Kw4s1 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 (edited) witam, jak w temacie, chce wymienić stockowa lufe na precke + nowa gumkę HU, ale nie mam ZIELONEGO pojęcia jak się tam dostać :( jestem drugim właścicielem repliki i nie miałem żadnej instrukcji obsługi :P a że to mój 1 AEG to proszę o pomoc. Miejsca zaznaczone na czerwono to jest co udało mi się rozkręcić :P Jednak jak rozkrecam body sa tam kabelki nie wiem co dalej nie chce nic urwać itd.a z szyna ris to tylko dolną daje radę zdemontować dalej nie wiem jak :( Edited January 8, 2010 by Kw4s1 Quote Link to post Share on other sites
seger Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 po co chcesz rozkłądac ? działa? to zostaw bo zepsujesz. rozkręciłeś na prawdę sporo :D Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 8, 2010 Report Share Posted January 8, 2010 ehhh SZUKAJ ! Wujek google pomoże. Quote Link to post Share on other sites
Kw4s1 Posted January 8, 2010 Author Report Share Posted January 8, 2010 szukam i nie moge... a chce wymienic bo ma rozrzut :S Quote Link to post Share on other sites
gkosciolek Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 wystarczy wyjąć tylko jeden pin ten który zaznaczyłeś na czerwono ten bliżej lufy rozłączyć kable od bezpecznika i przy otwartej klapce od regulacji hop up ciągniesz body do tyłu a lufę zewnętrzną w przód wyciągasz lufę wew. razem z komorą hop up i po sprawie.Tak 30 minut temu wymieniłem lufę na preckę oraz gumkę w bi 3381 zaznaczam że robiłem to pierwszy raz w życiu i wszystko działa Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Uwielbiam jak ktoś rozumny puszcza w ten sposób kable. Kapitalne rozwiązanie dyktowane bogata ergonomią. Quote Link to post Share on other sites
Kw4s1 Posted January 9, 2010 Author Report Share Posted January 9, 2010 mam pytanie co do rączki bo się chybocze :S idzie to jakos dokrecic ? Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Która rączka? Chodzi Ci o tą przy spuście? Quote Link to post Share on other sites
Kw4s1 Posted January 9, 2010 Author Report Share Posted January 9, 2010 Która rączka? Chodzi Ci o tą przy spuście? tak, tą gdzie chowa się silniczek. Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Musisz wyciągnąć silnik, pod nim są śrubki. Quote Link to post Share on other sites
Kw4s1 Posted January 9, 2010 Author Report Share Posted January 9, 2010 Musisz wyciągnąć silnik, pod nim są śrubki. a czy ja go mogę po prostu wyjąć? czy muszę coś rozłączyć ? Quote Link to post Share on other sites
Biker Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 Musisz odłączyć kable które do niego dochodzą. Oczywiście pierwsze odkręć pokrywę :-F Quote Link to post Share on other sites
gkosciolek Posted January 9, 2010 Report Share Posted January 9, 2010 A jak włożysz silniczek po wszystkim to nie dokręcaj go na full bo nie będzie działał :!: A jak włożysz silniczek po wszystkim to nie dokręcaj go na full bo nie będzie działał :!: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.