Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Spięcie/Przebicie na Silniku


Recommended Posts

Witam,

Problem wyglada tak:

wymienilem silnik na CA, wszystko pieknie kreci, do póki nie podepne ramki do GB... wtedy powstaje mi spięcie, i silnik sam kreci.

przebicie wystepuje w miejscach styku ramki z szkieletem ( mianowicie na tych 2 srubach).

zeby nie bylo, to chyba wina silnika, bo na stockowym, to nic takiego sie nie dzieje.

Dodam, ze kable wygladaja na całe... nie wiem, mozliwe ze prad plynie przez gb gdzies przez styki przy kostce ( choc to chyba malo realne)

 

mówiac krótko, jak nie wciskam spustu, to silnik nie kreci az do momentu dotkniecia ramką silnika do szkieletu gb :)

 

Jesli ktos jest w stanie pomoc, to poprosze jakies informacje :)

 

Z góry dzieki za pomoc

Edited by kalwisz
Link to post
Share on other sites

Ja się podepnę do tematu, rozbierałem ostatnio gb (CA v.3) w celu sprawdzenia stanu części. Po złożeniu wszystkiego do kupy,silnik minimalnie naciągnął sprężynę ...po czym zdechł. brak reakcji na spust, brak reakcji na spinanie na twardo. Brak smrodu spalonego uzwojenia dał mi nadzieję, że może nie wszystko stracone. Po wyciągnięciu z koszyka silnik kręci..po ponownym wsadzeniu - znów jest martwy. Gdzie leży problem? Przy silniku nic nie było kombinowane wcześniej.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...