nesta3 Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 Witam mam problem z sprężynom otóz gdy mam M130 wszystko ok działa w gearboxie bez problemu zamontowałem M140 lub M150 i nie daje rady do końca naciągnąc tłoka pozostaje w tylnej pozycji batke mam Sanyo RC 12v 2400 silnik Magnum Systema próbowałem tez silnik JG III gen. tak dla ciekawości i nic,ma ktoś moze jakąs opcje co jest nie tak ??????? Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 Sprężyna nie ma gdzie się do końca złożyć w tłoku,bywa tak czasem przy podwójnym łożyskowaniu ( głowicy tłoka i prowadnicy) jak jest dłuższa sprężyna. Quote Link to post Share on other sites
nesta3 Posted May 21, 2010 Author Report Share Posted May 21, 2010 Sprężyna nie ma gdzie się do końca złożyć w tłoku,bywa tak czasem przy podwójnym łożyskowaniu ( głowicy tłoka i prowadnicy) jak jest dłuższa sprężyna. Prowadnica jest jedno łożyskowana specjalnie nie wsadzałem podwójnej a tłok razem z cylindrem jest stock JG Quote Link to post Share on other sites
Major Kupricz Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 A jakiej firmy te sprężyny? Quote Link to post Share on other sites
nesta3 Posted May 21, 2010 Author Report Share Posted May 21, 2010 M140 i M150 to Guardery M130 nie wiem dokładnie bo dostałem ją od kolegi Quote Link to post Share on other sites
tomash21 Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 Domyślam się, że masz podwójne łożyskowanie, bo jak napisałeś masz na prowadnicy sprężyny i jak przypuszczam masz również łożysko w tłoku bo w JG III gen. montowane są głowice tłoka z łożyskowaniem. Więc jak wcześnie ktoś podpowiadał możliwe, że naciągnięta sprężyna się po prostu nie mieści w tłoku. Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 zmień prowadnicę sprężyny na taką bez łożysk. Quote Link to post Share on other sites
nesta3 Posted May 21, 2010 Author Report Share Posted May 21, 2010 zmień prowadnicę sprężyny na taką bez łożysk. Czyli jak na zwykłą prowadnice bez łożyskowania? Quote Link to post Share on other sites
cziman Posted May 21, 2010 Report Share Posted May 21, 2010 Na zwykłą bez łożyskowania - wystarczy że masz łożyskowanie na tłoku - nie trzeba mieć z dwóch stron. Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted May 22, 2010 Report Share Posted May 22, 2010 A tak z ciekawości spróbuj ustawić prowadnice na czymś twardym, nałożyć na to tę sprężynę m140, na to tłoczek i ściśnij do końca sprężynę. Tłok powinien dojść do końca prowadnicy, jeżeli się nie da, to masz sprawę jasną i klarowną. Quote Link to post Share on other sites
nesta3 Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 A tak z ciekawości spróbuj ustawić prowadnice na czymś twardym, nałożyć na to tę sprężynę m140, na to tłoczek i ściśnij do końca sprężynę. Tłok powinien dojść do końca prowadnicy, jeżeli się nie da, to masz sprawę jasną i klarowną. Witam zrobiłem tak jak kolega radził i tłok doszedł do końca i na M140 i na M150 wcześniej używałem takiego zestawu http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1545 ale gearbox mi pękł bo nie był wzmocniony przy okazji wyłamał mi się jeden ząb w zębatce tłokowej i tłok strzelił była tez uszkodzona głowica tłoka i cylinder nie trzyma ciśnienia choć jest cały i na tym zestawie wszystko było ok a teraz nie wiem czemu tłok nie dochodzi do końca tylko zostaje w tylnej pozycji ma ktoś morze jeszcze jakiś pomysł ??? Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted May 25, 2010 Report Share Posted May 25, 2010 Tym krótkim testem wyeliminowałeś podejrzenie, że podwójne łożyskowanie nie pozwala się sprężynie schować do końca w tłoku. A powiedz mi jeszcze jakie teraz masz zębatki?? Bo jak wiesz w podanym zestawie są Infinity Torque Up, czyli o przełożeniu dostosowanym do mocnych sprężyn. Może tutaj tkwić problem?? Może masz zestaw dedykowany do szybkostrzelności, tzw. speed?? Quote Link to post Share on other sites
nesta3 Posted May 25, 2010 Author Report Share Posted May 25, 2010 Zębatki są stokowe JG o nazwie XYT a więc nie potrafię powiedzieć o jakim są przełożeniu Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.