blackest Posted February 1, 2010 Report Share Posted February 1, 2010 (edited) Witam, Dzisiaj przyszedł mi panel udowy blackhawka, do którego chciałem zamocować kaburę CQC (na colta 1911 z WE). Niestety na chęciach się skończyło, gdyż wyszło na to, że panel z kaburą nie chcą ze sobą gadać. Sprawa wygląda tak: dwa górne gwinty kabury dadzą się przykręcić śrubami do panelu. Dolny gwint, już nie. Patrząc na cały interes z boku, wygląda na to, że dolnemu gwintowi brakuje koło 3mm aby wejść w panel. Głównym winowajcą wydaje się być ta "wypustka" na panelu. Całość jest widoczna na zdjęciach: 1. Zdjęcie ogólne 2. Zdjęcie pokazujące braki w odległości 3. Zdjęcie pokazujące głównego winowajcę I moje pytanie jest takie: Czy ktoś miał kiedyś podobną sytuację ? Nasuwają mi się dwie (a nawet trzy) rzeczy: 1. Zastosowanie dłuższej śruby 2. Moja kabura nie będzie współpracować z tym panelem. 3. Siłowe nagięcie panelu i kabury, aby gwint i przeznaczony na niego otwór się spasowały Co do punktu pierwszego... obejście na gazomierzu. Punkt drugi... jeden producent, więc teoretycznie kabura i panel powinny gadać bez problemu. Punkt trzecie, wolę uniknąć, już raz mi się zemściło. Z góry dzięki za odpowiedzi 8) Pozdrawiam :) Edited February 1, 2010 by blackest Quote Link to post Share on other sites
Mathias Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Śruby BH w zależności od opcji serpy są ze sobą nie kompatybilne. Mam oryginal Serpy na panelu udowym do 1911 + montaż do systemu molle. I tu mała dygresja... Śruby od montażu nie pasują do kabury po odkręceniu od panelu - można ją przykręcić tylko "własnymi" wkrętami. U mnie tez jest szpara na tym wkręcie, tyle że mniejsza :) Zauważyłem też, że "płetwa" u Ciebie jest lekko wygięta w dół - myśle że siłowe rozwiązanie jest na miejscu - w końcu to produkt "heavy duty". Quote Link to post Share on other sites
K.A.B Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 w końcu to produkt "heavy duty". Nie, Serpa BHI nie ma za wiele wspolnego z 'heavy duty'. Przerabiane organoleptycznie. Quote Link to post Share on other sites
Mathias Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 Bez przesady - mowa tu o dociśnięciu "płetwy" na 2-3 mm, tak żeby śruba złapała... Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted February 13, 2010 Author Report Share Posted February 13, 2010 (edited) Czołem i przepraszam że nie odpisywałem. Dzięki za odpowiedzi :) Siłowego rozwiązania już próbowałem i zadziałało. Kabura mocno się trzymała panelu. W warunkach bojowych testów jeszcze nie było, ale pokojowe testy pokazały ze colt się trzyma w kaburze. Postaram się wrzucić zdjęcie jak wygląda montaż kabury do panelu na wszystkie 3 śruby. Pozdrawiam :) Poniżej zamieszam 3 zdjęcia. 1. samych śrub: 2. Jak śruba trzyma kaburę, zrobione od wewnętrznej strony panelu: 3. Jak wygląda przestrzeń po przykręceniu wszystkich śrub, ale nie najmocniej jak się da, tylko aby trzymało: @Mathias: Pisałeś o tym że śruby są niekompatybilne, czy możesz zamieścić zdjęcia Twoich śrub ? Tak dla porównania. Jeżeli to jest kwestia tylko śrub, oraz tego co widzę na zdjęciu drugim, to ja bym potrzebował śrub co mają większą średnicę łba oraz kilka mm dłuższych. Poprawcie jeśli się mylę. Pozdrawiam :) Edited February 13, 2010 by blackest Quote Link to post Share on other sites
Mathias Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 Łebki śrub - po lewej oryginalna z Serpy na panelu udowym, po prawej śruba dostarczona z montarzem do systemu molle. Łebki Widok z boku - widać różnice Widok dokręconej śruby od wewnątrz panelu Sam montarz A tu dokręciłem śrubę :) - najpierw odkręciłem wszystkie i zacząłem od tej środkowej - potem reszta. Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted February 13, 2010 Author Report Share Posted February 13, 2010 Ze zdjęć by wynikał, że Twoje śruby leżą lepiej niż u mnie. W znaczeniu, łeb śruby w większym stopniu się opiera o panel, niż u mnie. 1. Czy też miałeś problemy z przykręceniem tej środkowej śruby ? 2. Jakie wymiary mają Twoje śruby Mathias ? Moje, przy przyłożeniu do papieru milimetrowego, to 8 mm średnicy łba, reszta M3x5 (mam nadzieję że dobrze zmierzyłem, albo dobrze podałem wymiary, zakładam że drugi wymiar to długość gwintu). Pozdro :) Quote Link to post Share on other sites
Mathias Posted February 13, 2010 Report Share Posted February 13, 2010 (edited) Śruby mają 5mm dlugości i 10mm średnicy łebka. Na zdjęciu zaznaczam Ci gdzie tkwi problem. Płetwa Serpy jest elastyczna (musi się owinąć dookoła uda po ściągnięciu paskami). 1. Musisz odkręcić wszystkie śruby. 2. Wkręcić tylko śrubę, z którą jest problem - panel wygnie się ku górze, ściągnięty śrubą wkręcaną w kaburę. 3. Wkręcić pozostałe śruby. Musi zadziałać - łaski nie robi. P.S. Zwróć też uwagę na to że po to właśnie śruby po bokach mają tolerancję otworu i wytłoczki góra i dół (pracujący panel), a środkowa prawo, lewo. Edited February 13, 2010 by Mathias Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.