Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Witam

Zauważyłem pewnego dnia , że ak (cm.037) nie strzela na auto (brak jakiejkolwiek reakcji ) a na semi zasięg spadł do jakiś 20m. Rozkręciłem gearboxa wszystko wygląda na ok. Złożyłem go i po paru strzałach na semi (auto dalej nie działa ) zauważyłem , że dysza jest dosyć cofnięta do tyłu. Wydaje mi się że przepychacz blokuje się na czymś i nie wraca do końca (moja teoria) . Proszę o pomoc

Link to post
Share on other sites
Wydaje mi się że przepychacz (???) blokuje się na czymś i nie wraca do końca (moja teoria) .

 

Po pierwsze pewnie chodziło Ci o popychacz.

 

Po drugie sprawdź czy nie jest on wytarty w miejscu, w którym ten bolec na zębatce ją popycha, czy chodzi luźno (nasmarowana) itd. itp.

 

Możliwe że Twoja teoria jest słuszna i wtedy nieszczelność na połączeniu dysza-komora tłumaczyłaby spadek osiągów.

 

Co do braku auto to polecam szerzej opisać problem.

 

Pzdr

Link to post
Share on other sites

Popychacz jutro sprawdzę bo dzisiaj już nie mam czasu. Co do auto to po wciśnięciu spustu nic się nie dzieje. Nie słychać żadnych dźwięków itp. (tak jak przy rozładowanej batce )

 

P.S Jak ostatnio składałem gb to popychacz lekko się unosił do góry i podnosił podkładki ( czy to normalne ? ).Jutro się przyjrzę popychaczowi i będę mógł więcej napisać. :roll:

Edited by miniker17
Link to post
Share on other sites

Rozebrałem Gearboxa po paru próbach złożenia go , tak aby działało obejrzałem cylinder i jego głowice. Między nimi była mała szpara ( chyba powinna być tu jakaś uszczelka ). Podczas strzału cylinder przechylał lekko głowice. Postanowiłem zrobić z czegoś uszczelkę. Zrobiłem ją i już nic się nie przechlało ale nie zdążyłem tego sprawdzić podczas strzały gdyż poszły mi zęby na tłoku i nie mam teraz jak sprawdzić czy problem jest rozwiązany ....

Link to post
Share on other sites

Możliwe ze za głęboko wepchnął głowice cylindra i tłok zatrzymał się dajmy na to w połowie to pozrywało mu żeby z tłoka .

 

Nie się "za głęboko" wepchnąć głowicy cylindra. Zakładając, że nie była w żaden sposób modyfikowana, ani uszkodzona to nie ma szans.

 

@miniker17 - tak to normalne, że popychacz unosi podkładki na jednej ze stron zębatki tłokowej, trzeba umieć sobie z tym radzić (np. długim i cienkim śrubokrętem ;) ).

 

Złożyłeś źle dźwigienki selektora i coś namotałeś w GB, ot amatorskie złożenie GB.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...