cosmos Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Witam, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy od osób zaznajomionych z TĄ repliką i czy dobrym pomysłem byłoby korzystanie z TEJ usługi tuningu przy niej. Jakie baterie mieszczą się w chwycie? Czy okablowanie jest z miejsca do wymiany? Osiągi i żywotność zadowalające? Quote Link to post Share on other sites
Ununoctium Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=14362 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=35020 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=34642&st=0 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=37861 http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=44430 Replika jest już na rynku ładne parę lat (ja swoją mam ponad dwa lata) i z tego co wiem, nic się nie zmieniło. Ogółem kable radzę wymienić przy jakimkolwiek tuningu. Aczkolwiek w stocku wszystko działa jak trzeba i problemów nie miałem. Ogółem z tego co mi wiadomo lepiej dołożyć do STARa. Niektórzy radzą też kupić JG i tuningować do własnych potrzeb. Jeśli już koniecznie CA, to polecam zmienić uciążliwy system rozkładnia i zamontować piny produkcji G&P. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.