Kufa Posted April 24, 2010 Report Share Posted April 24, 2010 Siema! Mam aks 74 boyia, troche wzmocniony plus kable niskooporowe. Ale mam pewien problem ze jak wystrzelam z 1k/1,5k kulek to nieraz sie zacina i nie da sie strzelac :P silik slysze ze dostaje prąd ale nie moze zakrecic zebatkami bo sie zacieły. Juz z 2 raz mi sie tak zrobilo, nic nie pomorze tylko musze rozebrac boxa i zlozyc od nowa :wink: Co moze byc przyczyna ze tak sie zatnie replika i jedyna mozliwoscia "odetkania" jest rozbiorka i ponowne złozenie :-F pzdr Quote Link to post Share on other sites
painball Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 Ładowarka? Bateria? Sprężyna? Zdefiniuj "wzmocnienie". Po naładowaniu baterii działa normalnie? Pozdrawiam, Pain Quote Link to post Share on other sites
Kufa Posted April 25, 2010 Author Report Share Posted April 25, 2010 Same bzdety nie maja nic do rzeczy. Gumnka guardera, sprezyna 110, łożyska wzmocnione, prowadnica sprezyny łozyskowa i tłok metalowy chyba :P. Batka nie ma nic do rzeczy poprostu zebatki sie zactna nieraz ;/ ostatnio wyjołem silnik i włozyłem i bylo ok juz ^_^ Quote Link to post Share on other sites
painball Posted April 25, 2010 Report Share Posted April 25, 2010 (edited) Te bzdety są istotne. Np. Wymiana łożysk - złe spłodkładkowanie. Za ciasne - grzeją się kable, szybko pada batka, nadmierne zużycie styków. Za luźne - zębatki mogą przeskakiwać, zbyt szybko się zużywać. Ustawienie docisku silnika też wymaga korekty po wymianie łożysk. Dopowiedz jaka ładowarka i bateria. Wtedy można będzie dalej gdybać. Mi śmierdzi kiepską batką/ładowarką. Ale równie dobrze może to być kiepska batka/ładowarka i kiepskie złożenie. Edited April 25, 2010 by painball Quote Link to post Share on other sites
Kufa Posted April 26, 2010 Author Report Share Posted April 26, 2010 (edited) Tłumacze ci ze batka gowno ma do robienia bo obojetnie jaka podłacze jak sie zatnie to sie zatnie i tyle ^_^ Wczoraj wyjołem silnik włozylem znowu i strzela pieknie na seryjnej batce 8,4 1100mAh Teraz mam mikroprocesorowke... Te czesci byly załozone "seryjnie" przez sklep, kable sa nowe głosnikowe i sa ok nic sie nie grzeje, wina lezy nie w elektryce a w mechanice bo sie cos zacina i jedyny sposob jaki dotad znalazłem to wyjac silnik albo całeg gearboxa rozebrac :P PS: Juz bardziej prawdopodobne to to złę złozenie ale to dziwne ze wystrzyle z 2 hi-capy i za ktoryms razem sie zatnie i dupa :D Edited April 26, 2010 by Kufa Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 Ja mam odp. krzywo wywiercone otwory na łożyska. Mialem w łapach 15 takich gearboxów i każdy miał ten problem, zębatki blokowały się w połowie cyklu i trzeba było większej siły aby je ruszyć. Quote Link to post Share on other sites
Kufa Posted April 26, 2010 Author Report Share Posted April 26, 2010 Wiec rozwiazaniem jest: a) kupno nowego lepszego boxa? b) na taki moment dowalic jakas mocna batke c) ciagle zdjemowac silnik :D Quote Link to post Share on other sites
painball Posted April 26, 2010 Report Share Posted April 26, 2010 (edited) Tłumacze ci ze batka gowno ma do robienia bo obojetnie jaka podłacze jak sie zatnie to sie zatnie i tyle ^_^ Wczoraj wyjołem silnik włozylem znowu i strzela pieknie na seryjnej batce 8,4 1100mAh PS: Juz bardziej prawdopodobne to to złę złozenie ale to dziwne ze wystrzyle z 2 hi-capy i za ktoryms razem sie zatnie i dupa :D Widać batka nie ma "g.... do robienia". Przez te krzywo wywiercone otwory, zębatki stawiają większy opór i żeby to poruszyć potrzeba więcej mocy. Batka jak się zmęczy, to nie ma siły poruszyć maszynerii i się układ zacina. Batka jest kijowa (domyślam się, że masz tę dodawaną do Dboysów 8,4V 1100mAh) to Ci starczy na 2 HiCapy. W moim SCAR Dboysów też nie starczyła na więcej, a na 9,6 Sanyo, a aktualnie Large 9,6 G&P bangla zima, lato i nigdy na braki prądu nie narzekałem. Pozdrawiam, Pain. Pożycz od kogoś batkę z prawdziwego zdarzenia i sprawdź. Jak nie pomoże to wymień szkielet, aczkolwiek cudów od tej baterii bym nie oczekiwał. Edited April 26, 2010 by painball Quote Link to post Share on other sites
Kufa Posted April 27, 2010 Author Report Share Posted April 27, 2010 Jak bys przeczytał uwaznie to bys widział ze napisałęm: "Tłumacze ci ze batka gowno ma do robienia bo obojetnie jaka podłacze jak sie zatnie to sie zatnie i tyle " decigner12 = dał mi odpowiedz na pytanie i jestem bardzo wdzieczny :} Żal mi kasy na nowy szkielet wiec narazie bede chodził z srubokretem na strzelanke i jak cos wyjme silnik i włoze znowu :D operacja taka trwa minute wiec luz :mrgreen: pzdr PS: Temat do zamkniecia :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
kobejn669 Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 A wysokość silnika próbowałeś regulować? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.