Bartess Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Witam! Zabrałem się za wkładanie części Systemy do scara vfc. Zostawiłem stockowy silnik i dyszę z głowicą. Wszystko ładnie włożone, nasmarowane i.... nie działa. Oddał tylko krótką serię i ucichł. Bardzo nagrzał się kabel idący do batki i tyle. Sprawdziłem na baterii g&p i Firefox. Obie 9,6v. Proszę o pomoc. Czy ktoś już tunningował scara na własną rękę? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 tu nie chodzi czy scar czy m4 zwaliłęś robotę. przekrój kabli ? jakie to kable czy nie dałeś za dużo gdzieś podkładek i ledwo kreci. Quote Link to post Share on other sites
Bartess Posted June 26, 2009 Author Report Share Posted June 26, 2009 Problem zniknął kiedy zamontowałem silnik firmy... Dboy... Domyślam się, że to nie wystarczy na długo i muszę się rozejrzeć za lepszym silnikiem. Zastanawiające jak dla mnie jest to, że silnik chiński daje radę a niby lepszy od vfc totalnie się poddał. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 bo dobre silniki to : ics turbo, magnum systemy i P&J/ d-boy najnowszej generacji :) reszta to kupa :) Quote Link to post Share on other sites
Bartess Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 Wystąpiła ciekawa rzecz. Karabinek tak jak mówiłem działa świetnie. Z tym, że...podaje kulki jedynie na semi! Bez pustych strzałów. Natomiast na auto albo nie podaje wcale...lub co 3 kulkę :/ Proszę o pomoc! :???: Quote Link to post Share on other sites
seger Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 poknociłes cos z dyszą lub gumką. Quote Link to post Share on other sites
szymon91 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 albo za mocy silnik i za słaba sprężyna w magu. Quote Link to post Share on other sites
Bartess Posted June 29, 2009 Author Report Share Posted June 29, 2009 Sprawdzałem na magazynkach od 4 różnych firm. I problem jest ten sam. Spróbuję coś zrobić z dyszą, może musi być bardziej nasmarowana. Quote Link to post Share on other sites
jubei Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 (edited) Mam w replice silnik ca standardowy z 2006 r. i generalnie tylko on mi pozostał (wszystko inne wymienione). Na m130 guardera strzelam więc chyba nie jest "kupa". Nie twierdze że jest super zajebisty ale na czym opierasz swoja wypowiedz odnosnie silników Seger? Miałeś z wszystkimi na rynku styczność czy po prostu dużo czytasz???Sry za offtop... Edited January 31, 2011 by jubei Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Silników miałem dość dużo w swojej karierze i wiem że jak bym miał kupować nowy silnik do repliki to tylko Sys Magnum, SHS/Element, PJ na neodymach, RS i ostatecznie T3000 ICSa, reszta to loteria. CA miałem 8 silników od roku 2004 do teraz i dalej jedne trzymają i inne padają jak muchy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.