Zelber Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 (edited) Witam, czy gb vfc v3 z wymienionymi: - łożyskami na metalowe -prowadnicą na metelową -silnikiem stock g&g Reszta części stock w stanie b dobrym. Pociągnie bezawaryjnie m120?( 1 strzelankę 24+h) Co prawda Capri wstawia m120 do całkowitego stocka, jednak obawiam się o zębatki/ tłok. Edited September 27, 2009 by Zelber Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted September 27, 2009 Report Share Posted September 27, 2009 Nie obawiaj się. Powinno dać radę, jeśli wypodkładkujesz zębatki. Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted September 27, 2009 Author Report Share Posted September 27, 2009 jeśli wypodkładkujesz zębatki. Obawiam się, że nie widziałeś GB vfc na oczy... "Podkładkowanie" zębatek jest tam rozwiązane trochę inaczej. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 To znaczy? Quote Link to post Share on other sites
Zelber Posted September 28, 2009 Author Report Share Posted September 28, 2009 http://img23.imageshack.us/i/dsc01438j.jpg/ Zębatki środkowa i tłokowa dociskane są sprężynami. W zależności od ( nie wiem czego;p chyba roku produkcji) coś podkładko-podobnego występuje na 1 lub 3 zębatce. Akurat w gb na zdjęciu uległo pęknięciu i zastąpione zwykłymi podkładkami. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted September 28, 2009 Report Share Posted September 28, 2009 No to super wkładaj M120 i jedź dla v.3 to żaden wyczyn. Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted September 29, 2009 Report Share Posted September 29, 2009 Na stockowym GB VFC jadę od ponad 1,5 roku na M150 Guardera na auto i nie miałem jak dotąd jakiejkolwiek awarii. Oczywiście w środku Wymienione flaki na FTK Guarder'a. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.