hardboiled Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 Witam, Mój problem wygląda następująco- posiadam VSR 10 po tuningu tzn. tłok, głowica cylindra, sprężyna 190, Zero Trigger, lufa promyka, gumka KM Heada te części zostały wstawione do niego. Po zmierzeniu na chrono pokazuje, że wyciąga zaledwie 480 fpsów. Dodaje także, że uszczelniałem połączenie między lufą a gumką, uszczelniłem jak się da cylinder, wymieniłem oring na tłoku na bardziej szczelny i nasmarowałem wszystkie ruchome części. I dalej nie wiem skąd te marne 480 fpsów, gdy teoretycznie osiągi powinny być coś w przybliżeniu do 600 fpsów. Być może to wina stockowej komory HU? Pls help! Quote Link to post Share on other sites
kornelm Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 może głupie pytanie, ale czy na pewno mierzyłeś na kulkach 0.20g? Z tego co mi wiadomo, to podają wszystkie fpsy liczone na tych właśnie kulkach. Wg tego: http://www.arniesairsoft.co.uk/?filnavn=/a...ts/fps_calc.htm to 600fps na 0.2g = 480g na 0.3g Quote Link to post Share on other sites
hardboiled Posted June 19, 2010 Author Report Share Posted June 19, 2010 oczywiście był testowany na 0.20 Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 Czy podczas robienia testów hop-up miałeś ustawiony na "zero"? Quote Link to post Share on other sites
hardboiled Posted June 21, 2010 Author Report Share Posted June 21, 2010 Tak Quote Link to post Share on other sites
PiterTKD Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 (edited) Zrób test strzykawki, wtedy będziesz miał pewność co do szczelności cylindra. Edit. Jeśli masz stockową głowicę cylindra, to sprawdź, czy lepiej trzyma FPSy na stockowej Edited June 23, 2010 by PiterTKD Quote Link to post Share on other sites
sebciu Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Dokładnie jak mówi Piter sprawdź szczelność cylindra zatkaj palcem dysze jeżeli tłok stanie i będzie się przesuwał to znaczy że jest szczelny, jeżeli nie to sprawdź jeszcze raz o-ring, daj teflon na gwint głowicy. Napisz jakie były efekty to będziemy się dalej zastanawiać. Quote Link to post Share on other sites
Janek Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Tłok zawsze się będzie przesówał, nie ma możliwości by się w ogólnie nie ruszył. Na pewno masz nieszczelność pomiędzy gumką a komorą hu. Zatkaj palcem komorę i dmuchni w lufę. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.