Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Szczelność układu


Recommended Posts

Przedstawie sprawę od początku.

 

Własnie skaładam swoja emeczkę (kolejna faza tuningu) i przed złożeniem połówek szkieletu jak to przystoi postanowiłem posprawdzać szczelność poszczególnych elementów i całych zespołów.

 

1. tłok ,głowica ,cylinder,głowica cylindra ,dysza (borek Guarder + oring siliokonowy,który samemu doszlifowałem do borka) szczelość extremalna ,nawet przy najmniejszym ruchu tłoka opór ,tutaj OK (dopisze że szczelność dyszy sprawdzana w każej pozycji)

 

2.Uszczelnienie gumki w komorze(teflon itp.) gumka Systema ,komora KA ,gumka poprawniwe założona (nic sie nie podwinęło,kołnierz gumki równiótki,wszytko OK)

 

3.I ty mój problem i pytanie ,uszczelnienie gumki z dyszą ,próbowałe zrobić test szczelności dokładając komore do szkieletu (dysza wysunięta max., komora dociśnieta.lufa zatkana ) wciskam tłok i słysze uciekajace powietrze ,analizując doszedłem że chodzi o połączenie dysza-gumka

 

Póbowałem z różnej długości 3ma dyszami i 3ma gumkami ,efekt ciągle ten sam, i tu pytanie czy w tym miejscu da sie osiągnąć 100% szczelność ,czy przy zatkanej lufie i ciśnieniu jakie tłok wytwarza w układzie kołniez gumki ma prawo sie rozepchać przy połączeniu z dysza żeby doszło do minimalnego rozszczelniania ?

 

Jak wiadomo kulka przy strzale nie zatyka lufy tak jak zatlepiona taśmą w czasie mojego testu .

 

Napisze tylko w drodze wyjaśnienia (emka G&P ,borek Guarder,SP140 Guarder ,zębatki systema ,tłok MadBul ,prowadnica metalowa łożyskowana systema,komora KA,gumka systema,precka systema 509mm zakryta tłumikiem, na SP 130 poprzednio 498fps)

i że ma to to być teraz karabin wyborowy,żeby ktoś nie napisał po co taka moc

 

Bardzo prosze o odpowiedzi i pozdro :poddanie:

Link to post
Share on other sites

U mnie to samo, komora KA guma systemy wersja ENERGY, dysza Deep Fire popychacz przeszlifowany od czoła.

I lipa brak szczelności.

Dopiero zmiana na dyszę Deep Fire od M16, reszta bez zmian pozwoliła uzyskać przyzwoitą szczelność.

A i tak robiąc porównanie ze swoją G36 gdzie jest słabsza sprężyna.

Gieta strzela lepiej :-F

Link to post
Share on other sites

Co to ma wspólnego z gaziakami?

Powietrze też gaz :-P

 

Póbowałem z różnej długości 3ma dyszami i 3ma gumkami

Z jakimi dyszami i jakimi gumkami?

 

Teoretycznie, gumka nie będzie nigdy idealnie szczelna. Kołnierz ma trzymać kompresję tylko na tyle, żeby powietrze wypchnęło kulkę. Zatkanie lufy totalnie i pchanie na chama rozszczelni w pewnym momencie kołnierz.

Link to post
Share on other sites

Dzięki Viamortis za jakąś sensowna odpowiedz bo już popadałem w ,,obłęd'' z extremalną szczelnością na gumce

 

Gumki jakie testowałem to

 

1.czarna systema

2,czarny Guarder

3.czerwonej elementa i jakiejś chińskiej stockowej

 

 

Dysze to :

 

1.borkowa Guarder od M4

2.borkowa Guarder od M16

3.stockowa od JG (na standardowym zespole cylindra,bo juz nie maiłem pomysłu na sprawdzenie)

 

Przepraszam że temat tu wylądował ,sam nie wiem jak to zrobiłem i proszę Moda o przeniesienie w odpowiednie miejsce :uśmiech:

Edited by Sebi_S
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...