Ysiu Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 A więc czy pasują do niego zwykłe części ze starszych wersji np v3, oraz znalazł ktoś wzmocniony szkielet tego GearBoXa ?, ja znalazłem tylko kompletny zestaw z G&P za 529zł do bez przesady no i jak ogólnie wygląda z tuningiem tego GB i czy ewentualnie można było by zlecić tokarzowi zrobienie takiego szkieletu lecz najlepiej z jakiego stopu? Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Pisać się naucz bo tego bełkotu zrozumieć nie idzie. A po 2 poszukaj chociażby tematów o M14 Cymy to się dowiesz wszystkiego. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 uwazaj ze tokarz ci zrobi szkielet. wiesz co to jest tokarka ? prędzej frezer i tak nie wykona tego bo powie ze za duzo pracy nie opłacalne i zapłącisz kupę kasy... Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 (edited) Części z v.3/v.2 pasują w niektórych modelach, np. w G&G zębatki, w Cymach prowadnica, w AGMach pół Gearboxa... Co do tuningu, części jest teraz naprawdę wystarczająco, można z M14 zrobić nawet porządny karabin snajperski (niestety bardzo dużym wkładem pieniężnym). Wzmocniony szkielet robi G&P, szukaj na asgshopie (dają bodajże zębatkę środkową i łożyska do tego). Edited March 21, 2010 by dr_wisla Quote Link to post Share on other sites
MAJOR762 Posted March 21, 2010 Report Share Posted March 21, 2010 (dają bodajże zębatkę środkową i łożyska do tego). No, tłok z głowicą też. Wszystko do SP120, więcej nie wytrzyma. Powyżej - wywalić wszystko poza szkieletem. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.