tomash21 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Nie umiejętnie? Mam pewne doświadczenie w wyjmowaniu/wymienianiu gumek HU. Zawsze radziłem sobie z różnymi problemami, lecz niektóre są nieuniknione lub często poznać w czym sęk, muszę spróbować z wymianą gumki. Tak, nieumiejętnie. Nie bójmy się tego słowa ;-) Nie martw się, ja też swoją pierwszą gumkę zniszczyłem. Według mnie producenci powinni w stocku montować szlifowane lufy. Nie byłby to dla nich jakiś ogromny problem, a nam by niesamowicie ułatwiło życie. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 (edited) (...) Ja mam M4 CA, wymieniłem: (...) Mam teraz komorę CA, emkę boyi, ale GB nowy CA. To dość mocno zmienia postać rzeczy. Podejrzewam, że masz luzy na korpusie repliki, ponieważ ten element w Boyi był od dawien dawna słabo spasowany. Chyba, że masz jakiś nowy model, w którym poprawili ten mankament. Niestety nie napisałeś kiedy i gdzie kupiłeś replikę :poddanie: Bez podstawowych informacji ciężko zgadywać. Podejrzewam, że skoro poszła listwa popychacza, to replika jest z 2007/2008. Jeśli masz nieco luzu pomiędzy połówkami body, rozsuń lekko połówki, załóż pasek taśmy izolacyjnej na kołnierz upper rec. i zsuń tak, żeby taśma weszła ładnie razem z kołnierzem. To powinno wyeliminować luz. Luz między połówkami body może być zabójczy dla szczelności, bo komora jest stabilizowana w upper rec., a GB z dyszą w lower rec. Tzn tak, może to być też wina głowicy cylindra, bo jest ona wzięta z replik PJ Ja mam M4 CA, wymieniłem: - listwę popychacza na CA, bo stara się złamała - sprężynę na M130 - silnik JG III gen - komorę HU CA - gumkę systemy - dyszę Deep fire uszczelnioną metalową - batka G&P 10,8v 3300mAh Czyli o głowicy cylindra też zapomniałeś wspomnieć? No to jak my Ci mamy pomóc, skoro nam nie pozwalasz? Nie masz repliki CA, tylko chińsko-chińskiego składaka. Twoje problemy wynikają z braku elementarnej wiedzy, oraz z miszmaszu w komponentach różnych producentów co może rodzić problemy w pasowaniu, a tym samym powodować brak odpowiedniej kompresji. Zrób tak: 1. Rozbierz replikę, zrób test strzykawki. 2. Jeśli jest problem z głowicą cylindra, wymień ją. Nie musi być od razu bore-up, ale coś metalowego i szczelnego. Jeśli tłok puszcza powietrze, dobierz odpowiednią uszczelkę, lub w skrajnych przypadkach głowicę tłoka (niestety trudno powiedzieć co tam wsadziłeś pod M130, ale nie wierzę, że stock CA). 3. Poskładaj replikę w taki sposób, żeby nic się nie gibało, nie bujało, nie latało. 4. Wsadź porządną gumkę hopka (Guarder, G&G, DF, Prometheus) dopasowaną do mocy sprężyny. 5. Nie dawaj nigdzie żadnego teflonu i sprawdź jak strzela. Pozdrawiam M. Edited May 3, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
szturmowiec Posted May 3, 2010 Author Report Share Posted May 3, 2010 (edited) Aha, no a jeśli chodzi o głowicę tłoka, to jest to żółty stock CA, tak samo tłok, też żółty. Replikę mam Boyi, ale wymieniłem się Gearboxami z kolegą, a kolega kupił nówkę CA w specshopie (zima 09r.) i po 2 miechach puściła mu listwa na strzelance w zimie, mam teraz jego prawie nowy GB, a wymienił się, bo walnęła listwa i nie wiedział jak zrobić. No fakt, faktem połówki korpusu "PJ" mają lekki luz. A tak jak mówię, wymieniłem maga i już wszystko lepiej hula, lecz czuję, że jeszcze jest jakieś minimalne niedoszczelnienie. Aha i jeszcze zapomniałem dopisać że cylinder zamontowałem ten z GB Boyi (bo ten CA to był typ 0) i wymieniłem go, bo ten cylinder CA był "za duży", tzn ten Boyi jest ciaśniejszy i lepiej wchodziła uszczelka od głowicy tłoka i cylindra. Edited May 3, 2010 by szturmowiec Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.