kolczykk0 Posted March 6, 2010 Report Share Posted March 6, 2010 Witam. Mam zamiar włożyć do mojego ICSa sprężynę m130. Będzie to hulało z precką promyka. W gearboxie nic nie ruszane. Co musiałbym dokupić oprócz samej sprężyny, aby całość wytrzymała jak najwięcej. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted March 7, 2010 Report Share Posted March 7, 2010 Tłok, głowice, prowadnice spreżyny. Quote Link to post Share on other sites
BilliKostnica Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Dokładnie jak wyżej ;) http://madonion.eu/Tuning_replik_ICS_do_420_fps_opcja_I_p829.html <- to Ci wyjdzie najtaniej Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Rozwiązane może i tańsze ale jedno z gorszych. Quote Link to post Share on other sites
Kolecho Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Czy ja wiem czy jedno z gorszych? Rozmawiałem z chłopakami z Madonionu i bez przeszkód w tej samej cenie można wsadzić inne wzmocnione podzespoły ;) Nie wiem jak to sie ma do tłoka czy ten wzmocniony ICS jest dobry ale sprężyne guardera 130 bez problemu mogą wrzucić w tej samej cenie a i inne części dostępne na sklepie pewnie wsadzą :) Quote Link to post Share on other sites
zb0oj Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Jeśli masz dwuczęściowy GB to możesz kupić gotową górną część, włożyć M130 do tego (chociaż, tłok tam jest do bani, z czasem pójdzie do wymiany - więc ja bym został przy M120). W tym zestawie możesz wymienić jeszcze głowicę cylindra. Ale niewątpliwą zaletą byłoby to, że miałbyś dwa warianty mocowe repliki - w każdej chwili mógłbyś przełożyć górę gb i mieć 300fps do cqb i 400 do lasu. Link: http://madonion.eu/Zestaw_B_do_tuningu_M4_p491.html Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Czy ja wiem czy jedno z gorszych? Rozmawiałem z chłopakami z Madonionu i bez przeszkód w tej samej cenie można wsadzić inne wzmocnione podzespoły ;) Nie wiem jak to sie ma do tłoka czy ten wzmocniony ICS jest dobry ale sprężyne guardera 130 bez problemu mogą wrzucić w tej samej cenie a i inne części dostępne na sklepie pewnie wsadzą :) Właśnie całość rozbija się o to co powiedzieli chłopaki. Z całym szacunkiem do cełej ekipy Madonion'a ale wolę sam poskładać swoje bebechy. Co do samego tłoka czyli "wymiana tłoka na wzmocniony ICS" mam nadzieję że można w tej cenie mieć ten POM-owy a nie aluminium. Nie wiem jakiej jakości jest POM ICS-a, założyłem go do tuningowego boxa koledze jakieś 2 tygodnie temu. Działa do dziś, o jakości wypowiem się za jakiś czas. jeśli ma to być zwykły wzmocniony czyli aluminium to polecam fotkę a tu fotka G&P POM przeleciał nie mniej niż 60 tyś. kulek na M150 Co do samego tuningu. Tłok tylko POM-owy, producent w zasadzie dowolny, sprężyna Guardera, prowadnica springa stalowa najlepiej nie zwężana, głowice DF lub inny renomowany producent, szczelna dysza. Nie kupuj zestawów Elementa, jakość totalnie chińska. Quote Link to post Share on other sites
zaki123 Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 (edited) dysze shs'a są szczelne. Miałem z nimu doczynienia i powiem, że są supcio ps.czy ja dobrze widzę? ta kupa na o-ring'u i reszcie tłoka to opiłki aluminium? ps2. tłoki shs'a z metalową szczena lub nawet z 3 metalowymi zębaki też bedzie dobry a tańszy od innych :biggrin: Edited June 11, 2011 by zaki123 Quote Link to post Share on other sites
BilliKostnica Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Ja u nich robiłem ten tuning i dostałem sprężynę Guardere i tłok pom. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted June 12, 2011 Report Share Posted June 12, 2011 Tak jak myślisz ta kupa to opiłki. W temacie tłoków, SHS do dobra firma, testowałem zębatki i są ok, tłoków nie miałem okazji stosować. Jednak jeśli myśłisz o nylonowych to są godne polecenia jednak ich udarność jest znacznie mniejsza niż POMowych. Poniżej fotki dwóch nylonowych DF i POM G&P (poprzednia generacja, jest biały a nie kremowy jak obecne). Uszkodzenia wywołane przypadkowym użyciem zwalniacza springa, zwrotne uderzenie zębatki przecięło pomowy tłok a nylonowym oderwało cały przód. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.