ziku Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 (edited) No cóż, strzelałem sobie strzelałem, klamka zaczęła pierdzieć-srać. Silnik kręci, zębatki całe, za to na tłoku został ząb metalowy i ostatni. Reszta jest ucięta (w 3/4 szerokości). Tłok oczywiście do śmietnika, można zresztą było się tego spodziewać prędzej czy później. Natomiast pytanie jest takie: co, oprócz gównowartości plastiku z jakiego został wykonany, mogło spowodować ową awarie? Chce się na przyszłość zabezpieczyć przed podobną wpadką, już jutro zamówie sobie tłok madbulla z połową zębów ze stali. Zrobię też jakieś sensowne podkładkowanie lub wstawię kulowe łożyska. Btw. gdzieś można poczytać o tym shimmingu itp po polsku? pozdrawiam konfiguracja klamki: boyi m4 so, komora g&p, dysza deepfire wzmocniona, reszta stock, batka stock, taśma klejąca ;] Edited June 15, 2009 by ziku Quote Link to post Share on other sites
Germ Posted June 15, 2009 Report Share Posted June 15, 2009 Różne mogą być przyczyny... Zajrzyj do lufy, czy jest czysta. Bo mogła się kulka zaciąć w lufie. Profilaktycznie używaj jakichś lepszych kulek. To jest chyba najoczywistsza przyczyna. Innych nie znam... O podkładkowaniu jest trochę na forum napisane. Poszukaj w dziale "Ogólne techniczne" oraz "Tuning - AEG/EAG...". Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted June 15, 2009 Author Report Share Posted June 15, 2009 dzięki ;] Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 update: wstawiłem tłok madbulla, dorzuciłem shimsy od G&G i śmiga lepiej niż poprzednio... nie wiem tylko jak wyregulować silnik i czy dobrze skręciłem dysze z tłokiem w sensie dysza->podkładka->tłok->podkładka->plastikowa tulejka->śrubka ;] Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Silnik reguluje się na słuch ;) Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 (edited) Można też próbować bez tłoka i sprężyny. Podobno daję radę :-F Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Edited June 17, 2009 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
johny13 Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Przyczyna twojej awari moze wynikac z 2 rzeczy - zmeczenie materialu - za duze opory podczac naciagania ( np sprezyna jest za mocna lub material za slaby) O skrecaniu poprawnie gb masz filmiki na yt ::::gearbox assembly:::. Dowolnego gb sklada sie w taki sam sposob. Podkladkowanie : http://img223.imageshack.us/img223/8346/po...niezebatek1.jpg Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted June 18, 2009 Report Share Posted June 18, 2009 Zbytnio bym się na tym nie sugerował, każdy GB jest inny i trzeba inny shimming zrobić. Co do składania GB to te filmiki you tubowe robione telefonem babci niezbyt się przydają. Proszę to: http://www.mechbox.com/mechbox/version-2-ftk-install.html Wymiana okablowania: http://www.mechbox.com/m4m16/rewiring-version-2-mechbox.html Pozdrawiam serdecznie, grzechtonik Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted June 18, 2009 Author Report Share Posted June 18, 2009 No co do podkładkowania to faktycznie chyba lepiej to robić wg tej instrukcji: http://www.858airsoft.com/upgrades/shim.html Największy beton jest taki, że zębatki niekiedy są po prostu o 0,05 mm grubsze w jednym miejscu, a w innym cieńsze, przez co trzeba pójść na "ugodę" w pewnych momentach, bo albo będzie delikatnie ocierać, albo bieg będzie chodził na boki, chyba, że masz podkładke 0,05mm ;] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.