yeahlon Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 Witam Mam problem z MB03 wella. Wygląda to tak, przy przeładowaniu, gdy bolt jest w tylnej pozycji - przy próbie popchnięcia go do przodu replika strzela. Próbowałem regulować spust, dwoma imbusami i raz udało się tak, ze był na chwilę spokój, ale tylko kilka strzałów. Częśći wyglądają dobrze, nic nie jest wytarte. Poprzedni właściciel wyciągnał blokadę spustu i może tam czegoś brakuje - nie wiem Prosze o pomoc, może ktoś ma jakiś pomysł :) Pozdrawiam, Yeahlon Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted August 21, 2009 Report Share Posted August 21, 2009 Pewnie seary Ci się zjechały ;) Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
yeahlon Posted August 21, 2009 Author Report Share Posted August 21, 2009 Jak się temu przyglądałem to wygląda to tak jakby, spust nie był w stanie zaczepić się za Sear. Dociągam blota do tyłu, a sear nie zaczepia się za spust, bo ten nie jest w stanie dojść do takiej pozycji. Na Searach jest lekkie zużycie, raczej nieznaczne. Quote Link to post Share on other sites
yeahlon Posted August 22, 2009 Author Report Share Posted August 22, 2009 Jak się temu przyglądałem to wygląda to tak jakby, spust nie był w stanie zaczepić się za Sear. Dociągam blota do tyłu, a sear nie zaczepia się za spust, bo ten nie jest w stanie dojść do takiej pozycji. Na Searach jest lekkie zużycie, raczej nieznaczne. Sory za post pod postem. Trochę nad tym przysiadłem i okazuje się że zle zrozumiałem cały mechanizm. Seary są na 100% ok. Podczas kilku popchnięć bolta na siłę, zerwał się tylny gwint od mechanizmu spustowego. Luz który w ten sposób powstał pozwalał na takie ustawienie Seara do tłoka że ten przechodził i strzelał. Wymieniłem śruby na wkręty i w tym momencie dalej nie mogę cofnąć Bolta w pozycję zamkniętą, więc wina leży w tłoku, lub prowadnicy(tak sądzę). Teraz pytanie, może ktoś będzie wiedział :) Czy sprężyna ma się swobodnie obracać w tłoku? Może przez to że ona się skręca powstaje naprężenie które blokuje bolta na tyle, że ten nie chce normalnie wrócić do pozycji zamkniętej. Czy głowicę tłoka trzeba dokręcić na maxa? Spróbuję dokładnie przeczyścić, przepolerować i wysmarować wszystko na nowo, może to coś da :) Quote Link to post Share on other sites
zito6 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Wiem że stary temat ale może komuś pomoge. Trzeba zamontować tą część http://www.specshop.pl/product_info.php?cPath=22_161_308&products_id=8460&name=Deep_Fire_-_Zaczep_spustowy_-_VSR-10 i wszystko będzie ok nawet z sprężynami m150-m180 Quote Link to post Share on other sites
AKTG Posted October 6, 2011 Report Share Posted October 6, 2011 Jak dalej nie bd se radził z twoją vsr to odezwij sie :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.