Marcinek83 Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Weź CA, podeprzyj komorą i będzie ok. Ostatnio pisałeś że to nic nie da, pamiętasz? BTW. W AK 104 G&G od 3 lat banglała M150 Guardera, trzaskałem na auto bez problemów, wszystko było ok. Ostatnio wpadł mi w łapy AK 103 G&G z M110 i na nieszczęście niszczyciel gearboxów BU DF, GB pękł a i nie był zaparty o komorę. Quote Link to post Share on other sites
misiek009 Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Najlepsza metoda: wziąć jakiś tańszy, ale nie całkiem byle jaki szkielet (np. CA) i do tego porobić wzmocnienia blachą stalową. Opis wykonania wzmocnień: -wybrać najlepszą z możliwych gatunków blach stalowych dostępną i możliwą do ucięcia (najlepiej dodatkowo ocynkowaną, albo nierdzewkę/kwasówkę - jak do robienia wydechów/dolotów) o grubości 1mm -Wyciąć 3 elementy: 1wąski pasek o długości 2x długość góry gearboxa (tam gdzie te śrubki na górze) i tej samej szerokości 2Pasek widoczny na tym zdjęciu: http://img106.imageshack.us/img106/1721/gb1kc7.jpg ten dolny 3Pasek widoczny na tej focie: http://img62.imageshack.us/img62/5747/gb2iv1.jpg też dolny. -następnie ten wąski zawinąć na kształt litery U, przymierzyć na górę gearboxa i ponawiercać dziury na śrubki w pokrywających się miejscach -Dolne paski też poskręcać odpowiednio (najlepiej, żeby jeszcze osiągnąć pewien "ścisk" gearboxa dziurki porobić mionimalnie cofnięte, lub podkleić czoło komory HU, aby ścisnąć gearbox - to zapobiegnie minimalnemu uskokowi gearboxa kiedy ów wkońcu pęknie) Wszystko skręcać ile sił, lekko podpiłować górne śrubki i potrzebne rzeczy spiłować w środku body - jak się popieści to się zmieści :D :D :D :D . Efekt jest taki, że jak prujesz na M150 na full auto to wkońcu pęknie sam gearbox, ale blachy będą całość dalej w kupie trzymały, czyli tak jakby GB był cały (koniecznie zaprzeć gearbox, bo jak już mowilem, po pęknięciu szkieletu, niepodparty może minimalnie rozsunąć się na pęknięciu). To jest chyba sposób najlepszy na uzyskanie tanio niezniszczalnego gearboxa, no chyba że ten ostatni popęka wkońcu na kilka(naście) kawałków i rozsypie się (dosłownie). Pozdro dla wszystkich crazy tunerów :D Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted July 28, 2009 Report Share Posted July 28, 2009 Efekt jest taki, że jak prujesz na M150 na full auto to wkońcu pęknie sam gearbox, ale blachy będą całość dalej w kupie trzymały, czyli tak jakby GB był cały (koniecznie zaprzeć gearbox, bo jak już mowilem, po pęknięciu szkieletu, niepodparty może minimalnie rozsunąć się na pęknięciu). To jest chyba sposób najlepszy na uzyskanie tanio niezniszczalnego gearboxa, no chyba że ten ostatni popęka wkońcu na kilka(naście) kawałków i rozsypie się (dosłownie). Pozdro dla wszystkich crazy tunerów :D M170 2 lata prucia na full auto ak 104 G&G GB jak nowy. Wystarczy podeprzeć komorą. Quote Link to post Share on other sites
BMP_Mad_Max Posted August 4, 2009 Report Share Posted August 4, 2009 Witam, Nie chcę zakładać nowego topic'u, a zastanawiam się nad wstawieniem sprężyny m140 Guardera do stock'owego m4 G&P (gb v2 na łożyskach 7mm) i nad tym czy gearbox wytrzyma. Pozdrawiam, Quote Link to post Share on other sites
Marek Kiljan Posted August 4, 2009 Author Report Share Posted August 4, 2009 Ciężko jasno Ci odpowiedzieć na to pytanie ale powiem tyle że GB z G&P są wytrzymałe Quote Link to post Share on other sites
truskawa Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Mam takie pytanko czy GB w M14 z CYMY (v.7) wytrzyma M150? zębatki do wymiany, batke trzeba też lepszą. Warto zmieniać komorę HU, czy ta stockowa daje rade? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.