Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam.

Miałem M16A4 G&P ale mi się znudziło i postanowiłem przerobić na M4, znalazłem kolesia chętnego do zamiany (on też miał G&P). Wszystko elegancko zmontowałem (wymieniliśmy się frontami z upper reciverami i lufą wewnętrzną bez komory) i dupa. Emka się co chwilę zacina (wręcz zapycha kulkami) lub strzela na na dosłownie kilka metrów nie wiem co jest grane i proszę o pomoc. Przed wymianą wszystko świetnie współgrało. Podejrzewam, że ma to jakiś związek ze spasowaniem części (Upper reciver, komora HU), ale nie jestem pewien, co może być grane, miał też tak ktoś?

Komora jest zmontowana dobrze - przy ustawieniu na 0 nie widać tego cycka więc powinno być OK, dystanser i inne paści są na swoim miejscu - składałem kilka razy i za każdym to samo. Co to może być? Zaczyna mnie to irytować :wink:

Link to post
Share on other sites
Cylinder wymieniałeś? Bo jeśli nie, to może nie chcieć obsłużyć lufy.

:wink:

 

Co to może być?

Jakich używasz kulek?

Jaką lufę otrzymałeś od kontrahenta? Czy była to fabryczna lufa G&P czy może jakaś preclufa?

Skąd podejrzenia, że połówki upper rec. nie pasuje do lower rec.? Coś nie styka? Czy tylko zgadujesz?

 

Pozdrawiam

Mortis

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

Kulki P&J 0,25 zawsze ich używałem, żadnych zacinek aż do teraz, sprawdzałem też G&G i Goldenball. Koleś twierdzi, że lufka jest stockowa G&P. Szpara między lowerem a upperem jest mniejsza :roll: tak zgaduję ;)

Zamontowałem, w celu sprawdzenia, lufkę Cymki od kałasza, dzieje się tak samo.

Po wpuszczeniu kulki do lufy swobodnie przelatuje na wylot, nic się nie zapycha.

Edited by pawelkotas0412
Link to post
Share on other sites

Wiąże się to jedynie z ilością powietrza wypuszczanego przy strzale, kombinacja lufy m16 i cylindra mp5 kurz (typ 4) była by z pewnością nieodpowiednia ;) w tym wypadku raczej cylinder nie gra roli. W SR-25 objętość cylindra też jest większa od obj lufy, powoduje to jedynie przyrost prędkości wylotowej kulki.

Edited by pawelkotas0412
Link to post
Share on other sites

Pie......nie , umnie w drugiej replice jaką mam M4 mam cylinder typ 0 i pracuje z lufą 320mm i wszystko lata jak ta lala , zasięg git i celność też jest w porządku, także zasady że cylider typ 0 tylko do luf powyżej 450mm można se w buty wsadzić.

 

Dopisze że serwisuje repliki od ponad roku i wiem co pisze (coby zaraz nie było gadania że pisze to co usłyszałem)

 

Pozdro.

Link to post
Share on other sites

Napisałem "zazwyczaj". U kumpla siedzi cylinder typ0 i lufka 455mm Madbulla, i też nie ma ani spadku zasięgu, ani problemów. Jednak, każdą replikę którą serwisuję (a kilka już przeszło) przy zmianie lufy testuję na różnych cylindrach, i dobieram indywidualnie. Jednak mimo wszystko, zacząłbym sprawdzać od cylindra.

Link to post
Share on other sites
PS. Viamortis, czemu mnie cytowałeś?
każdą replikę którą serwisuję (a kilka już przeszło)

To albo się tym nie chwal, albo nie doradzaj, bo pieprzysz głupoty za przeproszeniem.

Cylinder typ 0 nie ma tutaj żadnego znaczenia. Kładziesz koledze do głowy wyczytane na forum i źle przyswojone dyrdymały i dokładasz mu roboty zwodząc na manowce.

Nie wiem co za repliki serwisowałeś, ale czytając kilka Twoich ostatnich postów dochodzę do wniosku, że to cud, że po tym działały.

 

przy zmianie lufy testuję na różnych cylindrach, i dobieram indywidualnie.

Jeśli to jest Twoja pasja i lubisz tracić czas na bezsensowne czynności, to cieszymy się razem z Tobą. Jednak tłumaczenie tym braków w swojej wiedzy nie przejdzie.

 

także zasady że cylider typ 0 tylko do luf powyżej 450mm można se w buty wsadzić.

Może się tutaj nie zapędzajmy w te klimaty ;).

Tak czy inaczej, nawet cylinder typ "1000-500-100-900" nie uzasadnia blokowania się kulek w lufie.

 

Pawelkotas:

Co sugeruję, to:

- Permanentną zmianę kulek. Z łaski swojej, nie podawaj nam wyników testów na PJ'ach. G&G to minimum na czym należy cokolwiek testować.

- Dokładne przeczyszczenie lufy i sprawdzenie, czy magazynki nie są zabrudzone. Swobodnie puszczona kulka może się przetoczyć, a wystrzelona utknie.

- Usztywnienie receiverów poprzez założenie kawałka taśmy izolacyjnej na kołnierz upper rec. i dopilnowanie podczas zsuwania, by ładnie wszedł między połówki body.

- Dokładne oględziny gumki Hop up i próbę z inną gumką (jeśli masz taką możliwość). Czasami sama wymiana gumki może zdziałać cuda.

- Jeśli komora ma luz w "gnieździe" (w miejscu w które wchodzi w lufę zewnętrzną tkwiącą w body), to należy ją ustabilizować (np. owijając niewielką ilością taśmy teflonowej - taki sposób na szybko).

 

Poprawki proponuję wykonywać w podanej przeze mnie kolejności.

 

Gearbox zostaw w spokoju. Jak sam napisałeś, wcześniej banglało bez problemów. Jeśli w pracy GB nic się nie mogło zmienić, to znaczy, że nie tu leży problem.

 

Tak BTW, jaki był kolor pokręteł w wymienianych komorach? (Twojej i kontrahenta)

 

Ewentualnie biorę także pod uwagę (póki co, to tylko podejrzenia ;) ), że:

 

- problem w tym, że do eMki G&P nowej serii założyłeś komorę z upper rec. ze starej serii.

- kontrahent wcisnął Ci kit.

 

Problem nie wygląda na zbyt skomplikowany. Daj znać co Ci wyszło z tego, to pomyślimy co dalej.

 

Pozdrawiam

M.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

No dobra, tylko czy to się przytrafiało w nowych wersjach (łożyska 8mm) czy tych starszych? Możliwe, że właśnie o łożyska chodzi. Koledze z drużyny najpierw padła środkowa potem tłokowa, zamontował cymowskie z których, po jakimś czasie, pękła środkowa, ząbki całe a ośka złamana (spring 120m/s). Co prawda cyma nie jest wiodącym producentem w tej branży jednak pęknięcie osi środkowej zębatki wg mnie nie świadczy o beznadziejności owych zębatek, niektórzy twierdzą, że ciągną na sprężynach 130 a nawet 140.

Link to post
Share on other sites

ja sam miałem osobiście doświadczeniez : pęknieciem łozyska G&P a raczej totalnym rozwaleniem, wypadł wianuszek i kulki i poszła oś zebatki)

starcie sie osi zębatki tłokowej, odpadniecie osi z zębatki środkowej, otwierałem gb w celu wymiany spręzyny a tu zonk :D )

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...