Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

m4 A1 U.V. ICS Problem


Recommended Posts

Witam. Jak wcześniej wspomniałem mam problem ;], o tóż to że mam mały zasięg jak na taką dobrą firmę a 330 FPs powinny lecieć dalej niż 20 metrów... Z Hop up'em się męczyłem cały dzień lecz nie poprawiał osiągów... też mam problem z muszką, nie wiem jak ją zdemontować w Instrukcji nie mam pokazane Jak?... Czy nie wystarczy wymienić sprężynę na mocniejszą??. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

sprawdź następujące rzeczy:

1. czy lufa nie jest zasyfiona

2. tak jak pisał Boshi sprawdź komore HU, na MadOnion masz pokazane jak wyciągać lufę wewnętrzną

3. jakich kulek używasz? też są przyczyną małego zasięgu w moim przypadku miało to znaczenie na otwartym terenie dolatywały do 40 m (0,25) po zmianie na 0,28 10 m dalej :)

Link to post
Share on other sites

jeśli chodzi o muszkę hm... to dziwne że po miesiącu muszka ci się chwieje

no ale różnie bywa

najpierw odkręć pierścień trzymający przedni chwyt ( ten przykręcony do muszki ), a następnie wybij dwa piny z muszki a i jeszcze odkręć tłumik płomienia ( kręć w prawo ) :)

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Kupilem 3 może 4 tygodnie temu M4 universal. Niestety skupienie na początku nie było ciekawe więc kupiłem gumkę systemy oraz lufe precyzyjną co polepszyło skupienie. Niestety kulki zacinały się (g&g) i strzelały czasami po dwie. Powiedziano mi że źle założyłem gumke HU i dystanser. Więc zdemontowałem lufe i osadziłem ją z gumką na nowo używając oleju silikonowego. Skupienie jest super kulki nie zacinają się.. ale zacina sie GB. Wymieniłem rówież sprężynę na 125, prowadnice na łożyskowana metalową firmy JBU oraz głowice tłoka łożyskowaną G&G. Po kilku kilkunastu strzałach na semi GB wiesza się, po wyjęciu PIN'a replika sama strzeli lub nie, a silniczek bez oporów ponownie działa i po złożeniu 2 części znowu oddaje kilka strzałów. Nie wiem czy przycisk od luzowania spręzyny i tłoka powinien działać, jeżeli tak to od samego początku nie luzuje sprężyny. Proszę o rade i ewentualne wskazówki dotyczące usunięcia usterki.

Link to post
Share on other sites

"Replika w standardzie wyposażona jest w w bardzo dobrej jakości silnik ICS Turbo 3000, który znacząco zmniejsza zużycie prądu i nie traci szybkostrzelności nawet przy bardzo silnych sprężynach. Dodatkowo zużycie prądu zmniejszają niskooporowe przełączniki i kable. Ze względu na liczne wzmocnione części gearboxa i doskonałego silnika, tuning tej repliki jest bardzo prosty i nie wymaga dużych nakładów finansowych"

Powyżej tekst ze strony madonion... myślę że to nie chwyt marketingowy tylko prawda. Fakt faktem, że na stockowej spręzynie replika działa, a a n125 niestety wiesza się, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że to wina samego silnika. Bateria jest mocna LIPOL 11,1 1800mah 25C.

Edited by mike21
Link to post
Share on other sites

mike - przeczyta to co napisalem wczesniej - masz za mocna sprezyne a silnik jest za slaby...

 

- kup nowy mocny silnik lub zmien sprezyne na slabsza.. taniej wyjdzie ci kupno nowej sprezyny..

 

Johny

 

Założyłem słabsza sprężynę (100) na prowadnicy metalowej łożysowanej i na głowicy tłoka również łożyskowanej....i po kilu strzałach zacięcie przegrzewanie się kabli i grzanie się chwytu... rozłączylem baterie "złamałem" podłaczyłem ponownie baterie i na "sucho" nawet nie zadziałało... poczym złożyłem m4 podłączyłem baterie i strzeliłem kilkanaście moze kilkadziesiąt razy i znowu zacięcie. Próbowałęm stzrelić kilka razy co spowodowało przepalenie się bezbiecznika... :???:

Link to post
Share on other sites
Silnik t3k turbo , ktore sa standardowo instalowane w kazdej replice icsa, jest przeznaczony do sprezyn do m120 wlacznie

 

What?? Silniki ICSa bez problemu działają na m150, i ponoć nawet z m180 dają rade, gdzie to wyczytałeś że max m120??

Link to post
Share on other sites

mike - przeczyta to co napisalem wczesniej - masz za mocna sprezyne a silnik jest za slaby...

 

- kup nowy mocny silnik lub zmien sprezyne na slabsza.. taniej wyjdzie ci kupno nowej sprezyny..

 

 

Bzdury totalne silnik ICS jest jedym z najmocniejszych silników montowanych w stockach jeśli nie najmocniejszym. U mnie bez zająknięcia działa na M140 Guardera, u kumpla identycznie a czytałem na forum o gościach z M150 i też nie mieli problemów.

 

Miałem podobne objawy przy żle wyregulowanym docisku silnika. Odkręć śrubę na spodzie chwytu, pod nią jest właściwa śruba regulacyjna i na złamanej replice (czyli luźnych zębatkach) wyreguluj docisk silnika tak aby zębatki chodziły możliwie najciszej.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...