Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Szkielet który wytrzyma sp130


Recommended Posts

Weź CA, podeprzyj komorą i będzie ok.

Ostatnio pisałeś że to nic nie da, pamiętasz?

 

BTW. W AK 104 G&G od 3 lat banglała M150 Guardera, trzaskałem na auto bez problemów, wszystko było ok.

Ostatnio wpadł mi w łapy AK 103 G&G z M110 i na nieszczęście niszczyciel gearboxów BU DF, GB pękł a i nie był zaparty o komorę.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Najlepsza metoda: wziąć jakiś tańszy, ale nie całkiem byle jaki szkielet (np. CA) i do tego porobić wzmocnienia blachą stalową.

 

Opis wykonania wzmocnień:

 

-wybrać najlepszą z możliwych gatunków blach stalowych dostępną i możliwą do ucięcia (najlepiej dodatkowo ocynkowaną, albo nierdzewkę/kwasówkę - jak do robienia wydechów/dolotów) o grubości 1mm

-Wyciąć 3 elementy:

1wąski pasek o długości 2x długość góry gearboxa (tam gdzie te śrubki na górze) i tej samej szerokości

2Pasek widoczny na tym zdjęciu: http://img106.imageshack.us/img106/1721/gb1kc7.jpg

ten dolny

3Pasek widoczny na tej focie: http://img62.imageshack.us/img62/5747/gb2iv1.jpg też dolny.

-następnie ten wąski zawinąć na kształt litery U, przymierzyć na górę gearboxa i ponawiercać dziury na śrubki w pokrywających się miejscach

-Dolne paski też poskręcać odpowiednio (najlepiej, żeby jeszcze osiągnąć pewien "ścisk" gearboxa dziurki porobić mionimalnie cofnięte, lub podkleić czoło komory HU, aby ścisnąć gearbox - to zapobiegnie minimalnemu uskokowi gearboxa kiedy ów wkońcu pęknie)

 

Wszystko skręcać ile sił, lekko podpiłować górne śrubki i potrzebne rzeczy spiłować w środku body - jak się popieści to się zmieści :D :D :D :D .

 

Efekt jest taki, że jak prujesz na M150 na full auto to wkońcu pęknie sam gearbox, ale blachy będą całość dalej w kupie trzymały, czyli tak jakby GB był cały (koniecznie zaprzeć gearbox, bo jak już mowilem, po pęknięciu szkieletu, niepodparty może minimalnie rozsunąć się na pęknięciu). To jest chyba sposób najlepszy na uzyskanie tanio niezniszczalnego gearboxa, no chyba że ten ostatni popęka wkońcu na kilka(naście) kawałków i rozsypie się (dosłownie). Pozdro dla wszystkich crazy tunerów :D

Link to post
Share on other sites

 

 

 

Efekt jest taki, że jak prujesz na M150 na full auto to wkońcu pęknie sam gearbox, ale blachy będą całość dalej w kupie trzymały, czyli tak jakby GB był cały (koniecznie zaprzeć gearbox, bo jak już mowilem, po pęknięciu szkieletu, niepodparty może minimalnie rozsunąć się na pęknięciu). To jest chyba sposób najlepszy na uzyskanie tanio niezniszczalnego gearboxa, no chyba że ten ostatni popęka wkońcu na kilka(naście) kawałków i rozsypie się (dosłownie). Pozdro dla wszystkich crazy tunerów :D

M170 2 lata prucia na full auto ak 104 G&G GB jak nowy. Wystarczy podeprzeć komorą.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...