zwierzu93 Posted January 18, 2010 Report Share Posted January 18, 2010 Panowie, mam proble, mianowicie chcę złożyć replikę nastawioną nadużego ROFa. Planuję użyć części które leżą w domu. Zastanawia mnie fakt, czy http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3315 wytrzymają m100 na lipolu 11.1v 35c 2200mah i silniku G&G 25000rpm. Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 Z zebatkami jest tak ze moze tak moze nie ... zalezy jak wypodkladkujesz i czy lozyska ci nie padna. Zaloz dobre lozyska - to bedzie ok. W przypadku jakiejkolwiek zacinki w gearboxie (lub nawet kulki na kolniezu gumki) zeby moga pasc. Mi juz padly i hi speedy guardera i xyt ... ale to tylko przy zacinkach (lozyska elementa to straszny szajs). Ogolnie zeby zrobic hi speedowa replike lepiej jest wlasnie wstawic zebatki normal torque, szybki silnik i mocna batke, niz bawic sie w naprawde bardzo slabe zebatki hi speed. Ps. latwiej jest zrobic tuning mocowy na ponad 500 fps i stock zebatki, niz 350 fps i kosiarka. Przy robieniu hi speeda zawsze licz sie z zmieleniem zebatek ( o ile masz tlok z full metal zebami) lub wlasnie tloka jak masz plastikowy. Przydaje sie miec zapasowy komplet zebatek tak w razie czego ;) Chinskie stoki najlepiej. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 19, 2010 Author Report Share Posted January 19, 2010 Łożyska 7mm kulkowe guardera, myślę, że do tego będą bardzo dobre. Tłok POM JBU, ponawiercany będzie tak aby odciażyć go maxymalnie, głowica tłoka łożyskowana DF aluminium i super o'ring, cylinder chromowany polegowany guardera typ 1, szkielet GP, prowadnica łożyskowana chlera wie skąd, tylko zastanawiam sie jaką sprezyne m100 zakupić, systema, guarder czy inną jakąś ? Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 19, 2010 Report Share Posted January 19, 2010 (edited) Zmartwie ciebie z glowica tloka. Koniecznie ale to koniecznie kup jakas wyciszona ... Aluminiowa do wysokiego rofa to nie jest dobry pomysl. Za ciezka za mocno bedzie walic. Juz lepiej jest do stockowej glowicy cylindra dorzucic wyciszona (chocby chinska Pjotka) glowice tloka. Tak zeby poduszka na glowicy amortyzowala uderzenia. Zwlaszcza w gearboxach v2. Mi m90 promyka dawala w augu 340 fps bez jednego zeba w tloku (bo uciachalem zeby mniej sprezalo). Co do m100 ... pewnie za duzych roznic miedzy nimi nie bedzie. Najpewniej jednak trzymac parametry bedzie pewnie guarder. ps. A wlasnie wiesz ze drugi zab w tloku musi byc uciachany ? Inaczej moga byc zacinki przy duzym rofie ? Drugi od konca - czyli drugi lapany przez zebatke tlokowa. Tak by dac tlokowi troche miejsca na odbicie sie itp - i zeby zeby zebatki tlokowej nie zlapaly przypadkiem od razu drugiego zeba. Edited January 19, 2010 by Kocur666 Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted January 19, 2010 Author Report Share Posted January 19, 2010 (edited) A powiedz mi, łożyskowana plastikowa głowica tłoka przykławo JG da radę, czy jednak lepiej kupić coś grzybkowego ? Tłoki JBU nie mają tego zeba o którym piszesz :) Edited January 19, 2010 by zwierzu93 Quote Link to post Share on other sites
Kocur666 Posted January 20, 2010 Report Share Posted January 20, 2010 Pewnie da rade ... ale grzybek zwiekszy szanse ze gearbox wytrzyma dluzej. Mi z stockowa glowica w fn2000 (gearbox v2) przy guarderze revolution silniku, springu m90 i batce 12 V (rof jakies 30 k/s) gearbox poszedl po pierwszej serii. A spokojnie wytrzymywal m120. Wiec licz sobie ze przy duzym rofie - to jakby wsadzic springa +30+40 m/s wiekszego. Wtedy kazdy element zmniejszajacy udary jest porzadany. ( a aluminiowa glowica zwiekszajaca udary nieporzadana). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.