miniker17 Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Witam Zauważyłem pewnego dnia , że ak (cm.037) nie strzela na auto (brak jakiejkolwiek reakcji ) a na semi zasięg spadł do jakiś 20m. Rozkręciłem gearboxa wszystko wygląda na ok. Złożyłem go i po paru strzałach na semi (auto dalej nie działa ) zauważyłem , że dysza jest dosyć cofnięta do tyłu. Wydaje mi się że przepychacz blokuje się na czymś i nie wraca do końca (moja teoria) . Proszę o pomoc Quote Link to post Share on other sites
Pucu Posted June 14, 2010 Report Share Posted June 14, 2010 Wydaje mi się że przepychacz (???) blokuje się na czymś i nie wraca do końca (moja teoria) . Po pierwsze pewnie chodziło Ci o popychacz. Po drugie sprawdź czy nie jest on wytarty w miejscu, w którym ten bolec na zębatce ją popycha, czy chodzi luźno (nasmarowana) itd. itp. Możliwe że Twoja teoria jest słuszna i wtedy nieszczelność na połączeniu dysza-komora tłumaczyłaby spadek osiągów. Co do braku auto to polecam szerzej opisać problem. Pzdr Quote Link to post Share on other sites
miniker17 Posted June 14, 2010 Author Report Share Posted June 14, 2010 (edited) Popychacz jutro sprawdzę bo dzisiaj już nie mam czasu. Co do auto to po wciśnięciu spustu nic się nie dzieje. Nie słychać żadnych dźwięków itp. (tak jak przy rozładowanej batce ) P.S Jak ostatnio składałem gb to popychacz lekko się unosił do góry i podnosił podkładki ( czy to normalne ? ).Jutro się przyjrzę popychaczowi i będę mógł więcej napisać. :roll: Edited June 14, 2010 by miniker17 Quote Link to post Share on other sites
miniker17 Posted June 15, 2010 Author Report Share Posted June 15, 2010 Rozebrałem Gearboxa po paru próbach złożenia go , tak aby działało obejrzałem cylinder i jego głowice. Między nimi była mała szpara ( chyba powinna być tu jakaś uszczelka ). Podczas strzału cylinder przechylał lekko głowice. Postanowiłem zrobić z czegoś uszczelkę. Zrobiłem ją i już nic się nie przechlało ale nie zdążyłem tego sprawdzić podczas strzały gdyż poszły mi zęby na tłoku i nie mam teraz jak sprawdzić czy problem jest rozwiązany .... Quote Link to post Share on other sites
Pucu Posted June 15, 2010 Report Share Posted June 15, 2010 Zmień lepiej tą głowicę... ... i oddaj do serwisu, bo to trochę dziwny zbieg okoliczności, że zaraz po złożeniu GB z nową "dorobioną" uszczelką na głowicy poszedł Ci tłok. Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Możliwe ze za głęboko wepchnął głowice cylindra i tłok zatrzymał się dajmy na to w połowie to pozrywało mu żeby z tłoka . Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Możliwe ze za głęboko wepchnął głowice cylindra i tłok zatrzymał się dajmy na to w połowie to pozrywało mu żeby z tłoka . Nie się "za głęboko" wepchnąć głowicy cylindra. Zakładając, że nie była w żaden sposób modyfikowana, ani uszkodzona to nie ma szans. @miniker17 - tak to normalne, że popychacz unosi podkładki na jednej ze stron zębatki tłokowej, trzeba umieć sobie z tym radzić (np. długim i cienkim śrubokrętem ;) ). Złożyłeś źle dźwigienki selektora i coś namotałeś w GB, ot amatorskie złożenie GB. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.