Frogen Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Witam W tuningowanej ok.rok temu eMce P&J (sprężyna M135, bore-up, łożyskowana prowadnica sprężyny i głowica tłoka, silnik JG III gen, nowy chwyt pistoletowy) pękł szkielet gearboxa. Kupiono nowy wzmocniony Deep Fire z łożyskami ślizgowymi 7mm, pierwszą zębatkę(silnikową) G&P, bo na stockowej widać było pęknięcie i sprężynę M120. Po złożeniu repliki i przestrzeleniu jej okazało się że trzeba zębatki przepodkładkować bo za bardzo hałasują. Po skorygowaniu zębatek pod gearbox podpiąłem chwyt, założyłem silnik, wyregulowałem śrubę pokrywy - całość chodziła idealnie. Po włożeniu gearboxa do body, zmontowaniu całości, założeniu pokrywy silnik nie był w stanie ruszyć sprężyny, co ciekawe ze zdjętą pokrywą i silnikiem przytrzymywanym palcem zestaw pracował tak dobrze jak na początku. Po kolejnym otwarciu gearboxa NIE ZMIENIAJĄC USTAWIENIA PODKŁADEK okazało się że na styku zębatki silnika z pierwszą zębatką pojawił się jakiś koszmarny opór powodujący zgrzytanie i blokowanie się całego mechanizmu, a którego wcześniej nie było. Jak? Skąd? Kombinowanie z podkładkowaniem pierwszej zębatki nic nie daje, gwinty śrub trzymających chwyt są całe więc nie ma raczej możliwości przesunięcia silnika, zębatki po założeniu ich do szkieletu i pchnięciu palcem pracują idealnie, założenie innego silnika nic nie zmienia. Za wszelkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczny Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Buh! Sądze, że coś tam masz krzywego. PJ, szczególnie te pierwszej i drugiej generacji, miały często krzywe różne rzeczy. Quote Link to post Share on other sites
michalll Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 I tego czegoś krzywego trzeba szukać w okolicach chwytu pistoletowego. Co obejmuje także ułożenie gearboxa w body i ustawienie w stosunku do pistol gripa. Wniosek - spróbuj na innym pistol gripie. Quote Link to post Share on other sites
Frogen Posted June 17, 2009 Author Report Share Posted June 17, 2009 Wniosek - spróbuj na innym pistol gripie. Próbowałem - to samo Szkielet jest DeepFire, chwyt G&P, zębatka G&P, silnik bez problemów chodził z mocniejszą sprężyną... mało już tam z PJ-ta zostało Quote Link to post Share on other sites
Leo_111 Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 Przypatrz się dokładnie czy przy wtykach okablowanie jest całe . Swego czasu wtyczki na silniku po dokręceniu dolnej części pistol gripa w jakiś sposób powodowały w mojej emce zwarcie . Prosty sposób żeby się przekonać czy masz to samo , to dać cienką warstwę izolacji między silnik a dolną część chwytu . Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.