55dgs Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Witam! Postanowilem do mojej stocowej wersj m15a4 firmy Classic Army, ktora ma 315 fps wymienic sprezyne na guarder m120 oraz gumke tez na guardera. Po paru testowych strzalach, ktore lecialy dosc daleko ( pomiar na "oko") nagle zaczely wylatywac z bardzo mala sila, niekedy wypadly po 2 kulki, czasem opadaly tuz za lufa. 5 godzin grzebalem przy replice i zastanawia mnie czy rozbierajac gearboxa nie naruszylem "szczelnosci"? Quote Link to post Share on other sites
Daxtar Posted May 28, 2010 Report Share Posted May 28, 2010 Kolego za słaby silnik, najwyraźniej M120 nie pociągną. Spróbuj na mocniejszej batce. Quote Link to post Share on other sites
55dgs Posted May 28, 2010 Author Report Share Posted May 28, 2010 Zanim zlozylem replike sprawdzilem czy silnik z bateria daja rade naciagnac sprezyne. Nie ma zadnych problemow czy "opoznien" z naciagnieciem sprezyny. Quote Link to post Share on other sites
ruffin-89 Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 (edited) Na początek sprawdź czy gumka jest dobrze założona i czy jest cała, ew. sprawdź czy dysza i popychacz są całe i czy gładko chodzą. Stockowy silnik CA, przy 9,6V NiCd SANYO, spokojnie dawał radę przy M140 Systemy, przez dłuższy okres czasu. Edited May 29, 2010 by ruffin-89 Quote Link to post Share on other sites
55dgs Posted May 29, 2010 Author Report Share Posted May 29, 2010 guma z dystanserem jest zalozona na 100% dobrze:) potwierdzilem to obejzeniem ogromnej ilosci zdjec i filmikow na YT.Gumka ma delikatne wybrzuszenie w miejscu gdzie jest dystanser, nie jest przesunieta ani zniszczona. dysza z popychaczem chodza chyba gladko:) sprezyny sa cale, dysza ani popychacz nie maja zadnych pekniec. Czy ma moze ktos namiar na jakies "how to" od poczatku do konca ze zdjeciami jak rozbierac i skladac replike? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 (edited) sprawdź czy dysza i popychacz są całe i czy gładko chodzą. Jeśli to nic nie da, to sprawdź czy głowica cylindra jest cała. Głowica tłoka też mogła ulec uszkodzeniu. Najlepiej wyjmując ją ze szkieletu i dokładnie oglądając (zwłaszcza prowadnicę dyszy). Czy ma moze ktos namiar na jakies "how to" od poczatku do konca ze zdjeciami jak rozbierac i skladac replike? http://www.mechbox.com/mechbox/v2-mechbox-...ng-upgrade.html Tutaj powinieneś coś znaleźć. Edited May 29, 2010 by Viamortis Quote Link to post Share on other sites
55dgs Posted May 29, 2010 Author Report Share Posted May 29, 2010 (edited) Dziekuje Viamortis za odpowiedz:) dzieki filmikowi krok po kroku przesledzilem co, gdzie i jak. Okazalo sie ze z jednej strony dyszy, "ogranicznik" byl wytarty/wylamany i nie trzymal sie na popychaczu. Pozdrawiam i dziekuje:) Edited May 29, 2010 by 55dgs Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.