Barbus Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 Czołem, przymierzam się do tuningu M14 DMR G&P. Zamierzam wrzucić do środka sp150 Guardera i tu dwa pytania: 1. Czy te zęby dadzą radę? http://azteko.pl/shs-zestaw-kol-zebatych-do-gearboxa-cm-v7-p-10347.html. Legendarnych torque upów promyka nie mogę nie mogę znaleźć, SHSy są obecnie jedyną opcją do V.7. 2. Czy stockowy silnik przy wsparciu mosfetu i batki 11,1 poradzi sobie z taką sprężyną? Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 (edited) 1. Jeśli chodzi o te SHS to niby chodzą na m150... z tym, że zależy to od springa i złożenia gearboxa. I te ostatnie czynniki raczej decydują ile to pochodzi. Nie wiem też jak wypadają ostatnie springi guardera, ale w krótkiej m14 dało mi równe 550fps (krótka G&G - więc lekko inny standard niż G&P) i to przy wywalonym łożysku z prowadnicy. Może się okazać, że guarder lekko przedobrzył i będzie to zbyt dużo dla zębatek. 2. Daj foto tego zbója. Z tego co pamiętam to masz tam longa z białą "dupą", bez osłony ośki. Jeśli tak to może podziałać. W M4'ce ciągnie M150 na 7,4v (z tym że zęby o większym przełożeniu). Na 11.1 to pewnie by była 550fps wiertarka (no może przesadzam z wiertarką, ale na 7,4v całkiem szybko strzela jak na takiego springa). Edited July 3, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Barbus Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 No sprężyny Guardera są mocniejsze niż to podają ;) poszperałem trochę o zębatkach i niby mają ciągnąć m170. Silnik jest taki http://shop.ehobbyasia.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/p/gp837_1_mark.jpg, przy czym twój opis może równie dobrze odnosić się do takiego http://shop.ehobbyasia.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/p/gp-807_1_mark.jpg. Generalnie replika będzie waliła tylko na semi, więc kwestia ROFa jest dla mnie nieistotna. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted July 3, 2017 Report Share Posted July 3, 2017 (edited) Mówię o tym silniku co masz. Ciesz się, że biały, bo czarny nadaje się do śmieci. Na dobrym aku da radę przenosić góry. Jeden z najlepszych silników w stockach... zastanawiam się tylko, czemu jest hi-speed skoro bez problemu ciągnie ciężkie springi (aku 7,4, 2400 mAh, 20c redox'a). Springi guardera miały różne serie. Kiedyś był chyba słabszy wypust. Edited July 3, 2017 by mikadorus Quote Link to post Share on other sites
Barbus Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 Mówię o tym silniku co masz. Ciesz się, że biały, bo czarny nadaje się do śmieci. Dobrze słyszeć, bo w kwestii silnika miałem największe obawy. Kumpel wieszał na nim psy na G&Powskim silniku, ale może trafił na ten czarny. No nic, jutro zaczynam rzeźbić. Jak skończę, to zdam relację z uzyskanych efektów. Quote Link to post Share on other sites
mikadorus Posted July 4, 2017 Report Share Posted July 4, 2017 ANR pisał na wm, że dał radę sp170 uciągnąć. Tak sobie przypomniałem, że mam jeszcze drugie GP i tam m140 lata na standardowych zębach shs i ładnie kręci. A psioczenie na silnk to pewnie wina: serii silnika, baterii i złożenia gb... oraz łożysk itp. Quote Link to post Share on other sites
Barbus Posted July 11, 2017 Report Share Posted July 11, 2017 No to złożyłem. Wstawiłem następujące części: SP150 Guarder Zębatki V.7 SHS Tłok 14 metalowych zębów SHS Głowica tłoka płaska SHS Głowica cylindra V.7 SHS Dysza do m14 SHS Popychacz do V.7 SHS (stockowy niestety nie pasował do nowej dyszy) Mosfet NanoABB Gate Precka 6,03 Prometheus Gumka Systema Energy Chrono pokazuje głównie 534-535 fps, choć zdarzają się odchyły na 533 i 536 fps. Strzela to ładnie. Z dobrą lunetą, na dokładnie wyregulowanym hopku i odpowiednich kulasach spokojnie będzie można trafiać ludków z 80 metrów lub więcej. Natknąłem się jednak na następujące problemy: 1. Silnik wprawdzie działa, ale bardzo szybko się nagrzewa. Nagrzewają się również kable, mosfet i bateria. Wydaje mi się, że jednak użycie high-speedowego silnika m120 do walenia singlem na m150 nie jest najlepszym pomysłem, więc wkrótce wymienię go na jakiś high torque. 2. Przy ustawionym semi replika czasem puszcza serię. Zdarzało się to nawet w stocku, ale po tuningu zdarza się to częściej. Na dodatek ma to miejsce tylko podczas strzelania kulkami. Na sucho wszystko działa jak należy, ale to marne pocieszenie. Jakieś pomysły, o co może chodzić? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.