Fairbairn Posted May 1, 2009 Report Share Posted May 1, 2009 (edited) Ostatnio wymianialem kable na niskooporowe. Po zlozeniu GB i calej repliki wszystko strzela pieknie i w ogole tyle tylko, ze po puszczeniu spustu slychac jeszcze przez ulamek sekundy obracajace sie zebatki. Czego to moze byc wina? Cos pewnie z antireversalem ale co? Wygiac bardziej sprezynke go trzymajaca? Zmienialem tez podkladkowanie w GB ale chyba to nie ma wplywu... Co poradzicie? Edited May 1, 2009 by Fairbairn Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 rób test na otwarty gearboxie - poobkręcaj sobie zębatkę silnikową i popatrz czy antireversal zaskakuje albo wymontuj pozostałe zębatki i zostaw tylko silnikową, zamknij gearboxa i pokręć zębatką. Jak nie będzie zaskakiwać to będziesz myślał co nie tak. Quote Link to post Share on other sites
Fairbairn Posted May 2, 2009 Author Report Share Posted May 2, 2009 Sek w tym, ze zaskakuje... Po przestrzelaniu i otworzeniu GB okazalo sie, ze antireversal "przeskoczyl" srodkowa zebatke, tzn znalazl sie "za nia", nie byl od strony spustu tylko z drugiej. Poprobuje jeszcze kilka razy... Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Zaraz... antireversal był z której strony zębatki silnikowej? Od strony silnika czy prowadnicy sprężyny? Bo jak od strony prowadnicy sprężyny to musiał zostać tak wstawiony - to niemożliwe jest by przeskoczył na druga stronę zębatki silnikowej. Pytanie zasadnicze jaki gearbox masz? v2, v3, v6, v7? Quote Link to post Share on other sites
Fairbairn Posted May 2, 2009 Author Report Share Posted May 2, 2009 (edited) GB ver. 2. Ja zamontowalem antireversal tak, zeby "zab" byl wychylony w strone spustu, a jak troche postrzelalem i ponownie rozkrecilem, to byl juz "po stronie kolby", czyli jakby przeskoczyl przez srodkowa zebatke choc to chyba nierealne. Myslalem, ze cos przy podkladkowaniu zrypalem ale podkladkowanie reaczej zwiazku nie ma, bo odbywa sie w osi pionowej, a nie poziomej... EDIT: chyba juz zalapalem - antireversal ma sie opierac od strony silnika o zebatke SILNIKOWA, a nie srodkowa :P Moj blad. Skrece tak, by sie opieral o silnikowa i zobacze czy to pomoze. Dzieki! Edited May 2, 2009 by Fairbairn Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Najpewniej przy składaniu lub otwieraniu Ci uciekł. A teraz popatrz czy twoje grube kable przypadkiem nie idą bardzo blisko antyrewersala. A teraz popatrz czy przypadkiem on o nie nie trze i się nie blokuje ;-) . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.