Felga Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Witam, ponieważ mój stockowy silnik zdechł, muszę sobie sprawić nowy. Mam okazję kupić silnik VFC EG1300, chciałbym zapytać, czy jest to silnik godnny polecenia? Mam eMkę na stockowych zębatkach, m120 Guardera, batkę 9,6v 1500 mini. Bardzo proszę o szybką odpowiedź. Serdecznie pozdrawiam, Felga. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 Silnika VFC w łapkach nie miałem, ale z pewnością świetne silniki to chińskie - JG lub Cyma. Naprawdę cena/jakość to chyba najlepsze silniki na rynku. Można je dostać nowe za 30-50zł. Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted January 4, 2010 Author Report Share Posted January 4, 2010 O tym, że chińskie silniki są dobre wiem, ale żal mi dawać "chyńczyka" do "markowca", dlatego pytam właścicieli replik VFC, jak silniczek się spisuje? Quote Link to post Share on other sites
szumitek Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 O tym, że chińskie silniki są dobre wiem, ale żal mi dawać "chyńczyka" do "markowca", dlatego pytam właścicieli replik VFC, jak silniczek się spisuje? Ciekawe podejście... ale żeby uniknąć blamażu nie musisz nikomu mówić o tym co wstawiłeś :wink: Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted January 4, 2010 Author Report Share Posted January 4, 2010 (edited) Ale smieszne, hahaha :-P Tu nie chodzi o blamaż, ale o honor, już wystarczy że mam chińskie magi i batkę, ale bebechy mają byc markowe i już, takie mam "widzimisie", więc pytam ponownie, co sądzicie o silniku VFC? Literówka.. Edited January 4, 2010 by Felga Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted January 4, 2010 Report Share Posted January 4, 2010 (edited) Chcesz to sobie miej, dla mnie chińskie bebechy i tak są lepsze od markowych, nie wszystkie i nie zawsze, ale to taka fajna reguła. Tu masz trochę o silniku VFC, nic pozytywnego... Tak przytoczę cytat, bo może ktoś nie będzie mógł znaleźć sam: Now that's out of the way I'll go into the internals. First off I purchased an 8.4v stick battery with this AEG and during my first game with it the AEG jammed continualy. This was due to the 8.4v power source not being able to turn the gearbox over correctly, switching to a 9.6v stick battery solved this issue. Some retailers will advertise this AEG as running with 8.4v however I contacted VFC GBtech myself and was told by one of their engineers to use 9.6v's. After a short period of use I encountered another problem, the motor pinion gear had seperated from the armature rendering it useless, it would simply spin free and not turn the bevel gear at all. This was a horrible failure to suffer so soon and it's not the only VFC motor I've heard of failing like this. On the other hand many VFC motors have been operating for 1 year+ without trouble, it seems to be pot luck with their motors Ogólnie zabawne mocno przy sprężynie m100 :-P. Edited January 4, 2010 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted January 5, 2010 Author Report Share Posted January 5, 2010 (edited) Dzięki, o takie coś mi chodziło. dla mnie chińskie bebechy i tak są lepsze od markowych, nie wszystkie i nie zawsze Już pisałem, absolutnie nie uważam, że chińskie części najnowszych generacji są złe, jednak ja chcę mieć silniczek markowy i tyle. Temat do zamknięcia. Edited January 5, 2010 by Felga Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.