boundrose Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 Ostatnio poszła mi zębatka środkowa(spur gear) w mojej Suczce. Wymieniłem, wyczyściłem, przesmarowałem, wychuchałem... Problem polega na tym, ze na semi spust nie odskakuje, trzeba go odciągać. Na auto wszystko ok. Problem występuję niezależnie czy pociągam za spust na sucho czy z podpiętą baterią. Z góry chciałbym zaznaczyć, że "źle złożyłeś zespół spustu, złóż jeszcze raz" będzie umiarkowanie pomocne <-- to przecież wiem, pytanie co robię źle. Bazując na: http://www.youtube.com/watch?v=OpRgHGUIkVM...feature=related 1. Kładę sprężynkę tak jak na filmiku, "krótszą strona w stronę gearboxa", wkładam pręcik w dziurkę w gearboxie. 2. Montuję resztę tak jak na filmiku. To czego nie widać to pozycja sprężyny po zamontowaniu spustu. W moim przypadku widać ją z zewnątrz po złożeniu repliki. Any ideas? Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 Może spust blokuje się na przerywaczu? :roll: Quote Link to post Share on other sites
boundrose Posted June 7, 2009 Author Report Share Posted June 7, 2009 Update: Skupiłem się na pracy przerywacza, rozkręciłem i skręciłem kilka razy. Postęp jest taki, że blokuję się obecnie tylko po strzale. Na sucho działa bez zarzutu. Czekam na dalsze sugestie. Quote Link to post Share on other sites
boundrose Posted June 7, 2009 Author Report Share Posted June 7, 2009 (edited) Niestety nie da się zedytować tematu, muszę napisać pod swoim postem. Oto FILMIK, być może lepiej obrazujący sytuację niż suchy opis. Edited June 7, 2009 by boundrose Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.