mafo Posted June 8, 2010 Author Report Share Posted June 8, 2010 Oto fotki połamanych tłoków. W orginalnym białym odpadł tylko jeden pogróbiony ząb, a w następnym oderwało pogróbiony oraz dwa zęby przed nim. http://img228.imageshack.us/f/obraz274e.jpg/ Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted June 8, 2010 Report Share Posted June 8, 2010 (edited) Na moje oko to ewidentne złe spasowanie pozycji tłoka z zebatką tłokową ( to co pisałem partoczysz składanie) zębatka tłokowa nieprawidłowo zazębia się z pierwszym zębem tłoka. Ja to reguluje podkładkami pod głowicą tłoka(niestety nieraz tak trzeba) Lub (ale to tylko przypuszczenie) zatrzask przeciwpowrotny nie działa i zębatki się cofają (ale to małoprawdopodobne) Edited June 8, 2010 by Sebi_S Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 8, 2010 Author Report Share Posted June 8, 2010 Kiedy sprawdzalem na sucho to zebatka tlokowa (pierwszy zab) idealnie zazebiala sie z pirwszym zebem tloka Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Do trzech razy sztuka, jak to mówią ;) Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 9, 2010 Author Report Share Posted June 9, 2010 może full metal tłok jest rozwiązaniem ? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Może, a może połamie Ci zębatki ;) Quote Link to post Share on other sites
Sebi_S Posted June 9, 2010 Report Share Posted June 9, 2010 Po ostanich przygodach z tłokiem MadBulla , po poradach kolegów z forum zakupiłem czarnego Guardera na SP150 poleciało około 1000sztuk kompozytu i po sprawdzeniu jak się czuje nie widać żeby miał jakiekolwiek objawy pracy (jak nówka) wiem że to żaden przebieg ale pokładam wielkie nadzieje w tym tloku :mrgreen: 79zł to znośna cena a z zagranicznych opisów wyczytałem że radzi se nawet z sprężyną M160. A co do tłoka z metal szczęką tak jak napisał Viamortis może się skończyć posypaniem zębów. Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 12, 2010 Author Report Share Posted June 12, 2010 mam nową teorie : zębatki kręcą się za szybko i tłok nie zdąży wrócić na swoją pozycje przed następnym obrotem zębatki tłokowej. co wy na to ? Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 12, 2010 Report Share Posted June 12, 2010 Raczej nie... Quote Link to post Share on other sites
mafo Posted June 12, 2010 Author Report Share Posted June 12, 2010 A już myślałem że mnie wyśmiejecie :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.