Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nam'n Roll #1 7-8 sierpień 2010


Recommended Posts

Stało się... Ruszamy z imprezą!

 

Zlot przewidziany jest na 7-8 sierpień br. Całkowicie non-profit. Limit miejsc - ok. 100 osób, w zalezności od ilości chętnych, 25 zł od WAL/VC, 50 zł US ARMY. W razie nadmiaru pieniędzy przewidujemy zwroty, jeżeli okaże się, że pieniędzy zabrakło, bedziemy robić zbiórkę :D i co łaska panowie, co łaska. Pieniądze zostaną przeznaczone przede wszystkim na elementy dekoracyjne oraz inne atrakcje. Tak wysoka cena będzie prawdopodobnie jednorazowa, jako że przy następnych imprezach korzystać będziemy częściowo z wcześniej zakupionych/stworzonych rekwizytów. Różnica w cenie wynika z faktu, że chcemy w ten sposób również zachęcić VC/WAL do uczestnictwa w zlocie oraz wyposażenia się w klimatyczny sprzęt. Gwarantujemy niepowtarzalny klimat i odpowiedni wystrój. Należy się spodziewać i przygotować na LARPowanie tak gęste, że siekierę będzie można zawiesić! Jest to również (obok charakteryzacji) jedno z wymagań dla uczestników. Po stronie VC/WAL oficerowie polityczni będą bardzo uważnie obserwować poczynania swoich towarzyszy ;) Stronie US nie muszę o tym przypominać ;) Chodzi o to, żeby nie traktować tego zlotu jako kolejnej imprezy w stylu "-Kim my właściwie jesteśmy? -Czy to ważne? Wal do tych w zielonym" Bez klimatu i identyfikowania się z daną stroną cała zabawa znacznie straci na jakości. Miejsce zlotu - PGR w Ociesekach, woj. świętokrzyskie.

 

Zlot od 16 roku życia pod warunkiem, że młodociany uczestnik przybędzie z podpisanym oświadczewniem przez rodziców i pełnoletniego zlotowego opiekuna (wzór oświadczenie pojawi się niebawem).

 

Oczywiście staramy się ucharakteryzować jak należy. Jest to kluczowy warunek uczestnictwa w zlocie. Strona US bez wątpienia stawi się licznie i odwzornictwo będzie na wysokim poziomie. Liczymy, że Victor Charles oraz WAL również postara się o odpowiednie kreacje. Pojawiła się koncepcja (dla chętnych z VC/WAL) podwyższenia stawki za zlot, w zamian za gotowe zestawy mundurów (otrzymywane po przybyciu na miejsce zlotu). Jest to jednak temat do przedyskutowania.

 

Oświadczamy, że przy rejestracji po stronie US pierwszeństwo będą miały grupy i ludzie zajmujący się odwzornictwem/rekonstrukcją konfliktu.

 

 

ZASADY:

 

Podejmiemy próbę urozmaicenia i umilenia zasad związanych z ranami. System bedzie wzorowany na CCS, ale z lekkim zabarwieniem dramatycznym ;). Przewidujemy respy, ale musimy dojść do porozumienia w tej kwestii. Chcemy, aby gracz BARDZO szanował swoje życie, ale żeby trafienie/śmierć nie eliminowało go całkowicie z zabawy.

Każdy uczestnik na wstępie otrzyma jeden pakiet opatrunkowy. W środku, zawinięta w bandaż znajdować się będzie kartka. Ogólnie w opatrunkach spotkać będzie można 4 typy kartek, odpowiednio do częstotliwości występowania:

 

Kartka zielona - draśnięcie

Kartka żółta - lekka rana

Kartka czerwona - ciężka rana

Kartka czarna - KIA

 

Trafiony gracz pada na ziemię (apelujemy o klimat), wyjmuje swój opatrunek osobisty, sprawdza kolor kartki i postępuje zgodnie z instrukcjami (które zostaną podane ASAP). Chyba nie muszę przypominać, że wszyscy spotykamy się po to, aby dobrze się bawić i wszelkie naginanie zasad będzie, wredne, głupie i nie wporządku w stosunku do reszty graczy.

 

Na zlocie przewidujemy również medyków. Ci będą wyposażeni w większą ilość opatrunków i w przypadku drugiego trafienia, gracz będzie mógł zawezwać kolegę z czerwonym krzyżem, który opatrzy jego ranę, ale na zasadach identycznych jak w przypadku indywidualnych graczy. Czyli: Gracz otrzymuje drugą ranę, krzyczy po medyka, ten podbiega, wyjmuje opatrunek i sprawdza typ rany. W zalezności od wylosowanej kartki, gracz postępuje zgodnie z zasadami.

 

Kilka zasad specjalnych i wyjątków:

 

1. Tylko medyk moze pomóc w przypadku "Ciężkiej Rany" i zabandażować ranną kończynę. Jeżeli pomoc nie dotrze w przeciągu 10 min [czy z jednej, czy z drugiej strony (przewidujemy bowiem jeńców)] gracz wykrwawia się na śmierć i musi udać się do Respa.

 

2. Jeżeli gracz, który otrzymał "Ciężką Ranę" przy pierwszym trafieniu, wylosował też "Ciężką..." przy drugim, zgon następuje automatycznie.

 

3. Gracz z "Ciężką raną" (w każdym przypadku) musi zostać odtransportowany do CD (Centrum Dowodzenia) danej strony, skąd może wrócić bezpośrednio do walki, bez oczekiwania na resp.

 

4. Gracz, który przy pierwszym i drugim trafieniu otrzymał ranę lekką, musi udać się do CD, skąd moze wrócić bezpośrednio do walki. Trzecia rana lekka powoduje smierć.

 

5. Po 6 "draśnięciach" (statystycznie bardzo mało prawdopodobne) gracz uznawany jest za martwego.

 

Jeżeli medyk nie udzieli pomocy, druga rana automatycznie eliminuje z dalszej zabawy. Uznajemy że ból i utrata krwi uniemożliwia dalszą walkę. Gracz pada na pysk, unosi czerwoną szmatę i jeżeli warunki sprzyjają, oddala się na resp danej strony.

 

System zostanie wypróbowany na mniejszym strzelaniu i jeżeli zda egzamin, zostanie wprowadzony na zlocie.

 

 

Myślę, że to co najistotniejsze zostało tutaj pieknie przez nas wyłożone.

 

Każdy chętny uczestnik musi świadomie wypełnić formularz zgłoszeniowy (wzór niebawem) i wysłać go na nasz adres (również niebawem).

 

Teraz maszyna ruszyła i nie ma odwrotu! Nowe info, plan zlotu i szczegóły niebawem!

 

Wszelkie pytania na PW! Pozdrawiam,

Sgt. Michael T. Dennis.

Link to post
Share on other sites

Do kiedy robicie zapisy? :D Może by się tak stawić w skośnych kapeluszach? :D ;)

 

Nie tylko Ty masz ten pomysł z qumlem zrobiliśmy stylizację na skośnookich , już z rok się szykuję na tą imprezę . :mrgreen:

 

PS.Warek masz na GG info ;-)

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...