grzechotnik Posted September 19, 2010 Report Share Posted September 19, 2010 (edited) 1. To jest Twój wybór, Twoja replika i co Ty od niej oczekujesz. Lufa głównie daje skupienie. Moim zdaniem lufa to podstawa. 2. ROF powinien się zwiększyć lekko. Nie jest to wielka różnica. Natomiast wpływa to na lepszą kulturę pracy i na lepszy stan osi zębatek. 3. Cylinder dostaniesz w sklepie. Typ 0 (bez dziury). 4. Sprężyna SP120-SP130 (bez auto). 5. Zalecam wymienić akumulator, będzie chodzić mozolnie. Najlepiej lipo. Pozdrawiam. Edited September 19, 2010 by grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
MrJelly Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 http://allegro.pl/cylinder-typu-0-clasic-army-i1222595409.html ----- > cylinder http://allegro.pl/sprezyna-glowna-spring-m130-guarder-i1237075658.html ------> sprężyna Czy te dwie części (+ w przyszlosci nowy akumulator) będą współgrać i dobrze działać ? ;> Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted September 20, 2010 Report Share Posted September 20, 2010 Tak na semi . Quote Link to post Share on other sites
MrJelly Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 (edited) Ktora konfiguracja lepiej sprawdzi sie w zime ? Stock czy M130 + cylinder type 0 ? Wiem ze GB pada od pewnych przeciazen a w zimie jest mniej wytrzymaly .... Powinienem poczekac ? Edited September 21, 2010 by MrJelly Quote Link to post Share on other sites
pucus Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Raczej tak, nie ryzykuj chyba ze masz w kieszeni na wszelki wypadek z 250 na nowy porządny szkielet Gb Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 A tak do m130 od razu 9.6 m130 i stożkowa głowica tłoka i głowica cylindra i ci pochula. Quote Link to post Share on other sites
Aranos Posted September 21, 2010 Report Share Posted September 21, 2010 Lufa w moim g3 ma 6.08 - czy to nie wystarczy ? Jest konieczność kupowania 6.04/2 ? To aż taka wielka różnica ? Kolega wcześniej napisał, że po wymianie łożysk na kulowe zwiększył się ROF. Czy muszę zmieniać łożyska stockowe na kulowe jeżeli nie zależy mi na ROF ? (karabin ma mieć charakter parasnajpy) Gdzie dostać takowy cylinder ? Pasuje każdy egzemplarz czy tylko określone ? Jaką maksymalnie sprężyne bede mógł wsadzić do G3 (JG) po tych zmianach ? Czy stockowa bateria wytrzyma ? (8,4v 1500mAh) Za pomoc dziękuje 1.Precka to podstawa jeśli ma to być karabin parasnajperski. 2.Łożysk zmieniać nie musisz. Ale kulkowe dają leprzą kulture pracy (z tym w stocku troche cieżko, a rof jest w tej replice ... przegiety) 3.Cylinder kupisz w każdym sklepie ASG praktycznie i na alledrogo. 4.Przy tym szkielecie wiele nie pokombinujesz z sprężyną niestety. M120 i myśle że nie wiecej i nie tykać auto. U nas moje gieta nie przezyla testów z M130 i do tej pory lezy w kącie i czeka na leprze czasy. 5.Stockowa batka ... dziwna sprawa znam kilku posiadaczy replij z tymi batkami i tyle ilu właścicieli tyle opinii ... u mnie ładnie ciągneła M120 ale ręki nie dam sobie uciąć. Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted September 22, 2010 Report Share Posted September 22, 2010 Proszę Cię... lepsze, a nie "leprze". Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
pakuu Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Witam. Która lufa Waszym zdaniem będzie lepsza do g3a3 [jg t3-k3]? Replika nietuningowana, z zamontowaną lunetą tasco 4x40. http://allegro.pl/lufa-precyzyjna-stalowa-6-04x470mm-do-g3-g3sg1-i1295539649.html http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesoria_lufy_precyzyjne/lufa_precyzyjna_6_02mm_do_g3-sg1_g3a3_g3a4_o_dlugosci_469_mm_guarder-2020.html Co z lufami dedykowanymi do g3 innych producentów? We wcześniejszych postach była mowa o np. systemie, ale jakoś nie mogę ich znaleźć. Tylko żeby cena nie była z kosmosu (max 150 zł, no w ostateczności do 200 zł) Czy taka gumka hop up to dobry wybór? http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesoria_gumki_hop-up/gumka_hop-up_silikonowa_guarder-193.html Czy są w internecie jakieś video tutoriale pokazujące wymianę tych części? Nigdy nie otwierałem repliki asg, więc nie chce czegoś "sknocić". Quote Link to post Share on other sites
pucus Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Nie kupuj żadnych tanich luf bo to mija sie z celem dozbieraj do 350 i kup od KM będziesz o wiele wiele bardziej zadowolony Quote Link to post Share on other sites
Soul reaper Posted November 16, 2010 Report Share Posted November 16, 2010 Albo ściągnij promyka z HK. Jak nie dowalą podatków nasi celnicy to powinna cię wynieść 200-220 zł. Quote Link to post Share on other sites
pakuu Posted November 17, 2010 Report Share Posted November 17, 2010 ściągnij promyka z HK Można jaśniej? Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 (edited) Kup lufę prometeusz [Prometheus] :D w Hong Kongu . Ja miałem madbull black python v2 i nie narzekałem dałem 100zł . Edited November 18, 2010 by rafik1213 Quote Link to post Share on other sites
tefinho Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 moja g3 ze stajni JG nieco zmodernizowalem i jestem zachwycony jak na pierwszy sprzet. wstawilem takie gabaryty. prec lufa 550 mm garder gumka HU guarder cylinder 0 sprezyna guarder m120 wymiana tłoka i uszczelnienie calego wnetrza w serwisie calosc tuningu kosztowala mnie ok 400 zl. fps ~ 460 jako para sniperka sprawuje sie znakomicie. celna i mocna. polecam tez wymiane baterii na 9,6. o niebo lepsza reakcja na spust. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.