beny2856 Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Witam! doradźcie jakie powinienem założyć zębatki i dysze do: Gearbox V2 wzmocniony JG Sprężyna 130 systema Lufa Prometheus 407 mm 6,03 mm Cylinder 1 Systema Chodzi o elementy które zaraz nie ulegną starciu lub zniszczeniu Mam do wydania na całość jakieś 300 zł Z góry dzięki za pomoc Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Mądrze by było, gdybyś napisał co to za broń. Zębatki JG III gen. A zamiast kupować cylinder Systemy, mogłeś kupić BoreUpa Guardera. Poza tym po co Ci cylinder typu 1 i M130? To nie lepiej typ 0 i M120???? Quote Link to post Share on other sites
tomash21 Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Poza tym po co Ci cylinder typu 1 i M130? To nie lepiej typ 0 i M120???? Nie rozumiem twojej analogii. Dobrze, że założył typ 1 bo do długości lufy jaką ma, dedykowany jest typ 1. Według mnie założenie pełnego cylindra ma sens i może pomoc, tylko i wyłącznie gdy układ jest nieszczelny. A że zazwyczaj układ jest szczelny, to nie widzę sensu pakowania cylindra o większej pojemności, ponieważ może to pogorszyć skupienie strzału. Quote Link to post Share on other sites
beny2856 Posted May 15, 2010 Author Report Share Posted May 15, 2010 Mądrze by było, gdybyś napisał co to za broń. Zębatki JG III gen. A zamiast kupować cylinder Systemy, mogłeś kupić BoreUpa Guardera. Poza tym po co Ci cylinder typu 1 i M130? To nie lepiej typ 0 i M120???? Replika to HK 416 GFC/JG kupiona w 2009 Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 A co się stało ze stockowymi zębatkami ?? :twisted: JG III g. To bardzo dobre i mocne zęby, chcesz je zmienić?? :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
beny2856 Posted May 15, 2010 Author Report Share Posted May 15, 2010 A co się stało ze stockowymi zębatkami ?? :twisted: JG III g. To bardzo dobre i mocne zęby, chcesz je zmienić?? :poddanie: Dwa zęby na zębatce tłoka się wyłamały Quote Link to post Share on other sites
bamper12 Posted May 15, 2010 Report Share Posted May 15, 2010 Ja proponuje dokupić tylko zębatkę tłokową i dać to jakiejś osobie kumatej i zajmującej się tuningiem do złożenia. Jestem ciekawy czy ząbki poszły przy stockowym podkładkowaniu. Czy może sam coś grzebałeś w GB ?? Pzdr. Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Nie rozumiem twojej analogii.Dobrze, że założył typ 1 bo do długości lufy jaką ma, dedykowany jest typ 1. Według mnie założenie pełnego cylindra ma sens i może pomoc, tylko i wyłącznie gdy układ jest nieszczelny. A że zazwyczaj układ jest szczelny, to nie widzę sensu pakowania cylindra o większej pojemności, ponieważ może to pogorszyć skupienie strzału. Koledze chodzi o elementy które zaraz nie ulegną starciu lub zniszczeniu a bezpieczniej jest mieć M120 niż M130, szczególnie w v.2 Quote Link to post Share on other sites
tomash21 Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 (edited) No oczywiście się z Tobą zgadzam, ale dlaczego zmieniać cylinder na typ 0? Po prostu nie rozumiem twojego toku rozumowania - jak ktoś ma m130 i typ 1 to lepiej zmienić na m120 i typ 0. Chodzi mi o powiązanie zmiany sprężyny ze zmianą cylindra. Edited May 16, 2010 by tomash21 Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 Przy zmianie lufy na dłuższą ma sens wstawianie cylindra "pełniejszego" - wtedy następuje wzrost fps ale bez zmiany lufy na dłuższą nie ma sensu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.