kalwisz Posted June 30, 2010 Report Share Posted June 30, 2010 (edited) Witam, Problem wyglada tak: wymienilem silnik na CA, wszystko pieknie kreci, do póki nie podepne ramki do GB... wtedy powstaje mi spięcie, i silnik sam kreci. przebicie wystepuje w miejscach styku ramki z szkieletem ( mianowicie na tych 2 srubach). zeby nie bylo, to chyba wina silnika, bo na stockowym, to nic takiego sie nie dzieje. Dodam, ze kable wygladaja na całe... nie wiem, mozliwe ze prad plynie przez gb gdzies przez styki przy kostce ( choc to chyba malo realne) mówiac krótko, jak nie wciskam spustu, to silnik nie kreci az do momentu dotkniecia ramką silnika do szkieletu gb :) Jesli ktos jest w stanie pomoc, to poprosze jakies informacje :) Z góry dzieki za pomoc Edited June 30, 2010 by kalwisz Quote Link to post Share on other sites
Rondel-tt Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Ja się podepnę do tematu, rozbierałem ostatnio gb (CA v.3) w celu sprawdzenia stanu części. Po złożeniu wszystkiego do kupy,silnik minimalnie naciągnął sprężynę ...po czym zdechł. brak reakcji na spust, brak reakcji na spinanie na twardo. Brak smrodu spalonego uzwojenia dał mi nadzieję, że może nie wszystko stracone. Po wyciągnięciu z koszyka silnik kręci..po ponownym wsadzeniu - znów jest martwy. Gdzie leży problem? Przy silniku nic nie było kombinowane wcześniej. Quote Link to post Share on other sites
kalwisz Posted July 1, 2010 Author Report Share Posted July 1, 2010 Batka daje za malo mocy.. wg. mnie. Ewentualnie mozliwe ze bezpiecznik w silniku spaliles, ale to malo prawdopodobne. Quote Link to post Share on other sites
Rondel-tt Posted July 2, 2010 Report Share Posted July 2, 2010 na batce jeszcze 8v zostało (LiPol 7,4v 30c 2000mAh) wiec to nie ona. Zresztą musiałaby być strasznie rozładowana żeby nie pociągnąć silnika, który jest nie obciążony. Okablowanie raczej wydaje się też ok. Quote Link to post Share on other sites
Ru-D Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 a moze teraz go za mocno "dopchnales" i nie ma sily przekrecic? ja mialem taki problem po zamontowaniu nowej raczki (trzeba bylo pilowac od srodka, zeby siedzial luzniej) Quote Link to post Share on other sites
lukira Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Sprawdź kable przy kostce stykowej i konektory przy silniku. Jak oba kable dotykają szkieletu gb, który jest przewodnikiem, to po prostu tworzy się układ "zewnętrzny", który omija kostkę stykową Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.