marek1988 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Zakupiłem niedawno właśnie ten silniczek http://www.allegro.pl/item631740798_silnik..._typ_dlugi.html i mam pytanko:Czy da rade napędzić sprężyne Guardera 140 razem z zębatkami STU Classic Army przy baterii 10,8V 3300mAh??I jaki to da rof??Podkreślam że wszystko złożone super.Podkładkowanie idealne :).Pozdrawiam i z góry dzięki. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Powinno być do 15 k/s ale wątpię w to. Na turbo ICS tyle miałem, na tym może być max 12 tak myślę. Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 PeJotowe silniki są dosyć mocne, ale wolne, strzelać to powinno, ale rof nie będzie najlepszy. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 (edited) Przy STU CA 9.6 spokojnie powinna to ciągnąć nie mówiąc już o 10.8 Edited May 13, 2009 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Tylko że ten jest od P&J 2 gen... Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 To jest zwykly stockowy silnik. M140 moze pociagnie a moze sie zjara. Napewno bedzie mocno obciazal baterie. Mi stock nie chcial w augu m130 ciagnac nawet na 12 V. Po zmianie na PJ ale trzeciej generacji ciagnie m130 na 8.4 V. Przy czym rof mnie nie interesuje bo i tak jest tylko semi. Sprawdz i daj znac jak dziala ;) Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted May 15, 2009 Report Share Posted May 15, 2009 U mnie na M130 stock zębatkach i silniku Golden Eagle dało 11k/s jak dla mnie wynik zadowalający. Quote Link to post Share on other sites
marek1988 Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Właśnie co zamontowałem silniczek.Śmiga super spokojnie naciąga sprężyne i rof na auto jest jak dla mnie super bo nie potrzebuje jakiegoś super szybkiego.W porównaniu do Silniczka CA Hi-Torque jest wielka różnica(oczywiście silnik CA wolniejszy) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.