Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Rk-05 problem, zasilanie?


Recommended Posts

Myślałem, że się bez tego obejdzie, ale...

 

Echh. Bezpiecznik się pali bo jest za duży opór. Kable stockowe mają duży opór, im mniejszy tym lepiej.
Bezpiecznik się pali, gdy zostanie nagrzany do zbyt wysokiej temp przez przepływający przez niego prąd. Oporność kabli nie ma z tym nic wspólnego.

To 'Echh' brzmiało tak, jak byś się nie zgadzał z tym co napisałem, że nieskooporowe okablowanie zwiększy wartość prądu w obwodzie - jeden wzór, milion słów - I = U / R.

 

Praktyka się kłania, praktyka miszczu
Co prawda ze mnie bardziej praktyk, niż teoretyk, ale jeżeli dla ciebie prawo Ohma to jakaś straszna teoria, to lepiej zajmij się serdecznym pozdrawianiem, niż udzielaniem na forum w sprawach elektroniki :lol:

 

Ale jeśli weźmiemy pod uwagę moment, w którym giwera się zacina i silnik zaczyna ciągnąć kosmiczne prądy to cała elektryka sie BARDZO nagrzeje. A wtedy z definicji bezpiecznik się sfaczy.
Oczywiście, ale spali się dlatego, że nagrzeje go prąd przez niego płynący, reszta elementów i kabli może być zimna (sytuacja, gdy damy zbyt słaby bezpiecznik)
Link to post
Share on other sites

Spokojnie panowie:) hm...tak sobie myślę, czy gdybym posiadał w momencie zablokowania tych zębatek baterię mocniejszą niż 8,4 1100, to ruszyłoby to dalej [bo takie teorie też obiły mi się o uszy (ew czy do tego zacięcia by nie doszło)]?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...