Pietia888 Posted May 20, 2010 Report Share Posted May 20, 2010 witam. jak w temacie. mianowicie niewiem z jakiej przyczyny ale gdy strzelam to silnik w chwycie ,,lata,, na boki gdzieś na tym forum czytałem że, jeżeli jest za mocny docisk silnika na zębatkę to silnik stukocze a gdy jest za mały to jakieś dźwięki wydaje. Czy za duży docisk może być przyczyną stukania silnika? dodam jeszcze że silnik nie był ani razu regulowany od nowości, tak jak wcześniej pisałem,że ktoś miał ten sam problem i okzało sie że docisk silnik był za mocno dociśnięty i coś nawaliło (i także nic nie było ruszane). Jeżeli jest to wina silnika to mam prubować trochę ,, popuścić,, silnik czy jak? jeszcze jedna żecz która mnie denerwóje to to że body z jednej i drugiej strony ma duży prześwit między dolna a górną połówką od strony wyżutni łusek jest to jakieś 1-2 mm prześwitu a od strony selektora ognia 1mm i tu moje pytanie czy da się coś z tym zrobić?? czytałem że niby zależy to od pinów mocujących jeżeli są inne przyczyny to proszę o jakieś sugestie itp. jeżeli posiadam tą emkę (z madonin.eu) to mogę spokojnie założyć springa m140 czy lepiej nie?? w replice siedzi tłok deep fire z tytanowymi zębami i prowadnica wzmocniona łożyskowana. zazwyczaj używam singla ale czsem także full auto. z góry dzięki za odpowiedź. pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 21, 2010 Author Report Share Posted May 21, 2010 pomoże ktoś??? Quote Link to post Share on other sites
ziku Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 bebechy icsa są raczej solidne, więc M140 powinny wytrzymać Nie bardzo rozumiem jaki jest problem z silnikiem, grzeje się coś, spadł ROF dramatycznie, nie kręci jak powinien? Jeśli silnik jest włożony w rękojeść, od dołu śrubka jest przykręcona to powinien działać - może coś stuka na zębatkach? Quote Link to post Share on other sites
Pietia888 Posted May 21, 2010 Author Report Share Posted May 21, 2010 nie, tylko stuka na boki wyraźnie to odczuwam gdy trzumam za chwyt pistoletowy jak strzelam. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 Odpowiedziałem Ci już na gg. Ma luz to i lata. Co Mógłbyś zrobić to wlepić po bokach chwytu płytki plastikowe by miał mniej luzu ale to by osłabiło oddawanie ciepła przez silnik. W sumie można bo przy tym co mi opisałeś to on aż tak sie nie męczy. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.