kobalt8989 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Witam. Parę dni temu zakupiłem replikę JG080 S-550 [JG] ze strony taiwangun.com . Chciałbym ją stuningować do okolo 500/550 fps . Moje pytanie: co mam zakupić by osiągi oraz żywotność były zadowalające? Z gory dziekuje za wszelkie informacje. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 po cholerę ci tyle fps ? to 1 . pytanie ;) 2. mień gumkę załóż preckę, jakaś dobrą spręzyne i aku shimming, smarowanie i powinno byc spoko na start :) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 (edited) Już zakupiłeś i chcesz tuningować? Jak to Twoja pierwsza replika to raczej pińćset efpeesów nie jest wskazane. Tak czy inaczej Sig'i mają dżirboksy V2, bezawaryjne 500 efpees z ogniem ciągłym może nie tyle co trudno osiągnąć, ale jest drogie. Na pewno Borek i to co standardowe w tych starszych generacji GB JG - łożyska, prowadnica, tłok, sprężynę i tym sposobem całą linię zespół cylindra-sprężyna mamy w dżirboksie markową. Dalej to gumka i dyst. H (jak masz więcej kasy to lufa). Regulacja na zęby, tłok, silnik, smarowanko i wsio. Teraz sobie wszystko przelicz, a jak sam nie umiesz się za to wziąć, to dolicz koszty czyjejś ewentualnej robocizny. Koszta średnio niemałe. Edited November 18, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
kobalt8989 Posted November 18, 2009 Author Report Share Posted November 18, 2009 seger - ok, tak zrobie. Gogin - nie jest to moja pierwsza replika, ja raczej używam głowy przy rozgrywkach asg. Co do gb to akurat Sig ma v.3 :) /zmienia to cos? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 V3? Fakt, mój błąd, aż dziwota jak człek może być zmęczony w środku dnia ;-). Tak po za tym to zmienia to awaryjność mechanizmu - wiadomo jak ma się żywotność szkieletu V2 do V3. Tak co by odpowiedź na przyszłe pytania - BU do SIG'a jest, ale tylko z dziurawymi cylindrem, więc będziesz musiał dokupić cylinder pełny BU. Co do dobrych sprężyn to polecam m210, będzie ok na start :-F. Quote Link to post Share on other sites
Ogniomistrz Posted December 18, 2009 Report Share Posted December 18, 2009 Posiadam tego siga. przedewszystkim wymień cylinder na ) bo w stoku jest 2. Bore up jest do niego u capri ale chyba dostępny za 2-3 tygodnie. No i wymień slink na ICS turbo 3000 bo inny pasować nie bedzie. A nie lepiej kupic kompletnego gearboxa systemy po m 170? Quote Link to post Share on other sites
stg199 Posted October 22, 2016 Report Share Posted October 22, 2016 A propos cylindra, 1) Jaki jest typ cylindra w sig 550 (typ 0-2 czy jakiś inny)? 2) Na jaki cylinder najlepiej wymienić (jakiej firmy, czy jest jakiś fajny konkretny model, e.t.c.)? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.