Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik VFC, czy warto? PILNE

Witam,

ponieważ mój stockowy silnik zdechł, muszę sobie sprawić nowy. Mam okazję kupić silnik VFC EG1300, chciałbym zapytać, czy jest to silnik godnny polecenia?

Mam eMkę na stockowych zębatkach, m120 Guardera, batkę 9,6v 1500 mini.

Bardzo proszę o szybką odpowiedź.

Serdecznie pozdrawiam,

Felga.

Ale smieszne, hahaha :-P

Tu nie chodzi o blamaż, ale o honor, już wystarczy że mam chińskie magi i batkę, ale bebechy mają byc markowe i już, takie mam "widzimisie", więc pytam ponownie, co sądzicie o silniku VFC?

Literówka..

Edited by Felga

Chcesz to sobie miej, dla mnie chińskie bebechy i tak są lepsze od markowych, nie wszystkie i nie zawsze, ale to taka fajna reguła. Tu masz trochę o silniku VFC, nic pozytywnego...

Tak przytoczę cytat, bo może ktoś nie będzie mógł znaleźć sam:

Now that's out of the way I'll go into the internals. First off I purchased an 8.4v stick battery with this AEG and during my first game with it the AEG jammed continualy. This was due to the 8.4v power source not being able to turn the gearbox over correctly, switching to a 9.6v stick battery solved this issue. Some retailers will advertise this AEG as running with 8.4v however I contacted VFC GBtech myself and was told by one of their engineers to use 9.6v's. After a short period of use I encountered another problem, the motor pinion gear had seperated from the armature rendering it useless, it would simply spin free and not turn the bevel gear at all. This was a horrible failure to suffer so soon and it's not the only VFC motor I've heard of failing like this. On the other hand many VFC motors have been operating for 1 year+ without trouble, it seems to be pot luck with their motors

Ogólnie zabawne mocno przy sprężynie m100 :-P.

Edited by Gogin

Dzięki, o takie coś mi chodziło.

dla mnie chińskie bebechy i tak są lepsze od markowych, nie wszystkie i nie zawsze

Już pisałem, absolutnie nie uważam, że chińskie części najnowszych generacji są złe, jednak ja chcę mieć silniczek markowy i tyle.

Temat do zamknięcia.

Edited by Felga