Jacek1246 Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Witam, zakupiłem ostatnio replikę M4A1 CQB Full Metal BI-3981M D|BOYS i mam pewien problem. Kiedy przyszła do mnie replika po jej otwarciu zauważyłem, że jest mały problem ze stykami od baterii. Dałem więc do znajomego kolegi serwisanta, aby je wymienił i przy okazji sprawdził replikę. Dodam, że przed oddaniem replika strzelała normalnie, a problem był tylko ze stykami. U kolegi okazałol się, że jeszcze do wymiany są styki silnikowe więc je wymienił, wymienił również gumkę HU na czarną Guardera i uszczelnił komorę HU taśmą teflonową. Po otrzymaniu repliki spowrotem zdziwiłem się, gdyż dwie kulki leciały normalnie, a natomiast kolejne trzy wylatywały naraz i na bardzo bliską odległość. Kolega podejrzewał, że to taśma uszczelniająca mogła wejść do komory więc ją zdjął, lecz to nie pomogło i dalej problem się pojawia, ze stykami nie ma już problemów, lecz po powrocie z serwisu zauważyłem, że podczas strzelania serią i kiedy puszczam spust na koniec towarzyszy temu dziwny dźwięk jakby odciągania sprężyny, taki specyficzny i dosyć głóśny. Nie mogę potwierdzić, że to dźwięk sprężyny, ale tylko tak przypuszczam. W czym mogą leżeć problemy w tych sprawach? Proszę powiedzcie czy to coś poważnego czy raczej drobiazg? P.S Gerabox u kolegi nie został rozbierany. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Nie otwierany? V2 nie można wymienić styków oraz okablowania bez otwierania GB, więc Ci spartolił replikę. Winę ponosi źle założona gumka HU, prawdopodobnie niezałożony anty-reversal. Quote Link to post Share on other sites
Jacek1246 Posted July 4, 2010 Author Report Share Posted July 4, 2010 Oddałem replikę do znajomego i fachowego serwisanta i do zrobienia jest: 1.Uszczelka głowicy tłoka- do wymiany 2.Podkładkowanie zębatek- do poprawki 3.Doszczelnienie głowicy cylindra (brak szczelności) 4.Gumka Hop up (raczej do wymiany) założe co prawda używkę ale systemę (długo jeszcze Ci posłuży) 5. Ogólne przesmarowanie i wyregulowanie repliki (silnik,komora itd.) Wtyki silnikowe są przecież w chwycie pistoletowym i stykają się tam z blaszkami od silnika. :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.