piasek43 Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 Natknąłem się na problem z wymianą gumki w replice M4A1 AGM-a a mianowicie gumka nie chce się schować w komorze przez co blokuje miejsca na zatrzaski na lufie, po wielu męczarniach w końcu udało mi się ją wepchnąć ale okazało się że zawija się w komorze. Dodam tylko że wcześniej używałem gumki G&P i nie było znaczących problemów (ale z kolei ona była znacznie krótsza). Moje główne pytania: Czy komora AGM może współpracować z taką gumką jak Systema? Czy koniecznością jest wymiana komory? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 gumka musi pasować. przy wkłądaniu delikatnie daj oleju na gumke - wytrze sie w przyszłości, ale za to nie powinieneś mieć problemu z wsadzeniem gumki. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 Przytnij ją trochę i z głowy ;-) Quote Link to post Share on other sites
przemekp Posted December 19, 2009 Report Share Posted December 19, 2009 Przytnij ją trochę i z głowy ;-) Dokładnie, miałem to samo w swojej HK416. Problem jest spowodowany tym,że stockowa gumka jest krótsza. Przy okazji (jeśli to ta sama replika) polecam wywalić standardową komorę (2-częściową) na jakąkolwiek inną jednoczęściową do M'ek. U mnie (komora metalowa, ponoć Systema + gumka Systema) taki zabieg wyeliminował WSZYSTKIE problemy z zacinającymi się kulkami, dubletami itp. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.