Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Prelude to the European Campaign WW2 2010


Recommended Posts

logogame1.jpg

 

Chcielibyśmy zaprosić na Pierwsza Edycję Międzynarodową Kampanii Europejskiej Drugiej Wojny Światowej.

 

Zapisy odbywać się będą tutaj w tym temacie.

Do dyskusji zapraszamy do części forum WW2, link - http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=94491

 

Data: 08.10.2010 do 10.10.2010

Lokacja: W trakcie negocjacji.

Opłata: Do ustalenia.

Max Osób: 60 (może się zmienić)

Granica Wieku: od 18 (od 16 lat z papierami od rodziców)

 

Ubiór:

Ta oto gra wojenna jest osadzona w realiach Drugiej Wojny, co oznacza ze osoby w grze będą musiały mieć Umundurowanie z tej epoki, jak i bron. Dozwalamy do 80% rekonstrukcji i wszystko co nie jest z tej epoki, nie jest dozwolone. To znaczy ze Kałasznikowy, M14 tez nie są dozwolone jak i mundury typu bundeswery lub inne mundury podobne.

Oczywiście mundury repro są dozwolone bo kto by biegał i szalał w ASG z full 100% oryginałem.

 

Ta gra wojenna ma budować klimat który panował w tych ciężkich latach.

 

Siły Osi (Niemcy, Włochy, Japonia)

Żołnierze po tej stronie mają mieć mundury i bron dopasowana do swojego oddziału wojskowego. Jeżeli są jakieś pytanie to prosimy o kontakt.

 

Siły Alianckie (U.S, Wielka Brytania, Francja, Polska...)

Żołnierze po tej stronie mają mieć mundury i bron dopasowana do swojego oddziału wojskowego. Jeżeli są jakieś pytanie to prosimy o kontakt.

 

Siły Partyzanckie

Osoby w tych oddziałach, muszą mieć ubrania z lat 30-40. Nie będzie dopuszczane by osoby biegały w ubraniach współczesnych. Bron tez musi być z realiów Drugiej Wojny Światowej lub wcześniej.

 

 

Scenariusz:

Oby dwie strony konfliktu trzymają w swoich własnych terenach Manewry wojenne, na szykujące się większe bitwy w najbliższych latach. Do tego zostały wszystkie jednostki które były na tyłach linii frontu powołane by ćwiczyć i się wyszkolić by lepiej moc wroga zniszczyć.

 

Zadanie Wojsk Sprzymiezionych

 

Zadanie Wojsk Osi

 

 

Harmonogram:

 

Pierwszy dzień 08.10.2010.

12.00 Otwarcie Obozu. Zameldowanie w Głównym posterunku.

12.00-22.00 Różne Manewry Ćwiczebne. Przez ten czas będzie otwarta strzelnica, pole ćwiczebne dla spadochroniarzy i inne ciekawostki. Ten otóż czas jest tez by się zapoznać z wszystkimi którzy przyjechali.

22.00-24.00 Dowódcy oddziałów przekażą pierwsze rozkazy oddziałom.

24.00 Cisza nocna.

Drugi dzień 09.10.2010.

07.00 Pobudka.

08.00 Inspekcja Bojowa.

08.30 Wymarsz.

09.00 Rozpoczęcie Manewrów.

 

Trzeci dzień 10.10.2010.

16.00 Koniec Manewrów.

17.00 Grillowanie.

24.00 Ewenement zamknięty.

 

 

Podzielenie Wojsk:

 

Siły Aliantów

Wojsko Lądowe

General Wojsk Lądowych -

Oddział 1 -

Oddział 2 -

Oddział 3 -

 

Wojsko Powietrzne

General Wojsk Powietrznych -

Oddział 1 -

Oddział 2 -

Oddział 3 -

Wojsko Morskie

Admirał Wojsk Morskich -

Oddział 1 -

Oddział 2 -

Oddział 3 -

 

Siły Osi

Heer

General Wojsk Heer -

Oddział 1 -

Oddział 2 -

Oddział 3 -

 

Luftwaffe

General Wojsk Luftwaffe -

Oddział 1 -

Oddział 2 -

Oddział 3 -

Kriegsmarine

Admirał Wojsk Kriegsmarine -

Oddział 1 -

Oddział 2 -

Oddział 3 -

 

Sily Partyzanckie

-

 

 

Prosimy się o zapisywanie z otóż informacjami, i jeżeli jesteście już w grupach, to prosimy o podanie do jakiej gałęzi wojska należycie i ile osób z waszej grupy będzie.

Info:

(Przykład)

Nick: MikoWolf

Kraj: U.S

Wojsko/ gałąź: Lądowe

Dywizja: 2nd Ranger Bn.

Ranga: Szeregowy

Bron: Bar 1918, Colt 1911.

Pozycja w oddziale: Wsparcie.

 

 

Regulamin:

 

 

1.Leczenie i Medyk

Każdy żołnierz może być leczony dwa razy. Za trzecim trafieniem wraca do bazy, która działa jako respawn.

1x Biały opatrunek na osobę.

Każdy umie leczyć wiążąc opatrunek na ranę (na trafione miejsce).

Medyk ma czerwone opatrunki, które może używać jako drugie życie.

Medyk ma tylko 4 czerwonych opatrunków, ale może uzupełniać w respie.

Medyk jest chroniony pod 'Konwencja Genewska'. Nie wolno strzelać do niego, jeżeli sam nie strzela.

Medyk, który leczy wykrzykując sanktuarium, jest pod ochrona i nie wolno do niego strzelać.

Medyk i inni mogą odciągnąć rannego na tyły frontu, ale tylko medyk jest pod ochrona.

 

2.Poszkodowanie i Śmierć

Jeden strzał w głowę, to śmierć. Osoba kładzie się na ziemi, i czeka przez 5 minut, a później idzie na respawn.

Żołnierz, który został trafiony gdzie indziej, krzyczy 'Im Hit!' lub 'Ich bin Getruffen!' i kładzie się przez 5 minut i woła na pomoc medyka. Jeżeli czas minie to, osoba może zejść na respawn.

Żołnierz może się podciągnąć na bezpieczną dla niego pozycje.

„Silent Death” istnieje, i się stosuje go przy poklepaniu ofiary na ramieniu mówiąc „kill”. Żołnierz kładzie się wtedy na ziemi, nie wydajać ani głosu, i liczy czas do zejścia z powrotem na respa.

Zasada „pang, dostałeś” istnieje. Użyć ja trzeba jeżeli osoba jest 5 metrów lub bliżej od nas. Jeżeli osoba ta nie słyszała, to można dać sygnał strzałem pojedynczym w rejon środkowy ciała.

Terminatorstwo jest niedozwolone i będzie surowo karane.

 

 

3.Respawn

Co 5 minut godzinnych. (12.00; 12.05; 12.10 itd.).

Bazy respawn są zawsze o Bazę/Posterunek do tylu od Linii Frontu.

Każda osoba, która przychodzi do respa z czerwoną opaską zostawia ja w respie, a biały opatrunek zwija i chowa go na sobie do użytku późniejszego.

 

4.Bazy/Posterunki

Główna Baza Dowodzenia może tylko być zajęta na kilka minut by odciąć komunikacje radiowe, ale tylko na rozkaz od Dowódcy sił, które atakują.

Aby zając Bazę/Posterunek trzeba postąpić według otóż tej kolejności:

1. Powiesić flagę swojego wojska.

2. Wysłać meldunek do dowódcy armii.

3. Czekać 5 minut na kod od dowodzenia, i zapisać go w książce Bazy/Posterunku.

Posterunek na Linii Frontowej nie może działać jako Respawn.

 

5.Amunicja i Broń

Typ broni i moc:

1. Broń automatyczna, pistolety i rewolwery.

(Thompson, BAR 1918, Mp40, STG44, FG42, Colt 1911, Luger P08…)

Moc: do 350fps.

Użytek: Do użycia na zewnątrz jak wewnątrz.

 

2. Broń automatyczna ciężka.

(Browning 30”cal, 50”cal, MG34, MG42…)

Moc: do 400fps

Użytek: użycia na zewnątrz jak, wewnątrz ale nie bliżej jak 10m o mocy do 400fps.

Broń ta nie jest do użytku w budynkach podczas szturmowania.

 

3. Broń Pół automatyczna.

(M1 Garand, M1 Carbine, Gewehr 43…)

Moc: do 450fps.

Użytek: Do użycia na zewnątrz, jak i do strzelania z budynków, ale nie bliżej jak 15m o mocy do 450fps. Broń o mocy do 350fps może być użyta do szturmu budynków.

 

4. Broń do strzału pojedynczego.

(Springfield 1903, Karabiner 98k…)

Moc: max 500fps

Użytek: Do użycia na zewnątrz, jak i do strzelania z budynków, ale nie bliżej jak 20m o mocy do 500fps. Broń o mocy do 300fps może być użyta do szturmu budynków. Broń tą nie wolno stosować na wroga, który nagle wpadł do pokoju gdzie jest ona stosowana. Broń boczna jest nakazana.

 

Miny dźwiękowe jak i dymne są dozwolone.

 

Regulamin może ulec zmian.

 

Organizatorzy

MikoWolf

Conti

 

Jeżeli są jakieś pytania to będziemy odpowiadać w tym oto poście.

 

 

FAQ:

-

Edited by MikoWolf
Link to post
Share on other sites

Info:

Nick: wojt-as

Kraj: U.S

Wojsko/ gałąź: powietrzno-desantowe

Dywizja: 101. (piechota szybowcowa)

Ranga: Corporal

Bron: Thompson M1 A1, Colt 1911.

Pozycja w oddziale: dowódca drużyny (drużyna złożona z WWII S.A. skład z czasem)

Link to post
Share on other sites

Nick:cpt Jozeph

Kraj: U.S

Wojsko/ gałąź: Lądowe

Dywizja: 2nd Ranger Bn.

Ranga: Sargeant

Bron: Thompson M1A1

Pozycja w oddziale: Szturm

 

 

Nick: Joyu

Kraj: U.S

Wojsko/ gałąź: Lądowe

Dywizja: 2nd Ranger Bn.

Ranga: Captain

Bron: Thompson M1A1

Pozycja w oddziale: Dowódca

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Amunicja

 

- Każdy gracz ma przy sobie ograniczona ilość naboi według dołożonego rozpisu.

- Amunicyjny ma dodatkowe 1000 szt bb przy sobie które może rozdać potrzebującym.

- Jak amunicyjnemu się skończy amunicja, będzie on musiał pobiec po amunicje w

Posterunku amunicyjnym który jest pod flaga drużyny tego gracza.

- Jeżeli nie jest to możliwe, można poprosić poprzez komunikacje radiowa o zrzut

amunicji. Ten zrzut nie zawsze może być celny.

 

Ograniczenie amunicji

 

Karabiny Pol Automatyczne(Garand, Gewehr 43,...)

- 120 szt bb

 

Pistolety maszynowe i Karabiny Maszynowe(Thompson, MP40, BAR 1918, STG 44,...)

- 240 szt bb

 

Ciężkie Karabiny Maszynowe (MG42, Browning 30',...)

- 1000 szt bb

 

Karabiny Snajperskie (Springfield, Karbin 98,...)

- 50 szt bb

 

Posterunek Amunicyjny

 

Jest tylko jeden posterunek na całym terenie. Amunicje można tylko czerpać z tego

posterunku, ale tez można wezwać zrzuty.

Zajecie posterunku odbywa się jak z reszta posterunków.

 

Zmiana Mocy Broni:

Typ broni i moc:

1. Broń automatyczna, pistolety i rewolwery.

(Thompson, BAR 1918, Mp40, STG44, FG42, Colt 1911, Luger P08…)

Moc: do 450fps.

Użytek: Broń o mocy do 350fps może być użyta do szturmu budynków, lub do 450fps ale tylko na pojedynczym.

 

2. Broń automatyczna ciężka.

(Browning 30”cal, 50”cal, MG34, MG42…)

Moc: do 450fps

Użytek: użycia na zewnątrz jak, wewnątrz ale nie bliżej jak 10m o mocy do 400fps.

Broń ta nie jest do użytku w budynkach podczas szturmowania.

 

3. Broń Pół automatyczna.

(M1 Garand, M1 Carbine, Gewehr 43…)

Moc: do 450fps.

Użytek: Do użycia na zewnątrz, jak i do strzelania z budynków, ale nie bliżej jak 15m o mocy do 450fps. Broń o mocy do 350fps może być użyta do szturmu budynków, lub do 450fps ale tylko na pojedynczym.

 

4. Broń do strzału pojedynczego.

(Springfield 1903, Karabiner 98k…)

Moc: max 550fps

Użytek: Do użycia na zewnątrz, jak i do strzelania z budynków, ale nie bliżej jak 20m o mocy do

500fps. Broń o mocy do 350fps może być użyta do szturmu budynków. Broń tą nie wolno stosować na wroga, który nagle wpadł do pokoju gdzie jest ona stosowana. Broń boczna jest nakazana.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...