc poszukałem i znalazłem co innego http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1591 http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=98 Quote Link to post Share on other sites
smoke Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Do powiększonego cylindra potrzebujesz powiększone głowice. Ja kiedyś wstawiłem to: -cylinder typ 0 Element -zestaw cichych głowic systema -prowadnica łożyskowana V.3 PJ -łożyska kulkowe 7mm (tak są 7mm otwory pod nie) -sprężyna 190% Dało mi to stabilne 450fps sprawdzone na chrono. Więc jeśli dołożysz bore up i komore to wynik napewno się podniesie. Zębatki trzymały, a świetnego rofa zapewniało 10.8 :) Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 3, 2009 Author Report Share Posted May 3, 2009 Dzięki dużo pomogliście. Temat do zamknięcia. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted May 3, 2009 Report Share Posted May 3, 2009 Trza było pytać w temacie o tuningu G36C JG - identyczne repliki nie licząc długości luf i oczywiście wyglądu zew... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.